Uhh? Kon dat niet ff onder narcose ?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:03 schreef Logician2.0 het volgende:
Ontstoken zenuw in mijn kies (waardoor de verdoving niet werkte) die ze dood moesten boren.
Mijn lichaam schokte zonder controle door de pijn.
Nierkolieken, dagelijks, 4 maanden lang door een waternier, staat op de 2e plek.
DIe andere zuigt nog steeds via een rietje mag ik hopen ? Of was het een verdiende ?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:15 schreef aquawoman het volgende:
In een zee-egel gaan staan, vervolgens slecht verdoofd geworden waardoor de helft van de stekels er zonder verdoving uitgesneden werden.
Daarna: neus gebroken na een kopstoot.
Ik ben (anders dan mijn profiel zegt) een vrouw. De man in kwestie was een stuk groter en sterker dan ik. Gelukkig was er wel een portier die de beste man een handje wilde helpen om de zaak te verlatenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
DIe andere zuigt nog steeds via een rietje mag ik hopen ? Of was het een verdiende ?
Beter !quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:17 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ben (anders dan mijn profiel zegt) een vrouw. De man in kwestie was een stuk groter en sterker dan ik. Gelukkig was er wel een portier die de beste man een handje wilde helpen om de zaak te verlaten
Zo nou ik heb ook eens buikkrampen gehad en continue overgeven 3 uur lang.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikkramp na het nemen van een zetpil.
Maar echtJanken.
Verder gelukkig geen erge pijn ervaren, op napijn van de kaakchirurg na.
Waar kwam dat van ?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo nou ik heb ook eens buikkrampen gehad en continue overgeven 3 uur lang.
Nu ik erover terugdenk, heb ik liever nierstenen dan dat.
Refusal, anti alcohol middel waar ik nogal heftig op reageerde.quote:
Yup..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:45 schreef Geerd het volgende:
Werking
Disulfiram zorgt dat afbraakproducten van alcohol het lichaam minder snel verlaten. Dit veroorzaakt binnen 10 minuten na alcoholgebruik onaangename lichamelijke effecten, zoals benauwdheid, rood gezicht, bonzende hoofdpijn, misselijkheid en hartkloppingen. Deze nare verschijnselen moet mensen weerhouden alcohol te gebruiken.
Het effect treedt al op bij kleine hoeveelheden alcohol (zoals van een bonbon met likeur of homeopathische druppels op alcoholbasis). Zelfs bij uitwendig gebruik van alcohol (desinfecteren van de huid) of inademen van alcoholdamp (oplosmiddelen) kunnen de onaangename verschijnselen ontstaan. Deze verschijnselen duren 1 of meer uren. Na een periode van slaap zijn de verschijnselen meestal geheel over.
Nope, ik wist niet wat het was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yup..
Klopt helemaal
Wou je nog een punt maken hier met deze post?
Napijn van de kaakchirurg is echt verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikkramp na het nemen van een zetpil.
Maar echtJanken.
Verder gelukkig geen erge pijn ervaren, op napijn van de kaakchirurg na.
Ik ken het.. De laatste keer (toen had ik dus een acute galblaasontsteking) hebben ze me er 4 dagen mee rond laten lopen!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Trade het volgende:
Galsteenkolieken... Zo een pijn dat je niet weet waar je het zoeken moet, maar ook bijzonder dat die pijn van het ene op andere moment in 1 keer weg is. Tot de volgende aanval dan...
Was zo blij toen ik geopereerd werd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |