Action plunderen! Daar staat nu nog alles vol met potten en kruiden en andere toffe buitentroep. Ik heb er twee jaar geleden al mijn hysterisch roze bloempotten gekocht (ze hebben nu ook andere kleuren hoor). Bij de Kwantum hebben ze ook potten voor buiten trouwens, hetzelfde idee. Het nadeel is namelijk dat het tegen april al deels uitverkocht is. Bij de Lidl hadden ze laatst ook een hele zuil met zaadjes staan, niet alleen voor kruiden. En hou bij welke planten het leuk doen en welke niet, dan weet je dat voor volgend jaar vast

Ik ben me ook weer aan het oriënteren. M'n 250 bloembollen waren zo klein dat ze in 4 potten pasten en ze hebben de winter overleefd, ook al kwamen ze erg vroeg op. Stuk zeil eroverheen doet blijkbaar wonderen. M'n rozenstruik loopt ook weer uit, wat niet zo handig is want ik had hem moeten snoeien

En de jasmijn ziet eruit alsof het helemaal geen winter is geweest, want de bladeren zijn nog mooi groen. Binnenkort vast viooltjes halen voor bij de voordeur en in mei ofzo de dahlia's en (hang)geraniums halen