abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143650337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zul je net zien dat je het hele rolletje straks hebt volgeschoten.... ongemerkt :{
hihi, een rolletje vol met rolletjes :D
:)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:36:29 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143650980
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

hihi, een rolletje vol met rolletjes :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143655960
Hier het CB iig weer goed doorstaan. Ze moest wel in ondergoed hoor, maar heeft daar geen enkel probleem mee.
Ogentest ging prima (weer die plaatjes, terwijl ik had geoefend met de cirkels :+). Bij de kan zei ze: 'dat is zo'n ding waar je meestal ranja in doet' :D
Inenting was gelukkig ook geen enkel probleem, ze gaf geen kik.
Mooie stats met 1.03m en 15.8 kg.
En verder vroegen ze eigenlijk alleen wat ze lekker vond om te eten, waarop mijn voorbeeldige kind antwoordde met 'boterhammen, yoghurt en fruit' :)
pi_143656202
Fijn Fannetje!

Ik ben trouwens gister met peuter + Soempie en haar peuter (en baby) naar de Efteling geweest. Wat ontzettend leuk! Echt genoten. De verwondering op de gezichtjes. Ik dacht op voorhand eigenlijk dat er weinig zou zijn voor die kleintjes maar niks is minder waar. M kent bijna geen sprookjes nog maar stond overal met zijn neus voor de ramen in het sprookjesbos. Met open mond in het carnaval festival. Stuiterend in de stoomtrein. En lachen in de stoomcarrousel. Echt geweldig!

Nou had ik de mazzel met een vrijkaartje omdat ik die kaartjes zo duur vond in verhouding met wat je kan doen met een peuter.

Bij deze een rectificatie dus ;)
pi_143656295
Efteling O+
In mijn beleving leuk voor alle leeftijden!
pi_143656357
Ja, en ze hielden het ook zo goed vol. We zijn gewoon van 10.00 tot 18.00 uur in het park geweest. Met 2 peuters en een baby (en de mijne heeft doorgaans zijn middagslaap nog wel nodig). Vandaag maar even lekker uitslapen dus.

en straks moet ie mee schoenen kopen voor zijn zusjes dus dan kan ie in de auto nog even verder suffen.
pi_143656662
De oudste kan de Efteling al helemaal uittekenen en vind het geweldig. De jongste gaat volgende maand voor het eerst maar kent wel al alle muziekjes die de oudste grijs draait :D
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143657306
Klink goed Kyara! Billie vond er niks aan. Hij had alleen interesse in al het hekwerk, deuren en de stoomtrein :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_143657554
Klinkt super Kyara O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143658504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zul je net zien dat je het hele rolletje straks hebt volgeschoten.... ongemerkt :{
Camera met automatische WiFi verbinding? Dan worden de foto's zo op fb gezet :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143658561
Fannetje, dat klinkt als een goed CB-bezoek :).

Kyara en Soempie in de Efteling! Wat tof dat ze het zo leuk vonden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143664229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef mignonne het volgende:
Bram is ook een lange dan zeg :D
hoe is het trouwens nu met Leyla's hart? Krijgt ze nog controles ofzo?
Leyla is helemaal gezond. Gaatje is dicht. Maar ze groeit gewoon ook niet erg hard ofzo.
Ik heb een gemiddeld kind, een - kind en een + kind.

Maar goed, opeens is Leyla nu wel heel goed aan het eten de laatste tijd, ik gok dat er zomaar een spurtje aan gaat komen, het zal eens tijd worden. Bram is nog maar een kopje kleiner en is volgens mij even zwaar. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_143666053
Wij gaan eind september met peuter naar de efteling. Is dr aller eerste keer!

Ik belde net het cb voor een afspraak voor peuter, kunnen over 1,5 week al heen. Moet het boekje nog maar even opzoeken. Die is vast nog in een doos na de verhuizing
pi_143666845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Troeta het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
PI. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_143667152
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Klink goed Kyara! Billie vond er niks aan. Hij had alleen interesse in al het hekwerk, deuren en de stoomtrein :P
Prachtig. :D

Doet me denken aan de dierentuinbezoekjes hier. Wordt er vooral gekeken naar de graafmachines en dergelijke.

Leuk de peuters die naar gym en dans gaan. Gym doen we hier ook en nu heeft m'n peuter daar een heus vriendinnetje. Handjes vasthouden, samen smoezen in het ballenhok en kusjes geven. O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Soempie op 21-08-2014 15:43:08 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_143668543
Zo schattig O+ O+

Dierentuinen vindt M nog steeds erg leuk. Hoewel hij ook regelmatig de verlichting staat de bewonderen...

Wij zijn gestopt met peutergym (ouder & kind). De dingen die M leuk vindt (klooien met een bal, schommelen en op de mat liggen) die kunnen we thuis ook. Zijn grote neven hebben een trampoline in de tuin waar hij ook altijd mag komen springen. Plus dat ik over 2 maanden of geen geld of geen tijd meer heb voor peutergym
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:06:24 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143674242
Ik vind peutergym hier ook erg aan de prijzige kant; 158 euro. Iedere week een beetje op een trampoline springen, over een balk lopen en tegen een mat aanklimmen en eraf glijden :') Oh en liedjes zingen. Niet mijn ding en Anouk hoorde ik er daarna ook niet meer over, dus zit mij wel goed eigenlijk.

Foto's van de rolletjes gemist :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:07:01 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143674266
En wat leuk dat de peuters het zo leuk hebben gehad in de Efteling O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143675198
Die danslessen zijn echt goedkoop gelukkig ! Een half uurtje voor 3,50. Dus we gaan het uitproberen. Kan ook helemaal tegenvallen. Ben gewoon heel benieuwd.
Er zijn hier in Amsterdam zo veel mogelijkheden met clubjes en uitjes. Dus tijd zat om rustig steeds wat te doen. Niet te veel is ook wel belangrijk. En sommige dingen zijn echt belachelijk duur en opgehyped.

Edit: ik heb tijdens en voor de zwangerschap aardig wat voetbal gekeken :D , 1 van haar eerste woordjes was AJAX c_/ , maar vrees dat het bij "voetbalvrouw" zal blijven >:) gooien lukt nog net.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:44:39 #120
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143675802
Peuterdans lijkt me leuk! Jammer dat ik op mijn vrije dagen ook nog met een babybroertje zit waardoor dit soort activiteiten lastig zijn...
Oude (on)bekende.
pi_143675854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Mevr_Mus het volgende:
Peuterdans lijkt me leuk! Jammer dat ik op mijn vrije dagen ook nog met een babybroertje zit waardoor dit soort activiteiten lastig zijn...
We zitten als ouder in een zaaltje er naast. ben heel benieuwd hoe dat gaat :D
Dus naast mij met de baby en de peuters aan de dans is een optie :D
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:47:21 #122
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143675966
:D Misschien moet ik toch eens gaan kijken dan, mijn kind houdt van dansen! En hij dans als een spast :o O+
Oude (on)bekende.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:50:55 #123
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143676152
Bijna is het hier trouwens DE dag, zijn derde verjaardag O+ We vieren het heel klein om het niet te overweldigend te maken, maar ik wil wel dat het voor S. een echt feest wordt :Y Hebben jullie nog geniale feesttips voor deze eerste verjaardag die hij zo bewust beleeft?
Oude (on)bekende.
pi_143676335
Het kost hier 4 euro's per uur een keer per week. Zwemmen is duurder voor een half uur (5.40). Ze heeft zo genoten! in de auto bleef ze vragen wanneer we weer gingen sporten!
Het was ook een echte "les" we gingen samen renen, samen een reus spelletje doen en een poes-staart spel (weet de namen niet meer). Door een tunneltje, met ballen gooien, klimmen...zo leuk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143676834
Peutergym helaas niet hier in het dorp en verder weg op een voor mij onmogelijke dag en ook best duur.
En ook de rugrollen foto gemist -O-

Kletsen jullie peuters ook de hele dag? Ean houdt geen seconde d'r mond dicht tenzij er vreemde bij zijn dan zegt ze niks. En we zullen het er maar niet overhebben wat ze vol overgave luid door het wc-gebouw tetterde op vakantie :@ ;(

En ze wordt zo wijs he. D'r knuffel was een beetje nat geworden en ik zei ow die moet toch nog in de was. Oepas dacht ik meteen want ik was hem wel maar dat weet ze nooit. Het eerste wat ze de volgende morgen vertelde was: ,, mama poeh hoeft niet in de was hoor, hij is al droog"

En laatst werd ik in de supermarkt geroepen door haar, mama, mama kom eens snel. En toen ik niet meteen kwam werd ik meegetrokken. Waarna ze vol trots en luid riep kijk mama hier hebben ze ook taksi, heel veel taksi dus als het op is kan je dat hier halen. Zie je wel mama???

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 21-08-2014 20:25:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')