Waren ze dus op hetzelfde tijdstip op hetzelfde punt op de berg?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De tip ging over wie ze als 'één van de laatste in leven heeft gezien.
Er was opgemerkt dat hij een foto had gemaakt die niet lang voor of na de foto van Lisanne gemaakt kon zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb ze toen nadien op elkaar gelegd.
Ook bleek hij gezegd te hebben dat hij dacht ze gezien te hebben.
Hij kan getuigen of ze alleen waren, of met iemand anders.
Hij heeft gezegd dat hij ze gepasseerd is (vermoedelijk want alle Europeanen lijken op elkaar volgens hem). Maar die foto neemt toch zijn twijfel wel weg vind ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waren ze dus op hetzelfde tijdstip op hetzelfde punt op de berg?
Dat ze ook andere personen als laatst zijn tegengekomen is al bekend overigens:
Lunch
Cornelis en Van Lieshout zijn niet de twee
Nederlandse vakantiegangers met wie Froon en
Kremers nog gelunched zouden hebben op de
dag van hun verdwijning. Die laatste twee
mannen zijn in tegenstelling tot eerdere
berichten nog niet opgespoord.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)isanne-en-Kris.dhtml
Ik vind het ook jammer dat daar nog geen reactie op is gekomen van Jackie, aan de andere kant snap ik dat je hier niet 24/7 mee bezig kunt zijn dus hopelijk komt het nog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:57 schreef El_Matador het volgende:
Hoe zijn alle inhoudelijke, sterk onderbouwde punten van Greys en blondetrien op de bizarre "hihi, weet er niet zoveel van, maar volges mij heef Feliciano ut gedaan hoow!"-beschuldigingen verwerkt?
Heb het gevoel - kan ook wishful thinking zijn - dat het toch IETS minder 'Feliciano heeft het gedaan' is geworden hier sinds dat Volkskrant artikel nog eens is teruggehaald waaruit kán blijken dat alles wat F. deed en zei gewoon ook heel logisch kan zijn. Ietsje minder...quote:Volgens mij wordt die man nog steeds door het slijk gehaald hier, alleen maar omdat mensen iets NIET in een nieuwsbericht lezen en uit die afwezigheid van informatie een bewijs extraheren.
Waarom vind je dat zorgwekkend?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Eens, vind het jammer dat de website niet meer geupdate is. Maar in de laatste paar posts op WS (deel 3) en begin deel 4, zijn een paar Panameze artikelen geposts waarin de advocaat van de ouders van Kris alle resultaten nogmaals willen uitzoeken/laten bevestigen door Nederlandse autoriteiten (zoals ik het heb begrepen).
Dit vind ik een zorgwekkend signaal.
quote:De advocaat van de familie Kremers, Enrique Arrocha, zei dat hij forensische experts uit Nederland en privé-deskundigen uit Panama gaat inschakelen om nieuwe DNA-tests uit te voeren op de eerste en tweede vondst van stoffelijke resten die in de Culubre [tsja....] zijn aangetroffen en door inwoners van Alto Romero enz. aan de autoriteiten zijn overgedragen.
"De ouders willen zekerheid over de uitslag en hebben daarom externe deskundigen ingeschakeld om ons te helpen bij het onderzoek. Daarom zullen we in de komende week naar het gebied rond Alto Romero gaan," aldus de jurist.
http://elsiglo.com/cronic(...)o-holandesa/23796463
De advocaat kies voor een harde lijn. Ik denk dat hij vooral het OM onder druk wil zetten om met resultaten te komen en die bekend te maken. Het zegt weinig over de betrouwbaarheid van het forensisch en genetisch onderzoek dat daar gedaan is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:33 schreef Gorraay het volgende:
Uit een bericht in El Siglo van zaterdag:
[..]
Nee, dat heb ik ook wel in eerdere posts aangeven. Maar dat er nu met de vuist op tafel wordt gegooit, moedig ik alleen maar aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus je had hiervoor het volste vertrouwen in het Panamees Openaar Ministerie ondanks de enorme corruptie die in het land heerst?
Goed dat je dat hebt gestuurd! Ben het met je eens dat dit wel heel erg bijzonder is qua overeenkomsten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Er was opgemerkt dat hij een foto had gemaakt die niet lang voor of na de foto van Lisanne gemaakt kon zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb de mail gestuurd, maar ik wist op dat moment niet dat de fotograaf ook een getuige was! Ik heb de mail op 31 juli verstuurd om te laten zien dat er een zeer grote gelijkenis was tussen de 2 foto's. Het feit blijft wel dat nooit officieël bevstigd is dat dit DE laatste foto van Lisanne is. Iemand heeft die foto van de FB pagina van de broer van Lisanne geplukt en vervolgens neemt iedereen voor een feit aan dat het de laatste foto is. De vader van Kris heeft het alleen gehad over een foto op de mirador waarbij Kris en Lisanne blij met de armen in de lucht op de foto staan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Goed dat je dat hebt gestuurd! Ben het met je eens dat dit wel heel erg bijzonder is qua overeenkomsten.
Dit is niet als tip verzonden, we kwam hier vorige week zondag achter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Goed dat je dat hebt gestuurd! Ben het met je eens dat dit wel heel erg bijzonder is qua overeenkomsten.
Het lijkt mij zeker de moeite van het uitzoeken waard!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dit is niet als tip verzonden, we kwam hier vorige week zondag achter.
Grijzemassa heeft gevraagd of de lege foto gephotoshopt was, om een mooie afbeelding voor de herdenking te maken.
De foto's zijn zo gelijkend dat elk takje en blaadje overeen komt, maar toch door twee verschillende camera's zijn gemaakt.
Deze gids heeft ze dus (als één van de laatste) in leven gezien, dat zou een nieuwe tip kunnen zijn.
Jullie kwamen hier vorige week zondag achter. Die foto was hier in #41 al voorbijgekomenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dit is niet als tip verzonden, we kwam hier vorige week zondag achter.
als je beide foto's op elkaar legt-en je neemt de berglijn als uitgangs-puntquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jullie kwamen hier vorige week zondag achter. Die foto was hier in #41 al voorbijgekomen
Je kan de berg in de verte niet als uitgangspunt pakken, omdat het standpunt van de fotografen verschillend is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als je beide foto's op elkaar legt-en je neemt de berglijn als uitgangs-punt
dan klopt er iets niet
op de foto waar Lissane staat is een stuk struik weggepoetst
[ afbeelding ]
Nee ik was hier zelf al anderhalve week mee bezig. Omdat ik geen reactie of ontvangstbevestiging kreeg nadat ik de tip doorgegeven had via answersforkris.com dacht ik dat de tip wrs niet gelezen was, door overvloed aan mails of zo. Dus plaatste ik het hier om te kijken wat anderen daar van vonden. Mr.Ping heeft het toen uitgewerkt met foto's over elkaar leggen en kwam er ook achter dat de fotograaf die ook gids is, getuige was in de vermissing.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jullie kwamen hier vorige week zondag achter. Die foto was hier in #41 al voorbijgekomen
nee als je de foto op elkaar legt, past de lijn van de berg naadloosquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je kan de berg in de verte niet als uitgangspunt pakken, omdat het standpunt van de fotografen verschillend is.
Nee dat betekent dat de berg ver weg is en ongeveer hetzelfde standpunt is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee als je de foto op elkaar legt, past de lijn van de berg naadloos
dus het standpunt was precies hetzelfde
Nee de antropologen zeiden in eerste instantie dat het veel oudere botten waren, die er dus al veel langer hebben gelegen. Nu heeft dna onderzoek uitgewezen dat het dna overeenkomt met dat van het eerder gevonden heupbotquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef gohan16 het volgende:
Theorie bij die laatste vondsten. Hadden ze eerst gematched met de vader en toen geen hit en later met moeders en toen wel?
Je kan iets op de voorgrond pakken (een dikkere tak bijvoorbeeld) en de berg en dan zul je zien dat er een verschil is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee als je de foto op elkaar legt, past de lijn van de berg naadloos
dus het standpunt was precies hetzelfde
Dat is geen theorie maar een vraag. En nee, zo werkt DNA onderzoek niet. Je draagt een deel van je moeder en een deel van je vader.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef gohan16 het volgende:
Theorie bij die laatste vondsten. Hadden ze eerst gematched met de vader en toen geen hit en later met moeders en toen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |