abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6442700
quote:
AMSTERDAM - Eureka! Het raadsel waarom rapper Nelly (28), naast drie tatoeages op de rest van zijn lichaam, vaak een pleister op zijn linkerwang draagt is opgelost! Het is namelijk ter nagedachtenis aan zijn vriend Slo Down, die een straf uitzit voor een gewapende overval.

Nelly, die bij zijn geboorte de naam Cornell Haynes Jr. meekreeg,: "Hij heeft acht jaar gekregen waarvan hij er nu drie heeft opzitten." De populaire rapper, die met zijn nummer 'Dilemma' momenteel rechtstreeks op nummer 1 lijkt af te stevenen, is teleurgesteld in zijn vroegere maatje en bandlid van The St Lunatics (vandaar de Lunatic-tatoeage boven Nelly's navel),: "we hebben toendertijd geprobeerd hem ervan te weerhouden, maar hij wilde niet luisteren. Daar moet ik mij bij neerleggen. Ik kan nu wél mijn dromen najagen, maar zónder hem naast me, en dat doet zeer."

Op de vraag of hem hetzelfde had kunnen overkomen antwoordt de vader van een dochtertje en zoontje: "Drie jaar geleden wel, maar ik was slim genoeg om het niet te laten gebeuren."

Bron: De Telegraaf

Zo !! Weer een raadsel opgelost. Dus we zien Nelly de komende 5 jaar nog met zo'n raar ding op zijn wang

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_6442718
Ok .. erg logisch ...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 24 oktober 2002 @ 09:13:36 #3
11102 knep
Mountainfreak
pi_6442727
Tja het is wat met die Nelly .
pi_6442888
Welnee joh. Die gozer heeft zich gewoon een keer gesneden tijdens het scheren en toen vertelde een dom iemand tegen hem dat dat wel cool stond. Aangezien die Nelly blijkbaar nog dommer is dan die persoon, geloofde hij het nog ook.

Het is slechts een kwestie van tijd alvorens de Nelly symphatisanten in dit land er net zo achterlijk bij gaan lopen. Maar dat zie je hier altijd; eerst gaan ze er in de States achterlijk bij lopen en dan waait het vanzelf over hier naartoe.

pi_6442916
Als-ie die dikke bek van 'm volgende keer ook gelijk even dichtplakt, of beter, tape zijn hele harses vol: hopelijk brengt-ie dan niet meer van die bagger uit.....

Zal wel weer ijdele hoop zijn....

donderdag 24 oktober 2002 @ 10:06:48 #7
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_6443029
Ik zag er twee weken geleden al eentje in de bus zitten hier in Amsterdam, met zo'n "pleister die geen pleister is".
(Te smal, witte kleur. Lijkt meer op sport-tape ofzo...)
Burnt to the core but not broken
pi_6443031
En daarom plakt hij een pleister op? Ik mis het verband ff...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 10:08:50 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_6443041
Hoezo "ter nagedachtenis"? Is er iemand dood dan?
pi_6443046
Maar waarom in godsnaam nu weer een Pleister ??? Hoe kom je alleen al bij het idee
Iets van een ketting of een ring ofzo vind ik wel kunnen, maar een pleister? Volgens mij is het gewoon weer aandacht-trekkerij.

Zo jammer........

pi_6443063
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 10:09 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Maar waarom in godsnaam nu weer een Pleister ??? Hoe kom je alleen al bij het idee
Iets van een ketting of een ring ofzo vind ik wel kunnen, maar een pleister? Volgens mij is het gewoon weer aandacht-trekkerij.

Zo jammer........

Omdat het PIJN doet, dat staat er toch.
En als het pijn doet, dan moet er een pleister opgeplakt worden!
pi_6443072
Ik snap de link niet helemaal..
Vast boven mijn niveau, die Nelly..

pi_6443104
Nounou. Poehpoeh. 't Is me wat.
pi_6443120
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 10:12 schreef Koningin het volgende:

[..]

Omdat het PIJN doet, dat staat er toch.
En als het pijn doet, dan moet er een pleister opgeplakt worden!

Dat verklaart een hoop
  donderdag 24 oktober 2002 @ 10:20:43 #15
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_6443126
het blijft een stakker...
smile :D
pi_6443204
Nelly = Attention whore
  donderdag 24 oktober 2002 @ 11:16:04 #17
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_6443338
Iemand moet nelly vertellen dat ie een pleister...

Het pleistermysterie eindelijk ontrafeld, dat kan mooi in dat topic.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')