RTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
The Blacklist is trouwens ook een topper
Deze ga ik nu eten.quote:
Ik schrokquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Is dat een bratwurst?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt 'm goed gebraden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het staat op de verpakking.
Helemaal alleen in die panquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje misselijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Slaaplekker tot straks iedereen
Laterzquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Hopelijk mag ie zo tussen een zacht kadetjequote:
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...quote:
Daar moet deze bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze ga ik nu eten.![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd fijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hopelijk mag ie zo tussen een zacht kadetje
Relax, wij hebben hier geen leven dus alles al gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...
Maar in Film, Tv & Radio is dat wel zo als je bewust spoilt buiten het daar voor bedoelde topic.
Als iets nieuw is, misschien. Maar je moet gewoon vrij over 'oudere' eps kunnen pratenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
In dit forum willen ze er idd nog niet aan geloof ik... Liesje is wel erg soepel...
Maar in Film, Tv & Radio is dat wel zo als je bewust spoilt buiten het daar voor bedoelde topic.
Ik had al gezegd dat ik dat wel kan begrijpen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstandig voorbeeld....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
Ik ga slapen
Ik smeer die altijd op mijn lul.quote:
Nee Absoluut niet... Alleen in het daarvoor bestemde topic... In alle andere topics is het een absolute NO-GO!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als iets nieuw is, misschien. Maar je moet gewoon vrij over 'oudere' eps kunnen praten
Trustequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstandig voorbeeld....
Ik ga het volgen...
Sleepzzzz
Ja die had ik al onthouden. Met een beetje ketchup en mosterd door elkaar smaakt hij ook goed.quote:
Het moet wel ergens op toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja die had ik al onthouden. Met een beetje ketchup en mosterd door elkaar smaakt hij ook goed.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had je er ook 1 gewild? Als het kon zou ik het doen. Ik heb er nog 4 over.
Auf mein bratwurst selbstverstantlich.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet wel ergens op toch?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstandig voorbeeld....
Ik ga het volgen...
Sleepzzzz
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee Absoluut niet... Alleen in het daarvoor bestemde topic... In alle andere topics is het een absolute NO-GO!
Het forum is niet voor niets opgedeeld in subfora en topics... In het Betreffende topic kan je er over praten, dan weten mensen dat ze spoilers kunnen verwachten en is het hun eigen schuld... Elders op het forum mag je niet per ongeluk op een spoiler kunnen stuiten.
Heb mijn post nog wat aangepast... UTO / [UTOPIA SC #490] Valar Morghulisquote:
Link dan naar het beleidquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb mijn post nog wat aangepast... UTO / [UTOPIA SC #490] Valar Morghulis
Ga er met jou verder geen woorden aan vuil maken...
Je kan er van vinden wat je wil... Dat is het beleid
(waar ik het overigens totaal mee eens ben, maar dat terzijde)
Nu ben ik echt weg...
Veel plezier nog verder samen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb mijn post nog wat aangepast... UTO / [UTOPIA SC #490] Valar Morghulis
Ga er met jou verder geen woorden aan vuil maken...
Je kan er van vinden wat je wil... Dat is het beleid
(waar ik het overigens totaal mee eens ben, maar dat terzijde)
Nu ben ik echt weg...
Veel plezier nog verder samen!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, dat scheelt zeg. Ik voelde me een beetje slap worden maar nu ben ik weer vol energie (voor mijn doen dan).
Hoe bedoelt u?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Waar is Choco eigenlijk, ik voel dat ik los ga slaan
Huh?quote:
9,5 uur geleden was haar laatste post. die zal zo hier wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Waar is Choco eigenlijk, ik voel dat ik los ga slaan
Dat ik haar misquote:
Komt vanzelf bovendrijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat ik haar misEen beetje......
![]()
Mijn kleine zusje
Hequote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:38 schreef hugecooll het volgende:
Maar hier heb je een covertje
Cute redhead dit dat
Right, left, whereverquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hé! iemand die wel op linkjes klikt
Maar ik post ook enkel kwaliteit
Zo'n bratwurst met topping doet wonderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, dat scheelt zeg. Ik voelde me een beetje slap worden maar nu ben ik weer vol energie (voor mijn doen dan).
Dat vind ik stiekem een van hun mindere liedjesquote:
Nouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n bratwurst met topping doet wonderen.
Wat zit jij nou weer te mompelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die houding altijd of was het garpje?
Uit de oude doos.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 05:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te mompelen?
In gedachten is ze bij mequote:
Ook niet zonderquote:
Jegaattochnognietslapen?quote:
Nee, maar ik moet wel weg van jou toch?quote:
Dat heb ik helemaal niet gezegd!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel weg van jou toch?
Wel getyptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd!
quote:
Nuecken?quote:
Te snelquote:
Hmmmquote:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Person of Interest gaat ook de wachtkamer in.
Nee, maar ik ken het type serie en ik las wat jij leuk vind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je er ook wat van gezien?
Ik wil een serie die je vanaf het begin bij je strot grijpt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het type serie en ik las wat jij leuk vind.
Hear ya, broquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil een serie die je vanaf het begin bij je strot grijpt.
quote:
Toevallig ergens eerder deze week nog een playlist van haar Spaanstalige nummers beluisterdquote:
Trustequote:
Shakira is hot in welke taal dan ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toevallig ergens eerder deze week nog een playlist van haar Spaanstalige nummers beluisterd
Die = Suerte
Jeweetzelfquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Shakira is hot in welke taal dan ook
Jij wilde iets liefs over mij zeggen en toen bedacht je jequote:
Wacht wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:45 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Homo's in korte rokjes die elkaar bevechten als pussy's
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij wilde iets liefs over mij zeggen en toen bedacht je je
Soms wel toch?quote:
Te laatquote:
Oh nu is Spartacus ineens wel bazig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Te laatIk ben alweer van gedachten verandert
Jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soms wel toch?
En bezorgd en zo
Echt zo'n thuisblijfmoeder
Misschien zelfs overblijfmoeder
Nou, dat het homo's zijn, misschien niet allemaal en niks mis mee ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh nu is Spartacus ineens wel bazig?
Het idee is dat je bazige actie ziet. Een iel ventje kan toch moeilijk een gladiator spelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou, dat het homo's zijn, misschien niet allemaal en niks mis mee ookIk word er niet opgewonden van iig en dat is het doel toch? Dat wij er opgewonden van worden, sixpacks endezo? Not me
Lijkt mij wel leuk overigens, ik win dat van jouquote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk overigens, ik win dat van jou
Aha, maar met vrouwen aan de macht is dat geheel niet nodig. Geen gevechten, we tappen het zaad af en schieten het af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het idee is dat je bazige actie ziet. Een iel ventje kan toch moeilijk een gladiator spelen
Wat wat?quote:
Hoewel dat natuurlijk heel cool klinkt, kan je vast wel bedenken waarom vrouwen altijd het onderspit hebben gedolvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Aha, maar met vrouwen aan de macht is dat geheel niet nodig. Geen gevechten, we tappen het zaad af en schieten het af.
Het geleuf? Waarom denk je dat het overwegend mannen zijn die zweren bij de bijbel, de koran en whatever?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoewel dat natuurlijk heel cool klinkt, kan je vast wel bedenken waarom vrouwen altijd het onderspit hebben gedolven
Wat denk je zelf?quote:
Die hoofddoekjes doen ze toch echt zelf om.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het geleuf? Waarom denk je dat het overwegend mannen zijn die zweren bij de bijbel, de koran en whatever?
Uhu, maar als ze het niet doen..........quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hoofddoekjes doen ze toch echt zelf om.
Je kan niet altijd gelijk hebbenquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Uhu, maar als ze het niet doen..........
Dat komt wel wat arrogant over ondanks het spleekgeblek..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is het tuulk wel een heul domme opmerking :0
Mag ook welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat komt wel wat arrogant over.
Arrogantquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat komt wel wat arrogant over ondanks het spleekgeblek..
En die isquote:
Hoort er allemaal bijquote:
Vrouwen onder elkaar is altijd lachen,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:33 schreef Parlay het volgende:
Mannen zijn wel beter in stoer zijn, maak ik het nu een beetje goedIk haat mannen niet, ik haat vrouwen net zo veel ongeveer.
Ik maak me wel een beetje zorgen om het Oostenquote:
Ik heb geen idee? Vast wel toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen om het OostenIs daar niet een zwaar gesubsisieerde instantie voor in Ned.
Vrouwen zijn socialer uit nood vaak, dat zal je dadelijk wel zien als de 3e wereldoorlog een feit is en wij eindelijk van jullie geklaag en gezanik af zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ouwe jongens krentenbrood dat kennen ze niet.
*kijkt waanzinnig op Googlequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Vast wel toch?
Ik quote 'm nog even voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vrouwen zijn socialer uit nood vaak, dat zal je dadelijk wel zien als de 3e wereldoorlog een feit is en wij eindelijk van jullie geklaag en gezanik af zijn![]()
Zei ik dat hardop
Want mannen staan bekend om 'klagen en zaniken'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vrouwen zijn socialer uit nood vaak, dat zal je dadelijk wel zien als de 3e wereldoorlog een feit is en wij eindelijk van jullie geklaag en gezanik af zijn![]()
Zei ik dat hardop
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik quote 'm nog even voor de zekerheid.
Uhu x 10quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want mannen staan bekend om 'klagen en zaniken'
Wanneer je gek bent kun je het niet meer worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:44 schreef Parlay het volgende:
[..]Doe dat, voor in de analen. Ze verklaren met hier al voor compleet gestoord maar ik weet beter, ik ben misschien gestoord maar ik wéét dat ik dat ben
Precies en wat is "gek" anywayquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je gek bent kun je het niet meer worden.
quote:
Goedemorgen mijn schatjes.quote:
Ik heb me gedragen, soort van, lees maar alles terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen mijn schatjes.![]()
Werd ik gemist, ik geloof er geen pest van en ik zie dat ik serieus moet gaan teruglezen.
Het zijn er bijna 5. Ineens was het gezellig toen ik er niet was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb me gedragen, soort van, lees maar alles terug
Vrouwen onder elkaar,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb me gedragen, soort van, lees maar alles terug
Nouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zijn er bijna 5. Ineens was het gezellig toen ik er niet was.
Boodschap is duidelijk.
Ik moest een keer slapen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
NouIk kwam binnen en jij was er niet
Ja, wij hebben gevoelens en wij of ik iig roddelen nietquote:
Dat is waar, heb je lekker geslapen?quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is waar, heb je lekker geslapen?
Mannen maken ruzie, slaan elkaar op de bek en gaan erna bier drinken om het goed te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, wij hebben gevoelens en wij of ik iig roddelen niet
Maar waarom slaan ze elkaar op de bek? Vrouwen toch? Of omdat ze de verantwoordelijkheid van het leven niet aankunnen, daarop gewezen worden. "Ja, maar ik blijf altijd een kleine jongen"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen maken ruzie, slaan elkaar op de bek en gaan erna bier drinken om het goed te maken.
Ik hou van Piet, zwart.......wit......geelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ja.
En hoe is het verder met jou en piet?
Niet alleen om vrouwen en je gedachtewereld is wat te beperkt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar waarom slaan ze elkaar op de bek? Vrouwen toch? Of omdat ze de verantwoordelijkheid van het leven niet aankunnen, daarop gewezen worden. "Ja, maar ik blijf altijd een kleine jongen"Rot toch op met je puberale fase tot in de eeuwigheid, neem je verantwoordelijkheid. Maar boys will be boys
Deze Piet is al bezet en ik kom er maar niet vanaf,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik hou van Piet, zwart.......wit......geel![]()
En prima
Gelukkig dat het prima is en ik bedoelde piet piraat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik hou van Piet, zwart.......wit......geel![]()
En prima
Enlighten mequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet alleen om vrouwen en je gedachtewereld is wat te beperkt.
Niet zeiken jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze Piet is al bezet en ik kom er maar niet vanaf,
I know en ik ben voor zwarte pietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dat het prima is en ik bedoelde piet piraat.![]()
Zwarte, witte piet, lekker boeiend.
Het heeft zo'n negatieve bijklank gekregen nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
I know en ik ben voor zwarte piet
Gelukkig dat je het snapte, ik ben nu nog aan het terug lezen en kom na 2 sc's tot de conclusie dat Jian me nog het meest miste.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
I know en ik ben voor zwarte piet
Ga je echt alles teruglezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het snapte, ik ben nu nog aan het terug lezen en kom na 2 sc's tot de conclusie dat Jian me nog het meest miste.
Een soort ochtendkrant tijdens mijn beschuitje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je echt alles teruglezen?
Dat komt omdat mannen neanderthalers zijn met een primitief breinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms maken ze ruzie om een vrouw maar vaak om andere onbenullige dingen zoals voetbal.
Jianquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het snapte, ik ben nu nog aan het terug lezen en kom na 2 sc's tot de conclusie dat Jian me nog het meest miste.
Iets is er ergens fout gegaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen neanderthalers zijn met een primitief breinDegenen die het verder redden dan een iq van een suikerklontje zijn degenen die geen vrouwen in hun leven hebben. Het bloed kan maar 1 kant op stromen bij mannen, richting brein of richting vrouw/kinderen. In het laatste geval is het idd de sterke vrouw die achter de "succesvolle man" staat.
Neuh, zo was het en zal het altijd zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets is er ergens fout gegaan.
Daarom houd ik van Parlay, ze kan zo mooi de waarheid omschrijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen neanderthalers zijn met een primitief breinDegenen die het verder redden dan een iq van een suikerklontje zijn degenen die geen vrouwen in hun leven hebben. Het bloed kan maar 1 kant op stromen bij mannen, richting brein of richting vrouw/kinderen. In het laatste geval is het idd de sterke vrouw die achter de "succesvolle man" staat.
Mijn muts is op peerden aan het rijden nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Neuh, zo was het en zal het altijd zijn
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom houd ik van Parlay, ze kan zo mooi de waarheid omschrijven.
Toch ken je ze niet missen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom houd ik van Parlay, ze kan zo mooi de waarheid omschrijven.
Je muzieksmaak is in ieder geval in ordequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:33 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Niet de waarheid, maar wel wat ik denk
Paardenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is op peerden aan het rijden nu.
Ik denk dat ook dus ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:33 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Niet de waarheid, maar wel wat ik denk
Slijmbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is in ieder geval in orde
Jij ook nog wakker of net wakker?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook nog wakker of net wakker?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je was wel even zoek jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje. Ik ben net wakker, ik geloof dat ik belachelijk veel geslapen heb eindelijk.
Moet je maar niet zo lang wakker blijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje. Ik ben net wakker, ik geloof dat ik belachelijk veel geslapen heb eindelijk.
Friesche peerdenquote:
Ik kan er uren over lullen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Friesche peerdenEn zoveel meer, paarden zijn mooi, vrij en doen wat ze willen. Respect
Ik had de afgelopen week een beetje erg weinig slaap gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo lang wakker blijven
Daar is de KLB voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen week een beetje erg weinig slaap gehad.
Niet expres maar hier in huis wordt ik iedere keer wakker van weet ik het wat allemaal.![]()
Tieners enz.
quote:Op [youtube][/youtube]zaterdag 16 augustus 2014 08:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er uren over lullen.
Waar zullen we beginnen?
quote:
Vertel ze maar over Paulus Potter PP....ChocoFan vindt dit leuk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er uren over lullen.
Waar zullen we beginnen?
Paulus was een schilder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ze maar over Paulus Potter PP....ChocoFan vindt dit leuk!
Yipquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In stoofvlees zijn ze erg lekker.
Wat? Waar moeten we op lettenquote:
Koeien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel goed....en wat schilderde hij?
Veel pics graag.
Mwah, gerookt is beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In stoofvlees zijn ze erg lekker.
Uhm, neequote:
Ik ben daar volgens mij nog nooit geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag PP posten en dan denk ik automagisch dat ik in 40+ zit.
Gaat 'm niet wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Nou, een beetje, als ik het goed maak met mijn familieNot
Niet goedmaken, als je dat eenmaal hebt afgesloten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Nou, een beetje, als ik het goed maak met mijn familieNot
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doe alsof je jong bent, dan is ie zo weer weg
'DOE ALSOF'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:04 schreef Parlay het volgende:
[..]Maar........dat ben ik niet
Wat gebeurt er nu dan
2 vogeltjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik er nog 1.
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu ook al wel, maar dan denkt ie dat ie heel wat isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet goedmaken, als je dat eenmaal hebt afgesloten.
En zie je wel, alleen als je geld heb of had ken je op een paard rijden.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook al wel, maar dan denkt ie dat ie heel wat is
Dat lijkt me een goed idee,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben daar volgens mij nog nooit geweest
Ik heb een heel mooi schilderij van mijn oma of had, als ik daar sliep in een moeilijke tijd dan zag ik ook zoiets maar dan paarden in een oorlog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik er nog 1.
[ afbeelding ]
Oude mensen die nostalgisch terugblikken op vroeger, zo ziet het eruit als ik de topictitels bekijkquote:
Auto krijgen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga vanmiddag weg, ergens voorbij Eindhoven moeten we zijn.![]()
Anderhalf uur in een auto met mijn zoon en een vriend van hem.![]()
Ik hoop dat we de auto met airco gaan krijgen.
Die zag ik ook en een dorpje in de verte en bloemetjes en een mooi hek.quote:
Mijn zoon mag bijna altijd een auto van zijn opa lenen als hij ergens heen gaat.quote:
Ah, coolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon mag bijna altijd een auto van zijn opa lenen als hij ergens heen gaat.
Beter kijk je een beetje uit danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
Keuze uit een panda of een Jaguar.
Ik hoop de laatste vandaag.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon mag bijna altijd een auto van zijn opa lenen als hij ergens heen gaat.
En nee dat is niet mijn vader. Was het maar zo dan had ik ook op een paard kunnen rijden.
Ik rijd niet, ik wordt gereden. Maar zoonlief is een goede chauffeur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beter kijk je een beetje uit dan
Panda's zijn toch beschermd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
Keuze uit een panda of een Jaguar.
Ik hoop de laatste vandaag.
Oh, beter hou je je mond danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik rijd niet, ik wordt gereden.
Ik ken de fabeltjes van vrouwen en paardrijden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:14 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Stelt niet zoveel voor op zich hoor, alleen een warme gloed die zich precies beweegt zoals jij dat wil
Deze niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Panda's zijn toch beschermd?
Heen en weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken de fabeltjes van vrouwen en paardrijden.
Uhu, fabeltjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken de fabeltjes van vrouwen en paardrijden.
Wie de grootste vrachtwagen heeft met meeste bling bling.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ga naar een truckersfestival. Heel veel vrachtwagens heeft mijn zoon beloofd.
Dus ik ben er vanmiddag en ik denk vanavond weer niet hier.
Wat een rust voor jullie.
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ga naar een truckersfestival. Heel veel vrachtwagens heeft mijn zoon beloofd.
Dus ik ben er vanmiddag en ik denk vanavond weer niet hier.
Wat een rust voor jullie.
30 schijnwerpers erop en zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie de grootste vrachtwagen heeft met meeste bling bling.
Jip, volk wat ik herken en leuke vrachtwagens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie de grootste vrachtwagen heeft met meeste bling bling.
Ik trok het maar netquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:19 schreef ChocoFan het volgende:
Zou Jian dat wel aankunnen, als ik er weer niet ben.
Ik zag dat jij me ook miste, maar als het goed is ben ik vannacht weer gewoon thuis en ben ik er voor jou ook weer.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die peerdenboeren hebben ook grote vrachtwagens.
Die had ik allang geplaatst hier.quote:
Dus je zit me gewoon te lezen en laat me bungelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag dat jij me ook miste, maar als het goed is ben ik vannacht weer gewoon thuis en ben ik er voor jou ook weer.![]()
![]()
Maar nu was ie toepasselijk. Toen jij 'm postte nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die had ik allang geplaatst hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |