quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef Lienekien het volgende:
De reactie van de crew na 'water bottle gate'.
[ afbeelding ]
Zou ik best willen, maar gaat me echt niet lukken. Wat _Dido_ schrijft gaat al extreem lastig voor me wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat wij toch gewoon braaf gaan wachten op de NCRV.
Ahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De zender waar 't wordt uitgezonden hier in 't VK.
quote:De Amerikaanse acteur George Clooney heeft volgens de Britse krant The Telegraph een gastrol gekregen in een speciale kerstaflevering van "Downton Abbey". De eenmalige aflevering zal in de kerstperiode uitgezonden worden door de Britse commerciële zender ITV.
De opbrengst van de speciale aflevering van "Downton Abbey" op ITV gaat naar de organisatie Text Santa. Text Santa steunt verschillende goede doelen.
Vorig jaar maakte ITV al een speciale aflevering van "Coronation Street" ten voordele van Text Santa. Dit jaar is het de beurt aan de succesvolle serie "Downton Abbey".
De 53-jarige George Clooney heeft volgens The Telegraph de opnames voor de uitzending al afgewerkt.
Waar waar waar waar??quote:Op maandag 22 september 2014 09:55 schreef Burdie het volgende:
Woei, 5.01 is binnen! Van de week maar eens lekker voor gaan zitten![]()
.
Ik was ook blij verrast (series die wij volgen worden hier automatisch gedownload na uitzending).quote:Op maandag 22 september 2014 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal gemist dat het weer begonnen is, vanavond gelijk thuis even zoeken!
Wie is die stoere bink helemaal rechts op de fotoquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:03 schreef Lienekien het volgende:
De reactie van de crew na 'water bottle gate'.
[ afbeelding ]
Anthony Foyle / Lord Gillinghamquote:Op maandag 22 september 2014 12:16 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wie is die stoere bink helemaal rechts op de foto
In de serie vind ik hem niet zo maar op die fotoquote:
Eens. Vond het ook een enorme anti-climax toen ze eindelijk na al die tijd samen kwamen en toen boem dood.quote:Op maandag 29 september 2014 18:45 schreef Forbry het volgende:
Ik moest er wel weer ff inkomen, maar op zich wel goede/leuke eerste aflevering. Toch vind ik de hele serie minder leuk zonder Matthew merk ik. Niet alleen omdat ik dat sowieso één van de leukste karakters vond, maar ook omdat hij andere karakters leuker maakte (dynamiek).
Ik heb het nieuwste seizoen al in zijn geheel gekeken (op de laatste aflevering na, die komt pas met Kerst) en vond het naar het einde toe wel wat beter worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:09 schreef Lienekien het volgende:
I'm with Pugg: alles borduurt voort op oude verhaallijnen. Er gebeurt weinig spannends.
Al zal ik wel blijven kijken om te zien of het nog verbetert.
De makers hadden het ook graag anders gezien heb ik begrepen, de acteur die Matthew speelde heeft er zelf de brui aan gegeven...quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef flyguy het volgende:
[..]
Eens. Vond het ook een enorme anti-climax toen ze eindelijk na al die tijd samen kwamen en toen boem dood.
Ik twijfel een beetje tussen de drie oudere dames die ik hierboven net had genoemd, maar als ik echt zou moeten kiezen denk ik dat ik Isobel idd de leukste van allemaal vind, met Mrs. Hughes op de tweede plek. Violet heeft de meeste humor, maar vind ik desondanks net een tikkeltje minder sympathiek/interessant ofzo, weet niet precies wat het is.quote:
Misschien omdat iedereen begrijpt dat Mary zelf nogal 'dom' gedrag vertoont wat ze Edith verwijt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:47 schreef Forbry het volgende:
Ik vind (Lady) Mary ook wel een leuk karakter, maar heb wel (veel) moeite met haar gedrag tegenover Edith. Slaat in mijn ogen nergens op en het komt op mij ook altijd een beetje vreemd over, dat de anderen (en dan met name Robert en Cora) die venijnige opmerkingen e.d. (een soort van) toelaten. .
Daarom zeg ik ook altijd ik vind het boring, niet het is boring, mij boeit het helemaal niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 23:17 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het nog steeds een heerlijke serie. Helemaal niet saai. Het is komisch en vertederend, zo hoort deze serie te zijn. En inderdaad, ouwe dametjes ftw!
Wat precies? Een overleden echtgenoot, twee mannen die vechten om je hand, even met iemand naar bed om te testen of hij een goede lover is, of een zusje die steeds alle aandacht van jou af leidt met haar verdriet?quote:
Zusje dat. Het meisje dat. Het jongetje dat. Het kind dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat precies? Een overleden echtgenoot, twee mannen die vechten om je hand, even met iemand naar bed om te testen of hij een goede lover is, of een zusje die steeds alle aandacht van jou af leidt met haar verdriet?
Je moet niet alles verraden joh. Ze eindigt helemaal niet met Blake want Blake is spoorloos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Ze eindigde toch met Blake? Ik vond hem naar het einde toe wel steeds minder sympathiek.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Mary met niemand zou eindigen, ik vond haar dit seizoen maar een wispelturige, egocentrische muts.
Ze hebben toch gezoend bij de bioscoopquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je moet niet alles verraden joh. Ze eindigt helemaal niet met Blake want Blake is spoorloos.
Maar nu is hij weg, als ze meteen voor Blake gekozen had, was ie er waarschijnlijk nog geweest. Ik voorzie veel liefdesverdriet voor Mary.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze hebben toch gezoend bij de bioscoop.
Ik kan eigenlijk niks opnoemen wat ik bijzonder leuk aan Blake vind. Vind hem op een bepaalde manier zelfs wat onsympathiek.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Loekie1 het volgende:
Alleen mr. Blake is zo perfect - niet jaloers, doorziet alles, op en top wijs - dat het bijna niet mogelijk is. Of hij blijkt een héél slechte kant te hebben die hij tot nu toe wist te verbergen, bijvoorbeeld hij is lid van een maffiose club, óf hij bestaat eigenlijk niet echt, verdwijnt en blijft hangen als de ideale man in het hoofd van Mary.
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:37 schreef Burdie het volgende:
http://www.anglotopia.net(...)ring-george-clooney/
ITV heeft hem éérste kerstdag uitgezonden , bij ons volgen week zaterdag als ik het goed gelezen heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
Wanneer komt de kerstspecial? Ik had hem met kerst verwacht (iig op de bbc), maar kan niks vinden?
We zagen het al mijlenver aankomen, maar als het dan toch gebeurd is het wel een Kleenex-momentjequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Kerstspecial is in begin beetje langdradig maar eindigt ontroerend. Achteraf heel goed gevoel over, ga hem zeker met Nederlandse ondertiteling nog een keer kijken. Mr. Barrow in topvorm, en eindelijk gebeurt er iets waar we al heel lang op zaten te wachten.
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:37 schreef Burdie het volgende:
http://www.anglotopia.net(...)ring-george-clooney/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 30-12-2014 14:21:29 ]Tails tell tales
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:02 schreef Forbry het volgende:
Gisteravond de kerstspecial gekeken en vond 'm leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nu 99% zeker, de laatste afleveringen zijn opgenomen.quote:
Zie mijn post hierboven (85)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
Serie 5 afgezien. Nu alleen nog de X-mas special.
Blijft een geweldige serie
Ik las dat binnenkort het laatste seizoen van start gaat?
Zonde dat het stopt.
Een film? Liever nog een serie 7 dan. Een film past niet bij Downton Abbey.quote:
Sommige afleveringen zijn zo lang, dat je in die tijd net zo goed een film had kunnen kijken 😁quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een film? Liever nog een serie 7 dan. Een film past niet bij Downton Abbey.
Een gewone aflevering duurt 49 minuten... een film tussen anderhalf en twee uur... krijg je dus wrs ongeveer equivalent van twee afleveringen te zien. Liever een serie 7 wmb. Ik kan ook niet zo gauw een plot bedenken dat past binnen twee afleveringen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:19 schreef Kings het volgende:
[..]
Sommige afleveringen zijn zo lang, dat je in die tijd net zo goed een film had kunnen kijken 😁
quote:Welcome to the final series of Downton Abbey.
Starts Sunday 20th September at 9pm on ITV.
Vet! Kan je dat ook ergens terugkijken (desnoods met hola)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |