Steek jij niet mannen mensen voor veel minder neer!?quote:Op maandag 8 mei 2017 15:53 schreef vera166 het volgende:
Acute blindedarmontsteking. Alle mensen die alleen maar keken of wezen richting mijn buik wilde ik wel neersteken (als ik had kunnen opstaan).
quote:Op maandag 8 mei 2017 20:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Steek jij niet mannen mensen voor veel minder neer!?
Grootste angstquote:Op maandag 8 mei 2017 21:47 schreef Koettie het volgende:
Menstruatiepijn. Paar keer flauw gevallen, soms echt laveloos in bed.
Daarna afspraak kaakchirurg waar de verdoving uitgewerkt was voor hij klaar was.
Ik had een losse teennagel en dat deed pijn, ook met verdoving.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had een keer een ingegroeide teennagel. Plus ontsteking. Het was niet erg genoeg voor narcose e.d., dus er werd gewoon in mijn nagel gesneden met wat plaatselijke verdoving. Probleem? Ontsteking blokkeerde een groot deel van die verdoving, dus ik voelde alles. Dat was een hel. Napijn was ook geweldig
Ik begon tijdens het dichtmaken van de keizersnede-wond alweer gevoel te krijgen. En het was verre van prettig. Ik kon natuurlijk niet precies zien wat er gebeurde, maar volgens mij waren ze van binnen (baarmoeder? spierlaag?) naar elkaar toe aan het trekken voor het hechten. Gelukkig kreeg ik een shotje morfine.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste angstVerdoving die te vroeg uitwerkt.
Bij mij ging het andersom. De narcose werkte te vroeg uit ofzo en ik werd (gelukkig was de operatie al afgerond) in de operatiekamer zelf al wakker. 1e wat ik deed, was de chirurg vragen of de operatie goed gegaan was en ik vond 't al vreemd want ik zag hem schrikken en hij zei iets van dat het wel goed was gegaan.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste angstVerdoving die te vroeg uitwerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |