SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Schoolhopper!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef Tjacka het volgende:
maar divje het is een nieuwe school
laten we het houden op drie keer is scheepsrecht
beter kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:52 schreef xcachet het volgende:
Ik zie niks interessants voor een normale prijs Tjacka
wat heb jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Divje het volgende:
Wat duurt dat wachten op de postbode altijd lang als je weet dat hij met iets leuks komt.
Ah, m'n gebeden zijn verhoord
aaawhquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niksrekeningen.. Waar blijft mijn MicroSD kaartje
32, meer ondersteund die Tab4 niet. Maar is meer dan genoeg voor m'n muziek en een paar seriesquote:
Logisch dat is balenquote:
Och, heb alweer afleiding gevondenquote:
ah okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
32, meer ondersteund die Tab4 niet. Maar is meer dan genoeg voor m'n muziek en een paar series
Ja lekker!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey schatje, fijn weekend tot nu toe?
Nee, dat was niet zo best he. Nou ja, volgende wedstrijd beter Scrumquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook! Nouja, begon gister niet zo goed met Feyenoord. Maar ja, verder geen klachten
Daaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo best he. Nou ja, volgende wedstrijd beter Scrum
Nee 2400 uur beginnen(voor 300% dat dan weer welquote:
Altijd fijn om je weer te zien postenquote:
Ik mis het posten ook best wel hoor maar kom er gewoon niet aan toe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd fijn om je weer te zien posten![]()
Hoe is het met de vogels? Nog jonkies? Hoe gaat het met de kwartels?
Wat maken die gasten een enorm kabaal. Echt, ze houden gewoon niet op he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mis het posten ook best wel hoor maar kom er gewoon niet aan toe.
Altijd nachtdienst betekend gewoon weinig tijd.
Op de 1 of andere manier lijkt het of er dan minder uren in een dag zitten, vreemd maar waar.
Vogels doen het prima. nog steeds maar 1 jong kwarteltje. Wel een overload aan parkieten. Daar moet ik echt vanaf!!!
Wat irritant zijn die zeg.
gek word je ervan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maken die gasten een enorm kabaal. Echt, ze houden gewoon niet op he?
Wat zal dat een rust in het hok geven. Ik bedoel in de volière. Je kunt moeilijk elke dag een lap over de volière leggen waardoor ze stil zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
gek word je ervan.
Maar er is interesse dus ben ze straks allemaal kwijt.
haha ja zeker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zal dat een rust in het hok geven. Ik bedoel in de volière. Je kunt moeilijk elke dag een lap over de volière leggen waardoor ze stil zijn.
Ja! Dat zag ik in Alkmaar in de Hout ook. Van die ruziemakertjes. Ze vlogen elkaar nog net niet in de veren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja zeker.
Maar geluid valt wel mee hoor....het is meer het opjagen ...lijkt wel of ze altijd ruzie hebben.
groene dondersteentjes
ja joh die sporen niet die beesten!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Dat zag ik in Alkmaar in de Hout ook. Van die ruziemakertjes. Ze vlogen elkaar nog net niet in de veren.
Doe ik straks! Zal op je proosten. Jij noeste werkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja joh die sporen niet die beesten!
Maar ik ga je verlaten. drink er straks 1 voor mij in de kroeg.
truste alvast
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik straks! Zal op je proosten. Jij noeste werker
Moggequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen!Weer een leuke voetbalmiddag voor de boeg (hopelijk). Zou eigenlijk gaan wandelen maar het weer zit niet mee
Oeh, die lijkt me ook wel leuk om te zienquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb een lunchafspraak dus die half 1 wedstrijd gaat aan me voorbij, waarschijnlijk wel Liverpool - Koemannen kijken
Mogge!quote:
AZ-AJAX straksquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen!Weer een leuke voetbalmiddag voor de boeg (hopelijk). Zou eigenlijk gaan wandelen maar het weer zit niet mee
Hoe was je vlees?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge
Ik heb een lunchafspraak dus die half 1 wedstrijd gaat aan me voorbij, waarschijnlijk wel Liverpool - Koemannen kijken
3 punten voor Ajax dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, hopelijk een leuke wedstrijd met een gunstige uitslag
Dit is altijd moeilijk voor me. Nou vooruit, ik hoop dat AZ wint dit keer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, hopelijk een leuke wedstrijd met een gunstige uitslag
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is altijd moeilijk voor me. Nou vooruit, ik hoop dat AZ wint dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |