RTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
The Blacklist is trouwens ook een topper
Deze ga ik nu eten.quote:
Ik schrokquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Is dat een bratwurst?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt 'm goed gebraden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het staat op de verpakking.
Helemaal alleen in die panquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje misselijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Slaaplekker tot straks iedereen
Laterzquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Hopelijk mag ie zo tussen een zacht kadetjequote:
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...quote:
Daar moet deze bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd fijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hopelijk mag ie zo tussen een zacht kadetje
Relax, wij hebben hier geen leven dus alles al gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...
Maar in Film, Tv & Radio is dat wel zo als je bewust spoilt buiten het daar voor bedoelde topic.
Als iets nieuw is, misschien. Maar je moet gewoon vrij over 'oudere' eps kunnen pratenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...
Maar in Film, Tv & Radio is dat wel zo als je bewust spoilt buiten het daar voor bedoelde topic.
Ik had al gezegd dat ik dat wel kan begrijpen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstandig voorbeeld....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |