Ik kan iedere man laten genieten. Heb een hele sterke kringspierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:30 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe kan hij genieten en jij niet? Want je aas moet zo uitgerekt zijn dat hij niets voelt toch?
Stats hoeveel bench je met je kringspier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:31 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Ik kan iedere man laten genieten. Heb een hele sterke kringspier
Schat ik bench nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stats hoeveel bench je met je kringspier.
Ik geniet gewoon van seks. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:39 schreef Vlad_Benet het volgende:
Kijk-mij-eens-seks-hebben topic
Als een springveer uit de kast gesprongen en volledig losgeslagen, denk ik.
Zo klinkt het nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:40 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van seks. Zou je ook eens moeten proberen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:39 schreef Vlad_Benet het volgende:
Als een springveer uit de kast gesprongen en volledig losgeslagen, denk ik.
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een vermoeden dat jij zo'n persoon bent die aangeeft liever te blijven staan als hij een zitplaats aangeboden krijgt.
Totdat hij een penis aangeboden krijgt om op te...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een vermoeden dat jij zo'n persoon bent die aangeeft liever te blijven staan als hij een zitplaats aangeboden krijgt.
Waarom lees je het dan, asociale tokkiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef niels0 het volgende:
Kan er geen waarschuwings-tag in het KLB-hoofdforum komen met 'Let op! Gay-topic'?
Begin er een beetje flauw van te worden.![]()
Het wordt verdorie steeds erger hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |