"mongooltjes zonder enig moreel besef"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat in die post van mi homofoob is?
Gaat dat over homo's, of over deelnemers aan de gay pride?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
"mongooltjes zonder enig moreel besef"
Normaal antwoorden is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
"mongooltjes zonder enig moreel besef"
quote:
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.quote:
Hoe lang kom je al op FOK!? Het is normaal negatieve reacties te krijgen op topics in KLB. Ongeacht het onderwerpquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.
Dan moet je toch eens beter leren lezen of leren begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.
Je wordt om het minste al afgekraakt in KLB.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte. Er zijn nog geen medicijnen voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
Waar gaat dit heen!
Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we voor gestreden hebben al die jaren? Genoeg is genoeg!
Waarom zou ik me altijd moeten verantwoorden voor een kus of een opmerking over een mooie man. Gelijkheid betekend geen uitzonderingen. En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!
Zelfs een topic op een forum over een gay date wordt al verafschuwd
Klacht: Hypocriet hetero volk dat ons blijft bashen
Het is geen ziekte. Het is een afwijking. Een ziekte is nogal grof.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:00 schreef HighTech het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte. Er zijn nog geen medicijnen voor.
Maar de homo-haat slaat nergens op.
Ja oke, een afwijking.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is geen ziekte. Het is een afwijking. Een ziekte is nogal grof.
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef HighTech het volgende:
[..]
Ja oke, een afwijking.
Maar de extreem nichterige varianten hebben wel een ziekte
Tja als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.
Voorheen was het dat ook, maar het werden er zo veel dat accepteren een makkelijkere behandeling werd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.
??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen.
Hoe naief kun je zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
HighTech mijn mening over homo's:
Het is een ziekte, geen afwijking en deze doelgroep mag van mij wel enkeltje teheran boeken!
Deze post zal wel in een ban resulteren maar ik geen gewoon mijn mening
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
Het is een ziekte, geen afwijking en deze doelgroep mag van mij wel enkeltje teheran boeken!
Onderbouw tenminste waarom het een ziekte is volgens jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |