Louvre was prachtig. Ook veel Nederlandse schilderijen tegengekomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:10 schreef niels0 het volgende:
Er zijn drie musea die een mens bezocht dient te hebben:
-Louvre (Paris)
-Guggenheim (New York)
-Hermitage (St Petersburg)
Daarna praten we verder. vergeet dat Rijksmuseum en Van Ghog maar.
Het is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Louvre was prachtig. Ook veel Nederlandse schilderijen tegengekomen.![]()
New York en St Petersburg vind ik iets te ver.
Als je er nooit komt is er toch geen probleem?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:21 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ik haat op Frankrijk en ik kom er nooit.
Wat is je probleem?
Engelsenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet eigenlijk niet wat erger volk is, Hollanders of Fransen
guggenheim is een gaaf gebouwquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:10 schreef niels0 het volgende:
-Louvre (Paris)
-Guggenheim (New York)
Daarna praten we verder. vergeet dat Rijksmuseum en Van Ghog maar, vooral omdat deze in dat overrated grafAmsterdam liggen. Met een kutzooi homo's erbij.
Waarschijnlijk zijn het net zulke homo's als jij. Terechte klacht dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Allochtonen die haten op Nederland, maar hier toch blijven wonen
Hey Smiegel, ga terug je hoek in joh. Niemand zit op jou te wachten hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het net zulke homo's als jij. Terechte klacht dus.
Ik had je al gezegd dat je lekker verder mag gaan met helicopteren. Bejje doof ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey Smiegel, ga terug je hoek in joh. Niemand zit op jou te wachten hier.
Je eigen UI niet snappen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niks gehoord. Wel gelezen. Maar van mensen als jij trek ik me niet zoveel aan. Iets met niet zo boeiend.
Lekker naar schilderijtjes kijken die je ook gewoon op internet kan vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:10 schreef niels0 het volgende:
-Louvre (Paris)
-Guggenheim (New York)
Daarna praten we verder. vergeet dat Rijksmuseum en Van Ghog maar, vooral omdat deze in dat overrated grafAmsterdam liggen. Met een kutzooi homo's erbij.
Blijf jij maar lekker op je zolderkamer dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lekker naar schilderijtjes kijken die je ook gewoon op internet kan vinden.
Met je moeder zeker toen je kind was, was de laatste keer? Of wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Het mooiste aan Frankrijk is de grens overgang een ander land in
Die gaat naar A'dam ookal vind ik het niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het mooiste aan Parijs is de Thalys naar Rotterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |