SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een prachtig levensmotto Tijger. Ik ben tot tranen geroerd.
lekker pillen en stampen tochquote:
Niet op, enkel Japanse cum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey flikker, hoe smaken de Japanse soyabonen? heheheehe
Ja, ze zijn fan van 10 lullen in een reet. Afgelopen dagen enorm veel genoten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ai veel plezier daarGekke cultuur?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey toot
Ik was op de wc van een cafe hier ergens vanmiddag en het merk heette 'Toto'
Hoi ik ben BlauweTijger, aangenaam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:29 schreef makkie88 het volgende:
man! wat heb ik t druk gehad afgelopen jaar... even adem halen
Hallo. Postte jij vroeger in GRTDOJW?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:29 schreef makkie88 het volgende:
man! wat heb ik t druk gehad afgelopen jaar... even adem halen
Hallo, Makkie88, aangenaamquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi ik ben BlauweTijger, aangenaam.
Ja dat klopt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo. Postte jij vroeger in GRTDOJW?
Die mensen zijn hier namelijk niet meer.
Geen idee waar iedereen heen is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:31 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Hallo, Makkie88, aangenaam
[..]
Ja dat klopt..
Rip... komt dat omdat iedereen het te druk heeft op werk?..
ik denk dat het werk-druk is...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee waar iedereen heen is.
5 uur agga centraal vriend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
half 6 utrecht kanaleneiland?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
kanaleneilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |