SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Damn.. Nu heb ik een Ajax topic geopend
Feyenoord verkoopt per abuis Daley Blindquote:Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler.
Het misverstand kwam aan het licht toen Blind niet kwam opdagen bij de medische keuring. Algemeen directeur Eric Gudde heeft zich inmiddels verontschuldigd bij Ajax: “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”
CSKA Moskou laat weten Blind zondag gewoon op het veld te verwachten bij de stadsderby tegen Spartak Moskou. Voorzitter Jevgeni Giner: “Wij hebben een dubieuze deal gesloten en vervolgens netjes betaald. Het meningsverschil tussen Feyenoord en Ajax is niet ons probleem. Wij gaan ervan uit dat zij dat onderling oplossen. Het spreekt voor zich dat wij daarvan niet de dupe mogen worden.”
Giner heeft aangekondigd dat CSKA naar een bevriende rechter stapt als Blind zich niet op korte termijn bij de selectie aansluit. Gudde heeft de Russen inmiddels gerustgesteld: “De transfer is ook wat ons betreft definitief. Ik heb al contact gehad met Daley en hem uitgelegd dat Moskou een prachtige stad is en dat de Premjer Liga tot de beste competities in Europa wordt gerekend.”
De Feyenoord-directeur verwacht dat Ajax het voorval niet te zwaar opneemt: “Natuurlijk had dit niet mogen gebeuren, maar de voetballerij is nu eenmaal een gekke wereld. Hopelijk kunnen Edwin van der Sar en ik hier over een paar jaar samen om lachen. En we zijn weliswaar concurrenten, maar ik geloof dat Ajax ons deze financiële meevaller ergens ook wel gunt.”![]()
twitter:Khal786786 twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:19:31Eto'o is expected to accept/decline Ajax's offer either today or tomorrow according to De Telegraaf. reageer retweet
![]()
Hoe zat dat ook alweer met bekendmaking van dit soort transfers i.v.m. de beurs? Evt nieuws mag pas bekendgemaakt worden als de beurs dicht of open is?![]()
Als het open is.. Dus vandaag nog of anders maandag voor aankopen. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met transfervrije spelers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met bekendmaking van dit soort transfers i.v.m. de beurs? Evt nieuws mag pas bekendgemaakt worden als de beurs dicht of open is?![]()
Oke, liever vandaag danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het open is.. Dus vandaag nog of anders maandag voor aankopen. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met transfervrije spelers.![]()
En anders even komende zondag goed op De Boer letten bij een interview.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke, liever vandaag dan![]()
En anders even komende zondag goed op De Boer letten bij een interview.Groot nieuws missquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Persconferentie de Boer om 13:15, misschien kan hij meer vertellen.![]()
maakt volgens mij niets uit, als ze het maar bekend makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:45:57Bij #Ajax is zondag tegen #AZ nog geen plaats voor Joel #Veltman die morgen met Jong Ajax aantreedt tegen Fortuna Sittard @jupilerleague reageer retweet
![]()
Guusje Hupperts vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:45:57Bij #Ajax is zondag tegen #AZ nog geen plaats voor Joel #Veltman die morgen met Jong Ajax aantreedt tegen Fortuna Sittard @jupilerleague reageer retweet
![]()
Alleen het rechterbeentje van Guus afdekken en dan kan 'ie er niets meer van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Guusje Hupperts vindt dit leuk.![]()
Is toch een mindere voetballer dan Labyad dus zou Ligeon moeten kunnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het rechterbeentje van Guus afdekken en dan kan 'ie er niets meer van.![]()
Overigens ben ik gewoon blij dat Ajax zo voorzichtig mogelijk omgaat met haar spelers. Elk risico vermijden.![]()
Wie heeft Veltman nodig als je Mighty Mike hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ben ik gewoon blij dat Ajax zo voorzichtig mogelijk omgaat met haar spelers. Elk risico vermijden.
Hoorngod![]()
![]()
Milanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wie heeft Veltman nodig als je Mighty Mike hebt
Hoorngod![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: