SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jouw woonkamer is toch je slaapkaper joh zhano
en nee op je vraag die je wist dat zou komen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij hebt dat (straks) toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef poker4lifee het volgende:
jouw woonkamer is toch je slaapkaper joh zhano
en nee op je vraag die je wist dat zou komenIk heb gewoon een aparte slaapkamer
![]()
![]()
yup. ahh nice, luxe hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt dat (straks) toch?Ik heb gewoon een aparte slaapkamer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nieuwe transfer,niet veel boeiends (wel van Aanholt) http://t.co/2ER1zeLLLEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Swansea Jefferson Montero 4dapacequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nieuwe transfer,niet veel boeiends (wel van Aanholt) http://t.co/2ER1zeLLLE
Wel echt goede physical stats. Zelfs strength.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dalgaard Thomas 65 ST SC Heerenveenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nieuwe transfer,niet veel boeiends (wel van Aanholt) http://t.co/2ER1zeLLLE![]()
![]()
De 93 Ibra staat nog niet op wefut. Maar het elftal zo maken, of de BBVA weglaten en er een geheel league1 team van maken?![]()
![]()
Als je het helemaal Ligue 1 maakt, kun je Bedimo LB doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:43 schreef Toefjes het volgende:
De 93 Ibra staat nog niet op wefut. Maar het elftal zo maken, of de BBVA weglaten en er een geheel league1 team van maken?
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja, weet ik. Courtois heeft de voorkeur boven Sirigu. Maar Bedimo boven Eliseu. Pepe boven Thiago Silva. Van Ramos ben ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan.. Een goede RB... Kom je bij Aurier uit... Denk dat de BBVA variant dan wel wat meer voordelen heeft..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je het helemaal Ligue 1 maakt, kun je Bedimo LB doen.![]()
Dat is waar, en een andere redelijke CB uit de Ligue 1 zou dan David Luiz zijn i.p.v Ramos en dat zijn gewoon 2 precies dezelfde types. Dus daar ga je ook geen verschil tussen merken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Courtois heeft de voorkeur boven Sirigu. Maar Bedimo boven Eliseu. Pepe boven Thiago Silva. Van Ramos ben ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan.. Een goede RB... Kom je bij Aurier uit... Denk dat de BBVA variant dan wel wat meer voordelen heeft.."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
TOTS Aurier en Bedimo zijn echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat wel ja, maar de CB's zijn inderdaad niet super in de Ligue 1.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Aurier en Bedimo zijn echt heel goed.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bedimo - Silva (groen/blauwe variant mogelijk) - Luis - Aurier en Sirigu op goal, beter dan:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Aurier en Bedimo zijn echt heel goed.
Eliseu - TOTS Pepe - IF Miranda - TOTS Juanfran met Courtois er achter?
(IF Miranda net erbij verzonnen)![]()
vind ik wel jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedimo - Silva (groen/blauwe variant mogelijk) - Luis - Aurier en Sirigu op goal, beter dan:
(IF Miranda net erbij verzonnen)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
toch wat Liga BBVA erin weten te krijgen voor je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedimo - Silva (groen/blauwe variant mogelijk) - Luis - Aurier en Sirigu op goal, beter dan:
(IF Miranda net erbij verzonnen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jouw expertise sla ik hier als hoogste aan, dus we gaan er voor. Maar al krijg ik 6 goals tegen, met Motm Ibrahimovic wordt het dan gewoon 10-6quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
toch wat Liga BBVA erin weten te krijgen voor je.Haha, die 2 CM'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Casillas is echt 1 van de slechtste keepers die ik ooit gehad heb helaas. Wel creatief
![]()
![]()
Als de verdediging je toch niks uitmaakt, zet daar lekker een paar bronzen MLS-spelers in, beste verdediging die ik tot vandaag de dag heb gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw expertise sla ik hier als hoogste aan, dus we gaan er voor. Maar al krijg ik 6 goals tegen, met Motm Ibrahimovic wordt het dan gewoon 10-6
Dat je hier nog iets positiefs uit weet te halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die 2 CM'sEn Casillas is echt 1 van de slechtste keepers die ik ooit gehad heb helaas. Wel creatief
![]()
Ja, ik ga sowieso niet iets onaardigs zeggen als iemand de moeite neemt een team op een site in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat je hier nog iets positiefs uit weet te halen.![]()
![]()
![]()
Als er nou eens meer mensen zoals jij op de wereld (lees: in dit topic) zouden zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso niet iets onaardigs zeggen als iemand de moeite neemt een team op een site in elkaar te zetten
Ja, maar die mensen verschaffen de rest weer werkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als er nou eens meer mensen zoals jij op de wereld (lees: in dit topic) zouden zitten.![]()
Dit is het geworden trouwens:
Nu alleen nog een Ligue1 trainer vinden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: