SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Schoolhopper!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef Tjacka het volgende:
maar divje het is een nieuwe school
laten we het houden op drie keer is scheepsrecht
beter kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:52 schreef xcachet het volgende:
Ik zie niks interessants voor een normale prijs Tjacka
wat heb jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Divje het volgende:
Wat duurt dat wachten op de postbode altijd lang als je weet dat hij met iets leuks komt.
Ah, m'n gebeden zijn verhoord
aaawhquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niksrekeningen.. Waar blijft mijn MicroSD kaartje
32, meer ondersteund die Tab4 niet. Maar is meer dan genoeg voor m'n muziek en een paar seriesquote:
Logisch dat is balenquote:
Och, heb alweer afleiding gevondenquote:
ah okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
32, meer ondersteund die Tab4 niet. Maar is meer dan genoeg voor m'n muziek en een paar series
Ja lekker!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey schatje, fijn weekend tot nu toe?
Nee, dat was niet zo best he. Nou ja, volgende wedstrijd beter Scrumquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook! Nouja, begon gister niet zo goed met Feyenoord. Maar ja, verder geen klachten
Daaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo best he. Nou ja, volgende wedstrijd beter Scrum
Nee 2400 uur beginnen(voor 300% dat dan weer welquote:
Altijd fijn om je weer te zien postenquote:
Ik mis het posten ook best wel hoor maar kom er gewoon niet aan toe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd fijn om je weer te zien posten![]()
Hoe is het met de vogels? Nog jonkies? Hoe gaat het met de kwartels?
Wat maken die gasten een enorm kabaal. Echt, ze houden gewoon niet op he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mis het posten ook best wel hoor maar kom er gewoon niet aan toe.
Altijd nachtdienst betekend gewoon weinig tijd.
Op de 1 of andere manier lijkt het of er dan minder uren in een dag zitten, vreemd maar waar.
Vogels doen het prima. nog steeds maar 1 jong kwarteltje. Wel een overload aan parkieten. Daar moet ik echt vanaf!!!
Wat irritant zijn die zeg.
gek word je ervan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maken die gasten een enorm kabaal. Echt, ze houden gewoon niet op he?
Wat zal dat een rust in het hok geven. Ik bedoel in de volière. Je kunt moeilijk elke dag een lap over de volière leggen waardoor ze stil zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
gek word je ervan.
Maar er is interesse dus ben ze straks allemaal kwijt.
haha ja zeker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal dat een rust in het hok geven. Ik bedoel in de volière. Je kunt moeilijk elke dag een lap over de volière leggen waardoor ze stil zijn.
Ja! Dat zag ik in Alkmaar in de Hout ook. Van die ruziemakertjes. Ze vlogen elkaar nog net niet in de veren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja zeker.
Maar geluid valt wel mee hoor....het is meer het opjagen ...lijkt wel of ze altijd ruzie hebben.
groene dondersteentjes
ja joh die sporen niet die beesten!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Dat zag ik in Alkmaar in de Hout ook. Van die ruziemakertjes. Ze vlogen elkaar nog net niet in de veren.
Doe ik straks! Zal op je proosten. Jij noeste werkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja joh die sporen niet die beesten!
Maar ik ga je verlaten. drink er straks 1 voor mij in de kroeg.
truste alvast
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik straks! Zal op je proosten. Jij noeste werker
Moggequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen!Weer een leuke voetbalmiddag voor de boeg (hopelijk). Zou eigenlijk gaan wandelen maar het weer zit niet mee
Oeh, die lijkt me ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb een lunchafspraak dus die half 1 wedstrijd gaat aan me voorbij, waarschijnlijk wel Liverpool - Koemannen kijken
Mogge!quote:
AZ-AJAX straksquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen!Weer een leuke voetbalmiddag voor de boeg (hopelijk). Zou eigenlijk gaan wandelen maar het weer zit niet mee
Hoe was je vlees?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb een lunchafspraak dus die half 1 wedstrijd gaat aan me voorbij, waarschijnlijk wel Liverpool - Koemannen kijken
3 punten voor Ajax dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, hopelijk een leuke wedstrijd met een gunstige uitslag
Dit is altijd moeilijk voor me. Nou vooruit, ik hoop dat AZ wint dit keer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, hopelijk een leuke wedstrijd met een gunstige uitslag
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is altijd moeilijk voor me. Nou vooruit, ik hoop dat AZ wint dit keer.
Maar natuurlijk MrChocolademelk. Doe maar een kopjequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
hallo mensen van de BNW SC.
Mag ik hier even buurten?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer mag AJAX weer winnen.
Is goed, Wil je puur of melk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk MrChocolademelk. Doe maar een kopje
Melk graag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is goed, Wil je puur of melk?
Viel een beetje in het water toen ik wakker werd ivm wandeling die niet doorging. Verder okequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:59 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]hoi hoi.
Hoe is jouw zondag?
Lekker uitgeslapen en mijn koffie smaakt goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Viel een beetje in het water toen ik wakker werd ivm wandeling die niet doorging. Verder oke![]()
Jouw zondag?
Ben je ook dol op voetbal of niet zo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen en mijn koffie smaakt goed![]()
Voor de rest weinig in de planning. En nu ik naar buiten kijken, verwacht ik ook niet dat het mooi weer wordt voor een wandeling
Sorry, kan het gewoon niet.quote:
Altijd fijn dat uitslapenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:02 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen en mijn koffie smaakt goed![]()
Voor de rest weinig in de planning. En nu ik naar buiten kijken, verwacht ik ook niet dat het mooi weer wordt voor een wandeling
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ook dol op voetbal of niet zo?
Ja, we willen natuurlijk alles van je weten. Zo leuk , weer iemand erbij hier
Nee ik ben geen voetbal liefhebber. (een van de weinigen denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, kan het gewoon niet.
[..]
Altijd fijn dat uitslapenga nu ook ff koffie zetten, lekker
En wat Lavje zegt, er is genoeg voetbal om te kijken vandaagof maak er gewoon een lekkere rustdag van
Ah oke, die ken ik niet..quote:
De trailer van Satisfaction is echt tofquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke, die ken ik niet..
Suits en Rush kijk ik ook, en sinds kort Satisfaction, van de producers van Suits. Bevalt erg goed tot nu toede rest zegt me eigenlijk weinig..
Als je echt pure pulp wil zien kan ik The Last Ship aanraden, van Michael Bay. Hilarisch slecht soms, al komt 't nog niet in de buurt van Under The Dome
Ywquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De trailer van Satisfaction is echt tof
De trailer van TLS echt WOW!thanks.
Ja altijd bij " dit virus maakt de wereld kapot en wij moeten een tegengif maken" moet ik even er doorheenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Divje het volgende:
[..]
YwTLS is niet echt pure pulp, was een beetje overdreven van me
Maar sommige clichés moet je wel even doorheen bijten
Same herequote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja altijd bij " dit virus maakt de wereld kapot en wij moeten een tegengif maken" moet ik even er doorheen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:42 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik begin vandaag bij Satisfaction.
Even wachten tot hij klaar is.
Heb jij netflix?
Haha, net zo ongeduldig hier hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:46 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja ik kan soms niet wachten op nieuwe series voordat het op Netflix is.ongeduldig
dankquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi luitjes!
Fijne dag gehad allemaal?
Goh Ajax gewonnen. Tjacka en Tarado gefeliciteerd!
Was het zo erg Tjack?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Tjacka het volgende:
nu pas wakker
hele dag bijgekomen van kater
Dank je, Het ging nog makkelijk ook, alleen het laatste stukje gezien maar veel kans op een grotere uitslagquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi luitjes!
Fijne dag gehad allemaal?
Goh Ajax gewonnen. Tjacka en Tarado gefeliciteerd!
eentje nemen werkt het bestquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3x kotsen aan toe
dus ja
ging bierspelletjes doen
nog wervershoof?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3x kotsen aan toe
dus ja
ging bierspelletjes doen
Regen en wind hier. Herfst is vroeg dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:
Goedemiddag, de zon schijnt weer al lijkt het wel herfstig voor de tijd van het jaar
Hier ook, gelukkig heb ik de foto nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regen en wind hier. Herfst is vroeg dit jaar
das tenminste iets hequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier ook, gelukkig heb ik de foto nog
Typisch NLquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regen en wind hier. Herfst is vroeg dit jaar
nee nog niet gezien, ik zou zeggen leef je uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef schommelstoel het volgende:
Dat er nog geen topic is voorbij gekomen over de rellen in Ferguson.
Nu al genoeg stof te vinden dat makkelijk past hier in BNW, met als voorbeelden, New Blackpanther group,ene Ron Johnson, militaire politie, verdeeldheid creëren.
Al die nieuwe BNW achtige berichten komen natuurlijk wel weer van de wel bekende youtube profielen die al lange tijd achter elke gebeurtenis een complot zien
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Genoeg over te zeggen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef schommelstoel het volgende:
Dat er nog geen topic is voorbij gekomen over de rellen in Ferguson.
Nu al genoeg stof te vinden dat makkelijk past hier in BNW, met als voorbeelden, New Blackpanther group,ene Ron Johnson, militaire politie, verdeeldheid creëren.
Al die nieuwe BNW achtige berichten komen natuurlijk wel weer van de wel bekende youtube profielen die al lange tijd achter elke gebeurtenis een complot zien
Hey Guyvie, sterkte met allesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee nog niet gezien, ik zou zeggen leef je uit.
loop trouwens al week achter met het laatste nieuws, veel andere dingen aan mijn kop!
en goeie middag Vriendjes
Beetje jammer natuurlijk, maar tegenwoordig lees ik liever in BNW dan dat ik zelf topics plaats.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee nog niet gezien, ik zou zeggen leef je uit.
loop trouwens al week achter met het laatste nieuws, veel andere dingen aan mijn kop!
en goeie middag Vriendjes
volgens mij is bnw drukker dan ooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beetje jammer natuurlijk, maar tegenwoordig lees ik liever in BNW dan dat ik zelf topics plaats.
Iedereen weet hier op FOK! dat een groot deel van de users zich hier nogal stoer, betweterig en vooral met minachting kan uiten richting andere users als ze iets lezen waar ze het niet mee eens zijn, prima.
Maar die zelfde groep is nog te bekrompen om te kunnen bedenken dat als iemand een verhaal plaatst, het niet meteen hoeft te betekenen dat die gene heilig gelooft in wat er staat.
Ik heb niet meer zo veel zin in dat soort gesprekken en elke keer weer te worden aangevallen door de users die de realiteitsheld wil uithangen, en laten zien dat zij zelf alles wel normaal zien zoals het is.
Ik lees en poste hier voor de gezelligheid en leesverhalen, oke ik weet er zijn een paar users die ook alles geloven wat zij hier plaatsen, die moet je ook hebben.
Maar elk verdwaald FOK!er in BNW gedraagt zich hetzelde, ronduit triest.
Al met al, als je het mij zou vragen is dit ook de reden dat BNW en TRU langzaam sterven.
Zonde dat er geen maatregelen worden genomen, volgens mij kan dat best namelijk.
Goed bezig kerel, had die minachtende smiley er nou echt achter gemoeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
volgens mij is bnw drukker dan ooit
Ga huilen zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig kerel, had die minachtende smiley er nou echt achter gemoeten.
Dank.
je brengt geen feiten en komt zo maar met een beweringquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig kerel, had die minachtende smiley er nou echt achter gemoeten.
Dank.
Als je zo weinig incasseringsvermogen hebt vraag ik me echt af wat je op een forum doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
Mooi om te zien hoe die halfvolwassenen zo stoer moeten blijven doen.
De groeten.
Misschien probeert hij ook half volwassen te wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je zo weinig incasseringsvermogen hebt vraag ik me echt af wat je op een forum doet.
BNW leeft als nooit te voren hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beetje jammer natuurlijk, maar tegenwoordig lees ik liever in BNW dan dat ik zelf topics plaats.
Iedereen weet hier op FOK! dat een groot deel van de users zich hier nogal stoer, betweterig en vooral met minachting kan uiten richting andere users als ze iets lezen waar ze het niet mee eens zijn, prima.
Maar die zelfde groep is nog te bekrompen om te kunnen bedenken dat als iemand een verhaal plaatst, het niet meteen hoeft te betekenen dat die gene heilig gelooft in wat er staat.
Ik heb niet meer zo veel zin in dat soort gesprekken en elke keer weer te worden aangevallen door de users die de realiteitsheld wil uithangen, en laten zien dat zij zelf alles wel normaal zien zoals het is.
Ik lees en poste hier voor de gezelligheid en leesverhalen, oke ik weet er zijn een paar users die ook alles geloven wat zij hier plaatsen, die moet je ook hebben.
Maar elk verdwaald FOK!er in BNW gedraagt zich hetzelde, ronduit triest.
Al met al, als je het mij zou vragen is dit ook de reden dat BNW en TRU langzaam sterven.
Zonde dat er geen maatregelen worden genomen, volgens mij kan dat best namelijk.
Nou ja, is toch wel belangrijk zo'n introductiedag. En drie uurtjes is best te doen. Beter dan 8 uur harde leef . Toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa nee
introductiedag van drie uur
pittig kansloos
ik kan niemand leren kennen in drie uurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, is toch wel belangrijk zo'n introductiedag. En drie uurtjes is best te doen. Beter dan 8 uur harde leef . Toch?
Dat is waar, maar je kunt een beginnetje maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan niemand leren kennen in drie uur
doe dan 8
hoi inso_ waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
wooooooow over kleine 3 weken ga ik al op vakantie jongens
ga jullie wel missen
Je roadtrip? Wow!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ga jullie wel missen
mooi maar altijd kippenvel als ik dit luisterquote:
Inso? Amerika?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ga jullie wel missen
Beetje afwezig de laatste tijd, sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe eindelijk . Waar was je![]()
Topshow gisteren?
Ja logisch Scrum.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje afwezig de laatste tijd, sorry. Niets aan de hand hoor! Maar nu het voetbal weer begonnen is gaat mijn Fok! oogje wat meer richting de VBL hoek en natuurlijk gewoon weer aan het werk maar ik zal proberen hier ook wat meer te zijn!
Topshowtje gister ja! Vind het prima zo, de schijtlolligheden zijn wat minder, wat meer voetbal met beelden, maar de humor blijft. En 20e is Bossie er weer he! Van september alleen, maar toch
Jaaa, weet jij wat hij precies had dan? Geloof niet dat er veel meer bekend is geworden toch? Wel mooi dat 't beter gaat, gelukkig maar ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch Scrum.
Ja, het is veel inhoudelijker geworden op VI, ook wel goed. En nog genoeg humor tussendoor hoor.
Gelukkig maar dat Bossie weer opgeknapt is. Was ff een moeilijke tijd voor hem he?
Eerst longontsteking en toen nog gedotterd dacht ik. Hij zal de bamihapjes-inname drastisch moeten verminderen denk ik zomaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaa, weet jij wat hij precies had dan? Geloof niet dat er veel meer bekend is geworden toch? Wel mooi dat 't beter gaat, gelukkig maar ook.
Ja dat lijkt me in dat geval vrij verstandig! Maar ik betwijfel of ie daar de discipline voor heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst longontsteking en toen nog gedotterd dacht ik. Hij zal de bamihapjes-inname drastisch moeten verminderen denk ik zomaar
Daar twijfel ik ook best aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me in dat geval vrij verstandig! Maar ik betwijfel of ie daar de discipline voor heeft
mooi mooi inderdaad! ook auw auw als je de tekst hoort..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook best aan.
mooi mooi
Ik hoorde het gisteren in de auto en ja, ontroerende tekst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mooi mooi inderdaad! ook auw auw als je de tekst hoort..
Te duur he, damnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik te oud voor joh
word ik echt niet meer voor aangenomen hoor
Als je de tekst je wat doet is dat een mooi jank momentje in de auto, alle remmen los (spreekwoordelijk gezien). Tenminste, dat heb ik soms (bij bepaalde nummers)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren in de auto en ja, ontroerende tekst.
Technisch doenquote:
inbound dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Technisch doen. Heb ik ook gedaan, bij KPN. Zou 3 maanden doen, maar uiteindelijk 3 jaar rondgehangen, trainer geweest. Was prima te doen. Leuke van callcenter vind de collega's, allemaal sociale mensen.
Daarom. Prima als bijbaantje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inbound dus
mm niet zo gek idee
en in amsterdam ben ik zo met openbaar vervoer
misschien heel simpel hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier trouwens slaap tips? Probeer wat te minderen met blowen voor 't slapen gaan, maar verdorie, ik trek het niet om tot 4 uur wakker te liggen en vervolgens 2/3 uurtjes later mijn wekker alweer te horen gaan. Is vast een periode waar je door heen moet, maar dat gaat me nooit lukken.
Geprobeerd, want ja, normaal is dat een goeie. Nu lees ik pagina na pagina na pagina na pagina na pagina na pagina en boem, ik word er alleen maar wakkerder vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien heel simpel hoor
maar een boek lezen met zo min mogelijk licht voor het slapen gaan?
Een heel saai boek proberen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geprobeerd, want ja, normaal is dat een goeie. Nu lees ik pagina na pagina na pagina na pagina na pagina na pagina en boem, ik word er alleen maar wakkerder van.
Voor technische helpdesk vragen ze altijd mensen!quote:
Scrum slaap problemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geprobeerd, want ja, normaal is dat een goeie. Nu lees ik pagina na pagina na pagina na pagina na pagina na pagina en boem, ik word er alleen maar wakkerder van.
Ik ben begonnen met Kieft, en heb nog een Karin Slaughter liggen. Kieft vond ik tot nu toe vrij saai (wel leuk om te lezen) en Karin Slaughter is spannendquote:
KPN Enschede?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor technische helpdesk vragen ze altijd mensen!
Jaren gedaan met plezier
quote:
Dank voor alle tips. Ik ga de laatste maar een poging geven! Sprak me het meest aan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrum slaap problemen?
hier een aantal tips.
- Een warm bad of douche nemen in de avond;
- Een half uur energiek sporten in de middag (dit vermindert stress en zorgt voor een gezonde vermoeidheid);
- Een wandeling maken of tuinieren;
- Een saunabezoek of massage;
- Gebruik van kruidensupplementen zoals valeriaan, kamille, lavendel, hop en Passiflora incarnata;
Aromatherapie: zou rustgevend werken, vooral met lavendel en andere etherische oliën;
- Een grote en uitgebreide lunch, met daaropvolgend een lichte avondmaaltijd (op zijn laatst 3 uur voor het slapengaan);
- Het vermijden van stimulerende activiteiten als tv kijken en computeren in de avonduren;
- Het afwisselend door elk neusgat ademen (afwisselend met de vingers dichtduwen) wanneer men al op bed ligt;
- Een ritueel voor het slapen gaan, bijvoorbeeld steeds meer lampen uitschakelen naarmate het later wordt, alvast een pyjama of andere nachtkleding aantrekken, tanden poetsen, enz. Op die manier bereidt iemand zich langzaam voor op het slapen gaan en lichaam en geest wennen hieraan.
- Een donkere, niet al te warme slaapkamer is ook erg belangrijk. Een nachtlampje of straatverlichting die de kamer binnendringt, kan de nachtrust verstoren. Bovendien trekt een nachtlampje, wanneer 's zomers het raam open staat, insecten aan;
- De slaapkamer dient in principe slechts voor nachtrust. Daarom dienen alle andere activiteiten wellicht met uitzondering van seks, ergens anders plaats te vinden. Zo niet, dan kan de kamer aan deze activiteiten herinneren, waardoor men zich niet kan ontspannen.
- Fappen
Verdorie guyvie, dan was je gewoon een collega van me. Ben ingestapt bij IPB alleen, wat later als jij dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef theguyver het volgende:
[..]en cendris!
KPN 3 jaar direct adsl later planet het net en ipb etc..
I knéw itquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor alle tips. Ik ga de laatste maar een poging geven! Sprak me het meest aan!.
Nee, dank! De oorzaak; minderen met blowen. Ik slaap daar nu al zo'n beetje 4 jaar door. Met tussenpozen wel minder maar toen viel ik nog wel gewoon in slaap. Als ik blow slaap ik rond een uur of 1, eigenlijk nog te laat, maar als ik niet blow en wat ik ook probeer tot nu toe; het word altijd een uur of 4.
stuur wel ff appartquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verdorie guyvie, dan was je gewoon een collega van me. Ben ingestapt bij IPB alleen, wat later als jij dus. Noem eens wat namen van mensen die je kende daar?
He, takes one to know onequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, takes one to know one. Doe maar niet heilig, straks om 11:30 gaat jou nachtkastjelade ook weer op een kiertje!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor alle tips. Ik ga de laatste maar een poging geven! Sprak me het meest aan!.
Nee, dank! De oorzaak; minderen met blowen. Ik slaap daar nu al zo'n beetje 4 jaar door. Met tussenpozen wel minder maar toen viel ik nog wel gewoon in slaap. Als ik blow slaap ik rond een uur of 1, eigenlijk nog te laat, maar als ik niet blow en wat ik ook probeer tot nu toe; het word altijd een uur of 4.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, takes one to know one. Doe maar niet heilig, straks om 11:30 gaat jou nachtkastjelade ook weer op een kiertje!
Divmeister hoeziequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:00 schreef Divje het volgende:
Bekende struggles Scrum! Succes!(al komt dat ene wel goed
)
Hoi Guyv!
Goed goedquote:
Leaf greenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goedrelaxed enzo.. Weer een GBA emulator opgedoken en begonnen met Pokemon FireRed
Las dat je even een fikse domper te verwerken hebt/had? Klote man, maar ook wel weer fijn dat er wat aan gedaan gaat worden
Hoe gaat het verder?
Komt op hetzelfde neer toch? Maar met andere pokemon?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leaf green![]()
Jaaaah word hard aan gewerkt
Hahahaha, te briljant! Schitterende actiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef theguyver het volgende:
Afscheid bij KPN, speciaal voor Scrummie
Na drie jaar bij KPn gewerkt te hebben en om de 2 maand omgeswitcht te worden van de ene naar de andere afdeling zag ik de bui hangen, na ons halfjaarlijkse overleg met teamleider, nummero 15 in 3 jaar tijd werd me mede gedeeld dat ik geen contract verlenging kreeg, mijn one time fiks was 98% dus boven gemiddeld.
Maar mijn tijden waren niet perfect, dus moest weg, en had nog 3 maanden, in die 3 maanden was er een wedstrijd als beste helpdesk medewerker bij KPN van Nederland, alle 3000 collega's deden mee en werd gemeten over een periode van 2 maand.
De winnar kreeg een I-pad!
Ik heb me daar volledig voor ingezet zoals ik altijd doe en won met straat lengte voorsprong met beste tijden beste score kwa afhandeling en meeste calls verwerkt in 2 maand tijd.
Er kwam een complete camera ploeg vanaf hoofdkantoor uit den Haag om mij te feliciteren met deze geweldige prestatie.
Ik bedankte ze voor de Ipod ik gaf hun in ruil mijn Headset.
Ik antwoorde met nou, dat was het ik ga naar huis en begon mijn spul in te pakken.
Ze keken me raar aan met de vraag wat ik ging doen, Dus ik antwoorde ..
Nou ik was niet goed genoeg mijn contract loopt af volgende week ik was niet goed genoeg voor dit bedrijf, dus ik ga naar huis.
Bedankt en tot ziens![]()
Collega's die nog met klanten aan de lijn hingen kwamen niet meer bij van het lachen en anderen zaten op de knieeen![]()
Gaf mijn vrienden nog een High five en ben zo pand uitgewandeld!
Het is de koudste 19 aug sinds 90 jaar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef Divje het volgende:
Ohh wat is het koud, heb gewoon zin in een warme choco. Waar is die meneer heen?
MrChocolademelk we hebben je nodig! We hebben het koud. Kun je ons voorzien van warme chocolademelk met slagroom?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is goed, Wil je puur of melk?
Brrr. * Divje Zoekt de thermoboxer weer op en pakt een dekentje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de koudste 19 aug sinds 90 jaar!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
MrChocolademelk we hebben je nodig! We hebben het koud. Kun je ons voorzien van warme chocolademelk met slagroom?
Wat leuk! En dat jullie elkaar dan hier weer tegenkomen. Hoe cool is dat !quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
guivie en ik hebben gewoon met elkaar samengewerkt, collega's, zelfde afdeling, en met elkaar gerookt in ons 'rokershol' daar.schitterend! en daar kom je dan nu pas achter
Stelletje Bazenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
guivie en ik hebben gewoon met elkaar samengewerkt, collega's, zelfde afdeling, en met elkaar gerookt in ons 'rokershol' daar.schitterend! en daar kom je dan nu pas achter
zal niet lang zijn geweest denk ik, denk dat jij in de training zat met die zwarte teerpaal van een parel negert toen ik er zie boven er uit ben geflikkerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Haha ja te grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! En dat jullie elkaar dan hier weer tegenkomen. Hoe cool is dat !
Over cool gesproken, waar blijft de choco?
daarvoor ken ik je gezicht te goed nu, ik geloof dat et langer is geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal niet lang zijn geweest denk ik, denk dat jij in de training zat met die zwarte teerpaal van een parel negert toen ik er zie boven er uit ben geflikkerd
En dan met safari er door. Heb ik poosje terug in een strandtent gedronken. Man wat lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja te grappig
Choco drink je hot! Dus niet cool.
Dat klinkt wel goed! Deed het wel eens met Malibu, flinke scheut slagroom erbij in, oh oh ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan met safari er door. Heb ik poosje terug in een strandtent gedronken. Man wat lekker
Lekker he? Nou daar word je wel warm van hoor van binnen. Zeker als je nóg een rondje doetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed! Deed het wel eens met Malibu, flinke scheut slagroom erbij in, oh oh oh
zou zomaar kunnen, elke keer als ik door de stad loop is het wel een keer hoi oud collegaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
daarvoor ken ik je gezicht te goed nu, ik geloof dat et langer is geweest
Heeerlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he? Nou daar word je wel warm van hoor van binnen. Zeker als je nóg een rondje doet
hahahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, elke keer als ik door de stad loop is het wel een keer hoi oud collega![]()
Nu je het er over had die carola was een gaaf mens we hadden op een gegeven moment een rare miep op de vloer karin of zo die opeens gehuld in een boerka op de vloer zat, carola ging er naast zitten met een doos op der hoofd en een gat er in gesneden.
En die cocksucker moet geloof ik nog steeds uit de kast vallen wat een droeftoeter was dat
Ja van naam helaas zie ik er weinig meer van denk dat ik binnen kort maar even op de koffie ga daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hahahahaschitterend! Ja, Carola was een pracht mens, zo veel mee gelachen, niet te geloven
. echt bizar dat je al die mensen ook kent!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Laat maar zitten die chocolademelk, Ben kotsmisselijk nadat ik hier NWS / [Centraal] Irak en IS #97 een filmpje heb gezien. Verschrikkelijk wat beestachtig. Wat mankeert die monsters daar![]()
Doe ook maar niet Scrumquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar. Filmpje maar niet gekeken.
quote:
spannend hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef theguyver het volgende:
[..]jah
vind je het gek werkte 2000 man daar, er gaat geen dag voorbij dat ik wel oud collega's hier op straat tegen kom!
Hoezo Tjacka?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef Tjacka het volgende:
lav onze relatie bevat in een crisis merk ik
Nee hoor schattebolquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we zijn zo kort en bot tegen elkaar
welk filmpje lieverrdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor schattebol![]()
Maar ik ben een beetje aangeslagen. Had dat filmpje niet moeten kijken. Ben er beroerd van
Ik werk er niet meer scrum ook niet haha, en ja hoor er zijn hier op fok al paar (oud)-kpners actief!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spannend hoor
mijn motivatie om op zoiets te solliciteren is wel weg nu
straks zit ik bij allemaal fokkers op kantoor
isisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond hier NWS / [Centraal] Irak en IS #97 , maar kijk maar niet
Ben er ziek van. Ga nu naar bed. Mijn vertrouwen in de mensheid heeft weer een knauw gekregen. Ik begrijp het gewoon niet. Die haatquote:
was ook grapje hoor ga wel solli doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik werk er niet meer scrum ook niet haha, en ja hoor er zijn hier op fok al paar (oud)-kpners actief!
maar wel leuke tijd gehad daar dus zeker wel aan te raden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben er ziek van. Ga nu naar bed. Mijn vertrouwen in de mensheid heeft weer een knauw gekregen. Ik begrijp het gewoon niet. Die haat![]()
Truste schatties.
Hou van jullie.
of 12quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
meer dan één
negen om precies te zijn
Wat? Oh je bedoelt de lui waar je samen mee huurt. Ik schrok alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef theguyver het volgende:
nog 2 maand en ik heb geen huisgenoten meer!
ik ook nietquote:
ja blijft apartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet
had verwacht dat zo'n clubman gelijk had getekend voor een appel en een ei
Ja ik blijf als enige over!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat? Oh je bedoelt de lui waar je samen mee huurt. Ik schrok al
Zal hem morgen of overmorgen even hier posten!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
Inso, wat is de route van je roadtrip?
Top! Muziekje bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal hem morgen of overmorgen even hier posten!
En zaten er types bij die wel van een feestje houden guyvie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik blijf als enige over!
een moest verkassen ivm werk andere moest verkassen naar groningen ivm school en de ander gaat samenwonen. dus blijf solo over![]()
Maaaaaaaar, in 4 uur tijd 12 reacties voor nieuwe huurders
geen idee ze moeten nog door de keuringquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zaten er types bij die wel van een feestje houden guyvie?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dat was de donderdag
ik wel. soms dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hebben jullie het nog koud?
Nee. Ik kreeg er 1 of andere Mr bij waar ik geen interesse in had. Hetero enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb je al Chocolademelk gekocht?
Aah ik zal de Mrs eens vragen, maar die is al bezetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik kreeg er 1 of andere Mr bij waar ik geen interesse in had. Hetero enzo
Jammer. Had wel zin in MrsChocolademelk, incl. toefje slagroom, gemixt met wat Malibu of Safari. Yummiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aah ik zal de Mrs eens vragen, maar die is al bezet
Goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer. Had wel zin in MrsChocolademelk, incl. toefje slagroom, gemixt met wat Malibu of Safari. Yummie.
Dan pas? Ook dekens over en lampjes uit? Ouderwets hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ga ik vanavond eens proberen als het donker wordt
Ja! Ik raad het je aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan pas? Ook dekens over en lampjes uit? Ouderwets hoor.
Die ging meer dan een jaar geleden de deur uit maar is nog steeds niet terug. Moet ik me zorgen maken denk je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja! Ik raad het je aan!
Waar is jouw mrs?
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ben bekaf . Zo druk gehad en denk dat ik er maar vroeg induik.
Truste liefies
zeker, niet gezien maar begreep dat ze wel aardig hadden gespeeld in tegenstelling tot de andere NL deelnemersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef theguyver het volgende:
PEC ZWOLLE
![]()
1-1 tegen praag zeer netjes
ja hadden ook penalty mee, maar de keeper van praag zat er goed bij, ze speelden zeer goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, niet gezien maar begreep dat ze wel aardig hadden gespeeld in tegenstelling tot de andere NL deelnemers
quote:
Nog ff geduld Scrumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben in staat nu al klaar te gaan zitten.
Zin in.
ze hadden moeten winnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja hadden ook penalty mee, maar de keeper van praag zat er goed bij, ze speelden zeer goed.
Dat belooft wat
Hey knapperd! Met je mooie brilquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey knapperd! Met je mooie bril![]()
Het is echt weer goed tussen Johan en Rene. Rene vertelt weer grappen en ze kijken elkaar ook weer aan. Pfff, blij om. Fijn
We zijn natuurlijk ook gewoon blij dat VI gered is he Scrum? We zouden het heel erg jammer vinden als het door dat geruzie zou stoppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
.
Ja he. Ik ook blij om. Zag het, volgens mij vorige week, ook al een beetje. Beelden van voor de tijd, waar Johan buiten een sigaar stond te roken, Gijpie kwam aanlopen, lachend naar Johan, gaf hem een hand en gingen geloof ik zelfs nog even praten. Zag er gewoon vriendschappelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |