Joh je meent het, ik dacht dat hij robotstof opzoogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef Aberella het volgende:
Oh lachen, die rolt automatisch de kamer door he.
Waarom heb jij een speer in huis? Zeker een impulsaankoop geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Niet op de laatste plaats omdat ik niet langer dan een seconde naar Tell Sell kan kijken zonder dat ik zin krijg om een speer door de tv te werpen.
Die komt uit Australië.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij een speer in huis? Zeker een impulsaankoop geweest?
Ik zal eens een livestream opzetten van hoe jij een kamer zuigt, dat levert veel meer op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Aberella het volgende:
Kun je anders een livestream opzetten van hoe hij de kamer zuigt? Wordt een succesje hoor
Door Aboriginals gemaakt dat ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, dat weet iedere kenner.
Dat is, naast één of ander blaasinstrument en peniskokers - die de gemiddelde FOK!ker overigens met moeite uit elkaar houdt - ook alles wat ze produceren volgens mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Door Aboriginals gemaakt dat ding.
De didgeridoo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is, naast één of ander blaasinstrument en peniskokers - die de gemiddelde FOK!ker overigens met moeite uit elkaar houdt - ook alles wat ze produceren volgens mij
Ik zal een livestream opzetten van jouw zusje die mij zuigt, dat levert nog veel meer op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zal eens een livestream opzetten van hoe jij een kamer zuigt, dat levert veel meer op.
Volgens mij is de toeristensector in Australië niet zo groot als je denkt. Je moet eerder denken aan bijv. de mijnsector, wat je wellicht met 'natuur' bedoelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De didgeridoo.
Australië moet het natuurlijk vooral van toerisme en natuur hebben. Veel gedeeltes zijn vrij dor. Al hebben ze er ook wel wijnen en dergelijke.
Van de Aboriginals weet ik verder niet zoveel eigenlijk.
Ik heb 1) geen zusje en 2) als ik een zusje had was die ver buiten je league geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik zal een livestream opzetten van jouw zusje die mij zuigt, dat levert nog veel meer op.
Zou goed kunnen. Mijn moeder komt uit Australië, vandaar dat ik er weleens ben geweest en het ander weet maar ben verder geen expert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Volgens mij is de toeristensector in Australië niet zo groot als je denkt. Je moet eerder denken aan bijv. de mijnsector, wat je wellicht met 'natuur' bedoelde.
Nouja aangezien Australië vrij rijk is aan grondstoffen en het relatief makkelijk is deze te verschepen naar (Zuid-)Oost-Azie neem ik aan dat veel kolen die kant op gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mijn moeder komt uit Australië, vandaar dat ik er weleens ben geweest en het ander weet maar ben verder geen expert.
Van de mijnsector en andere industrie weet ik eerlijk gezegd niet zoveel.
1) Dat kanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb 1) geen zusje en 2) als ik een zusje had was die ver buiten je league geweest
Ik heb me nooit verdiept in de grondstoffen in Australië. Azië is evenmin mijn gebied van interesse. Ben wat dat betreft vrij eurocentrisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nouja aangezien Australië vrij rijk is aan grondstoffen en het relatief makkelijk is deze te verschepen naar (Zuid-)Oost-Azie neem ik aan dat veel kolen die kant op gaan
De spatieziekte in de TT is al erg, maar dit..quote:
tis al laat met al wat pilsjes verder dus spatie gebruik ( en zelfs toetsenbord gebruik)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
De spatieziekte in de TT is al erg, maar dit..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef kawa4 het volgende:
[..]
tis al laat met al wat pilsjes verder dus spatie gebruik ( en zelfs toetsenbord gebruik)
is van wat mindere kwaliteit als anders ( en normaal is die al niet geweldig)
Haha. Je bent nazaat van een crimineel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mijn moeder komt uit Australië, vandaar dat ik er weleens ben geweest en het ander weet maar ben verder geen expert.
Van de mijnsector en andere industrie weet ik eerlijk gezegd niet zoveel.
quote:
Helemaal in den beginne, toen het net hier op tv kwam. ECHT lang geleden dus!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Niet op de laatste plaats omdat ik niet langer dan een seconde naar Tell Sell kan kijken zonder dat ik zin krijg om een speer door de tv te werpen.
en toch meerdere malen erin getraptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:44 schreef ToT het volgende:
Pfff TelSell, echt lang geleden dat ik daar wat gekocht heb. Vroeger wel regelmatig daar wat besteld, en het was allemaal stuk voor stuk troep wat bij lange na niet deed wat het beloofde.
Vaak kwam het een tijdje later ook voor nog geen 10% van de prijs in het assortiment van Blokker, (Het zelfde merk.)
idd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
en toch meerdere malen erin getrapt
Please, vertel me dat je geen nieuwe hebt gekocht maar dat je een vervangend exemplaar kreeg nadat de eerste kapot ging.......?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Ach die Steam Dream werkte prima (behalve dat de eerste vrijwel meteen kapot ging).
Alleen gebruik je zo'n ding feitelijk eigenlijk nooit. Veel te veel gedoe om hem te pakken en te vullen. Dan nog wachten tot-ie op temperatuur is, pfff...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Please, vertel me dat je geen nieuwe hebt gekocht maar dat je een vervangend exemplaar kreeg nadat de eerste kapot ging.......?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee het was idd een vervangend exemplaar, en die heeft het lang gedaan.
Uiteindelijk weggetyft omdat ik hem steeds minder ging gebruiken en hij uiteindelijk een hele tijd op zolder heeft gelegen.Alleen nu met mijn verhuizing zou hij HEEL erg handig geweest zijn in dit huis!
Wat een ranzige tyfusbende hier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |