Uuhhnmmmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alsof je daar niets in de nacht kan doen
Niet naar een cafe/pub/kroeg of zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uuhhnmmm
Nee. Behalve als je een auto of een fiets hebt.
Niet in de wijk waar ik slaap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet naar een cafe/pub/kroeg of zo?
Oh oke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet in de wijk waar ik slaap.
Alles is dicht hier nu. Laatste metro rijdt om 12 uur.
Volgende keer je hersencellen zelf gebruiken he. Zou zonde zijn als je ze wel hebt maar niet gebruikt.quote:
Het is weekend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer je hersencellen zelf gebruiken he. Zou zonde zijn als je ze wel hebt maar niet gebruikt.
Onzin.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu FOK!'t op elk tijdstip van de dag in Tokio dus dat is een beetje een slap excuus.
Ja?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke paar uur zei je vorige keer nog.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rstimplantaten.dhtmlquote:Op de luchthaven van Madrid is een Venezolaanse vrouw (43) gearresteerd die 1,7 kilo cocaïne had verstopt in haar borstimplantaten
Van in Japan tot in Yokohamaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Oh jeej, het is nu 00:03. Hartstikke raar dat ik nu op fok! zit, dus ik ga maar slapen.
Morgen Yokohama
Nee, nog niet. Vanaf dinsdag komen kaarten in de verkoop voor iedereen. Maar ik denk eigenlijk dat het niet meer gaat lukken om te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Was het gelukt Tchock met de uitkaarten
Vind het zielig voor die vrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rstimplantaten.dhtml
Veel plezier. We horen morgen wel hoe het is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Oh jeej, het is nu 00:03. Hartstikke raar dat ik nu op fok! zit, dus ik ga maar slapen.
Morgen Yokohama
Mwahquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind het zielig voor die vrouw
Ik kan je op een briefje geven dat dit niet zelf bedacht en uitgevoerd is door haar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahKan er geen medelijden mee hebben eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |