abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143505739
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is toch echt moslims die andere moslims vermoorden. Waarom? Omdat ze volgens ISIS niet op de goede manier geloven.
Dit is een ramp die zijn weerga niet kent. Voor alle moslims op aarde. Want als je gelooft wat ISIS gelooft deugt geen enkele gematigde moslim.En dus moeten ze dood. Ik hoop dat deze gestoorden nu snel een halt wordt toegeroepen .
En ik hoop dat ze in Nederland een keer de rug recht houden en niet toestaan dat er sympathisanten luidkeels en met vlaggen blijk geven van hun adoratie voor deze terreurbende.
Eerlijk gezegd, een goed moslim, een die de koran 100% volgt, is een slecht mens. Goede mensen die moslim zijn, zijn dit niet door de Koran.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505808
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:47 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, een goed moslim, een die de koran 100% volgt, is een slecht mens. Goede mensen die moslim zijn, zijn dit niet door de Koran.
Die begrijp ik niet. Kun je dat uitleggen?
pi_143505918
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet. Kun je dat uitleggen?
Ik kan je wel een link geven van iemand op youtube, die mens kan het beter uitleggen. Hij heeft er voor gestudeerd.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143506094
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Ik kan je wel een link geven van iemand op youtube, die mens kan het beter uitleggen. Hij heeft er voor gestudeerd.
Zet maar neer hier dan als je wilt. Kunnen we het allemaal zien.
pi_143506198
Ik vind het niet direct meer.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143506254
quote:
9s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ik vind het niet direct meer.
Kan gebeuren. Er staat ook zoveel :)
pi_143506312
Het is wat, Belg zijn.
pi_143507205
quote:
Bedankt.

Dit is ook wel een interessante. Het speelt dus al heel lang.

http://www.andrewbostom.o(...)-islamic-domination/
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:55:19 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143510350
http://www.gewoon-nieuws.(...)op-zoek-naar-oorlog/

quote:
De oorlogstrommels worden luid geslagen in Washington en de Europese hoofdsteden. Voorop lopen de ‘presstitute’ westerse media.

Een kop in de “Asia Times” luidt: “NAVO is wanhopig op zoek naar oorlog“. Het doelwit deze keer is Rusland, een belangrijke kernmacht.

De dodelijke gevolgen van een dergelijke oorlog zullen verder reiken dan de VS, EU en Rusland. Deze zullen de hele wereld omvatten. Het gebruiken van leugens door het Westen om Rusland te demoniseren, brengt het leven op aarde in gevaar en onthult tevens dat het Westen zowel roekeloos als onverantwoordelijk is.

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_143511240
De Britse premier David Cameron vreest voor de opmars van de Islamitische Staat (IS). De premier is bang dat als er niks gebeurt, Groot-Brittannië binnenkort geregeerd gaat worden door de extremistische scoutingvereniging.

Cameron vreest dat als er niet snel wordt ingegrepen, de islamgekkies zich binnenkort melden aan de grenzen van Europa. Volgens hem is een luchtoffensief dan ook niet afdoende om de extremisten uit te roeien. Er moet "harder, intelligenter en geduldiger" ingegrepen worden, als het aan de premier ligt. Militaire inzet is volgens Cameron de enige manier om te voorkomen dat onschuldige Britten het doelwit worden van het oprukkende haatkalifaat van de IS-gekkies.

Eerder liet Cameron weten IS-sympathisanten in zijn land hard aan te pakken. Een video plaatsen om de gezelligheidsvereniging te promoten is genoeg om gearresteerd te worden in Engeland, weet de Daily Mail.

Cameron denkt dat de Westerse wereld voorlopig nog niet af is van de terroristen. "Ik denk dat ik de rest van mijn politieke carrière bezig ben met het bestrijden van IS", aldus Cameron.

http://www.powned.tv/nieu(...)ittannie_verove.html

Kijk , er bestaan nog doortastende premiers.
pi_143511397
Deze is ook leuk
Het is wat, Belg zijn.
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:29:07 #37
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_143511494
Ok ik hoor net dat er een dorp met 75.000 inwoners waarschijnlijk wordt afgesloten omdat er een paar ebola patiënten de kliniek zijn ontvlucht :-(((((((

voor de liefhebber..staat op nu.nl

[ Bericht 13% gewijzigd door Spellmeista op 17-08-2014 15:30:26 (extra info) ]
pi_143511908
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
De Britse premier David Cameron vreest voor de opmars van de Islamitische Staat (IS). De premier is bang dat als er niks gebeurt, Groot-Brittannië binnenkort geregeerd gaat worden door de extremistische scoutingvereniging.

Cameron vreest dat als er niet snel wordt ingegrepen, de islamgekkies zich binnenkort melden aan de grenzen van Europa. Volgens hem is een luchtoffensief dan ook niet afdoende om de extremisten uit te roeien. Er moet "harder, intelligenter en geduldiger" ingegrepen worden, als het aan de premier ligt. Militaire inzet is volgens Cameron de enige manier om te voorkomen dat onschuldige Britten het doelwit worden van het oprukkende haatkalifaat van de IS-gekkies.

Eerder liet Cameron weten IS-sympathisanten in zijn land hard aan te pakken. Een video plaatsen om de gezelligheidsvereniging te promoten is genoeg om gearresteerd te worden in Engeland, weet de Daily Mail.

Cameron denkt dat de Westerse wereld voorlopig nog niet af is van de terroristen. "Ik denk dat ik de rest van mijn politieke carrière bezig ben met het bestrijden van IS", aldus Cameron.

Dan zijn ze behoorlijk strenger dan hier in Nederland.
Ik vraag me echter ook af of dat gaat helpen, immers betekent onderdrukken van uitingen via media niet dat het niet leeft en het gedachtengoed niet verder verspreid wordt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143512011
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan zijn ze behoorlijk strenger dan hier in Nederland.
Ik vraag me echter ook af of dat gaat helpen, immers betekent onderdrukken van uitingen via media niet dat het niet leeft en het gedachtengoed niet verder verspreid wordt.
Mee eens, maar toch. Niks ervan zeggen zouden dit soort lui kunnen opvatten als: wie zwijgt, stemt toe.
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:56:32 #40
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_143512441
Gedachteflits van Siske de Rat: "Krijg toch allemaal de kolere, val mij part allemaal dood" (link met ebola?)
pi_143512672
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen is ISIS niet van de bijbel maar van de koran. Of daar ook een beest in voorkomt weet ik niet. Ze gedragen zich iig wel als beesten. Erger nog. Ik denk dat het krankzinnigen zijn. Dat moet wel, anders kom je niet tot dit soort gruweldaden.
Moslims hebben ook Abraham, Mozes etc.. Jezus is een profeet in hun godsdienst, zij hebben ook de bijbel, alleen is de Koran het laatste hoofdstuk zeg maar, en het enige dat volledig klopt.

Las trouwens een interessante opinie laatst: dat ISI de Hollywood versie van de Islamitische strijder is, mannen met Ray-ban zonnebrillen en IPhones die Rambo, Lawrence of Arabia en Apocalypse Now naspelen...
pi_143512841
quote:

Cameron :{w
een week geleden was Rusland nog het grote kwaad waar we onze krachten tegen moesten bundelen.
pi_143512917
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens, maar toch. Niks ervan zeggen zouden dit soort lui kunnen opvatten als: wie zwijgt, stemt toe.
Dat is waar, maar het antwoord zou dan het best van de bevolking moeten komen, niet van de politiek die het censureert vanwege angst.
Het kan daardoor een vertekend beeld geven waardoor de Britten denken, oh hier in de UK is niets aan de hand en de moslims hier delen dat extreme gedachtegoed niet terwijl het ondergronds woekert.
Het kan beter aangepakt worden dan onderdrukt, de jongeren en mensen die hiervoor vatbaar zijn worden niet zomaar zo extremistisch, daar is een voedingsbron voor nodig.
Mijn mening is dan ook dat het beter is om naar de wortels te grijpen van de boom in plaats van tegen de vruchten te vechten die het produceert.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:39:47 #44
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143514113
Oekraïne wil militaire hulp van NAVO en EU

BERLIJN -
Oekraïne wil „militaire hulp” van NAVO en EU in de strijd tegen de pro-Russische separatisten in het oosten van het land. Dat heeft de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Pavlo Klimkin, zondag gezegd in een interview met de Duitse radio Deutschlandfunk. Later op de dag ontmoet hij in Berlijn zijn ambtgenoten uit Duitsland, Frankrijk en Rusland.

Militaire hulp zou het voor Oekraïne makkelijker maken op te treden in Oost-Oekraïne, aldus Klimkin. Lidmaatschap van de NAVO sluit hij echter voorlopig uit. Daar is in Oekraïne „geen politieke en geen maatschappelijke consensus” over, aldus de bewindsman.

Ondertussen wacht het hulpgoederentransport op goedkeuring om de grens over te mogen .

Gaat europa en de Navo meewerken aan de moord op velen oost oekrainers, omdat ze opstandig zijn en net als de krimeers liever bij rusland willen horen dan bij de moordzuchtigen uit kiev.
Denk dat het snel uit de hand gaat lopen en rusland zich genoodzaakt ziet om in te grijpen.
Het westen bevordert alleen de slachting onder de bevolking, die waarschijnlijk nooit meer de autoriteit uit kiev zullen erkennen.
Kiev was tegen een staakt het vuren en bombardeert blind steden in het oosten en moord de burgers die proberen te vluchten uit.
There is only one religion
pi_143516622
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Dance99Vv het volgende:
Oekraïne wil militaire hulp van NAVO en EU

BERLIJN -
Oekraïne wil „militaire hulp” van NAVO en EU in de strijd tegen de pro-Russische separatisten in het oosten van het land. Dat heeft de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Pavlo Klimkin, zondag gezegd in een interview met de Duitse radio Deutschlandfunk. Later op de dag ontmoet hij in Berlijn zijn ambtgenoten uit Duitsland, Frankrijk en Rusland.

Militaire hulp zou het voor Oekraïne makkelijker maken op te treden in Oost-Oekraïne, aldus Klimkin. Lidmaatschap van de NAVO sluit hij echter voorlopig uit. Daar is in Oekraïne „geen politieke en geen maatschappelijke consensus” over, aldus de bewindsman.

Ondertussen wacht het hulpgoederentransport op goedkeuring om de grens over te mogen .

Gaat europa en de Navo meewerken aan de moord op velen oost oekrainers, omdat ze opstandig zijn en net als de krimeers liever bij rusland willen horen dan bij de moordzuchtigen uit kiev.
Denk dat het snel uit de hand gaat lopen en rusland zich genoodzaakt ziet om in te grijpen.
Het westen bevordert alleen de slachting onder de bevolking, die waarschijnlijk nooit meer de autoriteit uit kiev zullen erkennen.
Kiev was tegen een staakt het vuren en bombardeert blind steden in het oosten en moord de burgers die proberen te vluchten uit.
bron dikzak?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:47:47 #46
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:52:22 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143517030
quote:
Ik had het uit de telegraaf ;)
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:52:49 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_143517051
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:52 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik had het uit de telegraaf ;)
Volgens Google niet :P
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:53:19 #49
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143517073
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens Google niet :P
ik ben google niet
:{w
Maar de telegraaf meld het ook dus , uit trouw mogen we hier op fok niet quoten
http://www.telegraaf.nl/b(...)ilitaire_hulp__.html
  zondag 17 augustus 2014 @ 18:09:23 #50
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143517863
quote:

Dus jij vindt het gerechtigd om een ander land binnen te vallen als je het niet eens bent met de gang van zaken daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')