En het Nederlands, kennelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef peterkailey het volgende:
Klacht: OV chipkaart verkankerd heel het ov
Het is een combinatie van. Dat die kaarten mankementen hebben oke, shit happens. Maar dat ik dan niet eens fatsoenlijk geholpen kan worden gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:02 schreef Karig_Hutje het volgende:
Die OV kaart of die Antilliaan wat is het nou?
Hij woont denk ik in Den Haag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het Nederlands, kennelijk.
Fijn, ben ik gelukkig niet de enigste. Ik ga bij de volgende keer ook vragen naar de manager.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik mailde laatst iets van "Graag zou ik willen weten..... blabla, de pagina X op uw website geeft namelijk geen antwoord op deze vraag". Krijg ik terug: "op pagina X kunt u vinden....".
Nee klapjosti daar staat het helemaal niet![]()
Uiteindelijk heeft de manager me na een aantal keren een fatsoenlijk antwoord gegeven. Mijn god wat een stel zwakbegaafden hebben ze daar achter de computer neergezet.
enigequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Fijn, ben ik gelukkig niet de enigste. Ik ga bij de volgende keer ook vragen naar de manager.
vergeet 'uberhaubt' nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het Nederlands, kennelijk.
quote:
Heb je niks beters te doen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |