Je kan altijd nog terug komen tussen je tours door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie willen gewoon mij vervangen.
Gert heeft mij gevraagd vanwege mijn binding met dit forum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie willen gewoon mij vervangen.
Bij iedereen staat de goede naam, behalve bij Poezelig. Zo gemeen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Joezi het volgende:
Yvonne vroeg me om deze pol te plaatsen. Ze weet nog niet of de uitslag ook bindend is.
Wegens het wegvallen van onze grote geliefde Gert is het UTO forum op zoek naar een nieuwe mod. De FA's hebben een voorselectie gemaakt van 8 gegadigden en zijn benieuwd naar jullie mening.
Poll: Wie wil jij als nieuwe Mod?
• Baconbus
• Jian
• Mootie
• BoonDockSaint
• Poezeligkreng
• Joezi
• Chocofan
• Vuurvliegje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lol. Krijg je een handtekening,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog terug komen tussen je tours door.
Ja dat is inderdaad ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gert heeft mij gevraagd vanwege mijn binding met dit forum.
Volgens Yvonne is ze bekender onder deze a.k.a.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij iedereen staat de goede naam, behalve bij Poezelig. Zo gemeen.
Waaaaaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens Yvonne is ze bekender onder deze a.k.a.
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt toch niet op jezelf gestemd he?
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btwquote:
Het heeft soms een preventieve werking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btw
Zeker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btw
Zeker wel, anders krijg je meteen alle zeikers aan je hoofd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is inderdaad ontzettend belangrijk.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:53 schreef Baconbus het volgende:
Jian aan kop. De gedroomde kandidaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |