abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:06:02 #26
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6447979
Een van de Knights loopt naar binnen , en ziet een chaos van in het blauw gehulde gewichtig doende personen.

Evenals een oude graf tak met haar slaafjes.. Hmm het ziet er dus echt uit als een 18+ winkeltje voor buitenechtelijke zaken, feestartikelen en peeskamertjes.

Hij loopt naar de eigenaar en feliciteerd hem met de opening van deze zaak. Welkom op het eiland en veel plezier gewenst in uw werk.

Meneer , houd u wel uw deur goed gesloten het stormt namelijk buiten .

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
pi_6448884
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:30 schreef Atrimar het volgende:
Zeg eigenaar, wanneer krijg ik mijn vergoeding voor het smeden van al dat marteltuig die je hier verkoopt en gebruikt?

De grondstoffen groeien me niet op me rug zeg


We hadden toch afgesproken een deel van de vergoeding te doen in waardebonnen voor dildo's?

En met de storm op het eiland zijn jouw werkjes al flink beschadigd, hier kan ik niet al te veel voor geven...

Sorry jongen, het zijn harde tijden voor ons allen...

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 08:45:35 #28
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6459008
* De Kjeldoran Knight komt weer binnen..

Klein vraagje .. Opblaaspoppen heb je die ook , voor de lange winternachten ???

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:48:18 #29
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_6474640
* mamamiep loopt binnen en kijkt rond. Ziet niemand in de winkel lopen en kijkt maar verder rond. Dan komt de eigenaar aanlopen.

Je winkel loop goed zie ik Heb je nog iets leuks?

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_6474679
* Een kanten slipje vliegt haar in het gezicht.
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Een zware dubbel noodweer, de storm Mike en orkaan St Lurky razen achter de door Mammamiep geopende deur de winkel in. De rekken met SM-ketenen rinkelen op de wind. Door de tocht vliegt de deur van de groepssexkamer open...

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-10-2002 10:59]

  zaterdag 26 oktober 2002 @ 10:59:30 #31
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_6474694
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 10:57 schreef Lurky het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[afbeelding]
Een zware dubbel noodweer, de storm Mike en orkaan St Lurky razen achter de door Mammamiep geopende deur de winkel in. De rekken met SM-ketenen rinkelen op de wind. Door de tocht vliegt de deur van de groepssexkamer open...
* mamamiep (met 1 m) valt door de hevige wind de groepsexkamer binnen en ziet dat er wel klanten zijn

Hoi Mike, yvonne en Seborik

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_6474765
* De lingerie waait door de zaak. Mamamiep ziet bijna niks omdat er een slipje op haar gezicht is geblazen en botst tegen iemand op...
Kijk, een beetje uit waar je loopt! * bromt Atrimar de eilandsmid.
Een klein pluizig stemmetje piept:

Doe dan toch de deur dicht zo vind ik nooit iets om mijn huwelijk mee te redden

* De stormen waaien lekker door en bladeren in de tijdschriften...

  zondag 27 oktober 2002 @ 19:25:54 #33
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6492649
* De Kjeldoran Knight zit half verstrikt tussen de rekken en dozen vol met opblaaspoppen, real dolls en meer latexachtig speelgoed.

Hij hoopt dat de eigenaar hem eruit kan redden.

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:33:07 #34
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6492767
* BlaatschaaP staat voor de etalage en ziet het bordje met '18+' hangen.. teleurgesteld en half bevroren van de kou doet ze haar jas uit en gaat voor de deur liggen, hopend dat de storm snel voorbij zal zijn, en de baas van deze zaak vervloekend voor de minimum leeftijdsgrens..

*bibber*

pi_6492796
* Pjederdy komt langslopen en ziet Blaatschaap daar verkleumd op de stoep zitten. Hij pakt een van zn fake-id's en zegt: "kom maar meissie, zo kun je wel binnen".
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:37:41 #36
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6492852
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:34 schreef Pjederdy het volgende:
* Pjederdy komt langslopen en ziet Blaatschaap daar verkleumd op de stoep zitten. Hij pakt een van zn fake-id's en zegt: "kom maar meissie, zo kun je wel binnen".
* BlaatschaaP hoort in de verte en stem, de stem van Pjederdy die wat zegt. Ze vraagt aan hem of hij het kan herhalen maar hij is al naar binnen.. Snel springt ze op en bonkt tegen de dichte deur aan.. Beter opletten schaap..
pi_6493035
* Een Guard komt langslopen en ziet de verkleumde gestalte.

Jij hoort binnen te zijn , Er waait een storm hier .

* Hij doet de deur open en helpt haar naar binnen, zwaaiend met z'n veiligheidspas zegt hij tegen de eigenaar dat hij de jonge vrouw niet naar buiten mag zetten.

Dan gaat hij verder op z'n inspectieronde

[ps. Quoten hoeft niet ]

die by the sword
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:49:49 #38
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493089
* BlaatschaaP voelt een gloed van warmte over haar heen gaan als ze ziet dat ze beland is in de 18+ shop, snel rent ze naar voren, om zich achter de mega opblaaspoppen te verschuilen, bang er uit gegooid te worden..

* Opeens hoort ze een stem dichtbij...

pi_6493101
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP staat voor de etalage en ziet het bordje met '18+' hangen.. teleurgesteld en half bevroren van de kou doet ze haar jas uit en gaat voor de deur liggen, hopend dat de storm snel voorbij zal zijn, en de baas van deze zaak vervloekend voor de minimum leeftijdsgrens..

*bibber*


* Sweek maakt, na lang wikken en wegen, toch maar een uitzondering voor Blaatschaap en laat haar binnen in de winkel.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 27-10-2002 19:54]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:52:34 #40
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493148
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:50 schreef sweek het volgende:

[..]

* Sweek maakt, na lang wikken en wegen, toch maar een uitzondering voor Blaatschaap en laat haar binnen in de winkel.


(opnieuw, ach )

* BlaatschaaP krijgt van de eigenaar te horen dat ze naar binnen mag en omdat ze zo blij en dankbaar is, besluit ze wat te kopen.. 'Wat raad je me aan, eigenaar?'

  zondag 27 oktober 2002 @ 19:56:54 #41
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6493230
* I.R.Baboon vraagt of sweek ook Drs P-opblaaspoppen heeft.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6493265
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

(opnieuw, ach )

* BlaatschaaP krijgt van de eigenaar te horen dat ze naar binnen mag en omdat ze zo blij en dankbaar is, besluit ze wat te kopen.. 'Wat raad je me aan, eigenaar?'


* sweek weet niet precies van wat voor dingen BlaatschaaP houdt, maar er is altijd een mogelijkheid tot het uitproberen van dingen met de eigenaar. 0-)
Ik kan je soieso met deze storm niet naar buiten laten gaan.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:00:19 #43
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493295
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:58 schreef sweek het volgende:

[..]

* sweek weet niet precies van wat voor dingen BlaatschaaP houdt, maar er is altijd een mogelijkheid tot het uitproberen van dingen met de eigenaar.
Ik kan je soieso met deze storm niet naar buiten laten gaan.


* BlaatschaaP is zeer in voor dit voorstel en vraagt wat hij in gedachten had en wat de prijzen zijn.
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:00:51 #44
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6493307
* De Knight verslikt zich tussen de opblaaspoppen als hij de naam drs. P hoort. Hij had nooit verwacht die te horen op het eiland, maar is er zeer blij om, diep van binnen is hij ook een Drs. P aanhanger.
From the cold of the north we come.. Prepare to die...
pi_6493315
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
* I.R.Baboon vraagt of sweek ook Drs P-opblaaspoppen heeft.
Aha! Een kenner! * Sweek heeft enkele bewonderingswaardige artikelen, waaronder ook de erg exclusieve Drs. P opblaaspop. Deze kan het hele repertoire meezingen en kent ook nog eens enkele fantastische uitspraken van deze legende.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:07:22 #46
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493406
* BlaatschaaP staat nog steeds bij de balie en wacht op uitleg

pi_6493460
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP staat nog steeds bij de balie en wacht op uitleg


* sweek adviseert Blaatschaap even een kijkje door de winkel te nemen, er zijn zo veel dingen dat het moeilijk is om alles even uit te leggen... Indien je een specifieke uitleg wenst, kan je het altijd vragen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:12:18 #48
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493515
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:10 schreef sweek het volgende:

[..]

* sweek adviseert Blaatschaap even een kijkje door de winkel te nemen, er zijn zo veel dingen dat het moeilijk is om alles even uit te leggen... Indien je een specifieke uitleg wenst, kan je het altijd vragen.


* BlaatschaaP loopt door de winkel wanneer de handboeien met roze frutsels eraan haar opvallen.. Ze pakt ze van het rekje en loopt er mee naar de balie.. ?
pi_6493762
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:12 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

* BlaatschaaP loopt door de winkel wanneer de handboeien met roze frutsels eraan haar opvallen.. Ze pakt ze van het rekje en loopt er mee naar de balie.. ?


* sweek Moet eerlijk toegeven dat hij deze handboeien ook nog niet al te goed kent.
We kunnen ze in ieder geval eventjes gaan uitproberen... ?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:25:20 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6493779
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:24 schreef sweek het volgende:

[..]

* sweek Moet eerlijk toegeven dat hij deze handboeien ook nog niet al te goed kent.
We kunnen ze in ieder geval eventjes gaan uitproberen... ?


* BlaatschaaP loopt welwillend achter sweek aan een kamertje binnen..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')