Hangt af van wat je bouwtquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zou je. Meer blokjes om nieuwe dingen te bouwen
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, heb ik nog staan: geen tijd, ruimte en fut om te bouwen van lego, al erg lang...
laatste 2 waren anders ook echt goedquote:Op zondag 16 november 2014 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Ow, die is vet!![]()
Wat een goeie comebacks met deze en de parisian restaurant na de bioscoop en stadhuis!
Ik hoor m'n portemonnee al kreunenquote:Op zondag 16 november 2014 15:45 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt dus echt een detectivebureau.
worden die dingen niet meestal rond maart uitgebracht?quote:Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Begin volgend jaar. Maar welke maand / datum kan ik nog niet vinden
Volgens mij inderdaad maart. Ik zou het eigenlijk na al die jaren moeten wetenquote:Op maandag 17 november 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
worden die dingen niet meestal rond maart uitgebracht?
mja, voorgaande modellen zeggen ook niet zoveel: ene in februari, dan weer maart, dan januari, dan weer mei..quote:Op maandag 17 november 2014 10:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad maart. Ik zou het eigenlijk na al die jaren moeten weten
Vandaar dat ik het niet onthield.quote:Op maandag 17 november 2014 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, voorgaande modellen zeggen ook niet zoveel: ene in februari, dan weer maart, dan januari, dan weer mei..
ik was in de veronderstelling dat het wat regelmatiger was..quote:
geinig, maar ik hoef em nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef bork het volgende:
Lego City - 60036 nu 65 euro bij amazon.fr voor de liefhebber heb ik nog een kortingscoupon van 10 euro voor amazon.fr in te leveren voor 30-11-2014, reacties PM of DM. (wordt dus 55 euro coupon is geldig boven 50 euro), ik heb deze al![]()
Gisteren in Wijnegem shipping geweest en daar stond die uitgestald met plaatje bij vanaf januari te koop.quote:
Dat is al snelquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef bpi het volgende:
[..]
Gisteren in Wijnegem shipping geweest en daar stond die uitgestald met plaatje bij vanaf januari te koop.
Die is al een tijdje niet meer beschikbaar, alleen nog via marktplaats.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:50 schreef Da hopman het volgende:
Valt me op dat de firebrigade nu niet meer verkrijgbaar is en toch al zo snel in prijs aan het stijgen is. Wordt nu al 240 op geboden op marktplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |