KISS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:08 schreef Solo14 het volgende:
Wie is Gene Simmons en waar moet ik die van kennen?
Onwetende noobquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:08 schreef Solo14 het volgende:
Wie is Gene Simmons en waar moet ik die van kennen?
Beetje algemene kennis kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:16 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oh oké.
[..]
Waarom zou ik de naam van die persoon moeten kennen.
hehequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Kan hij niks aan doen, zal wel schildersziekte hebben van die verf op zijn kop ieder keer.
Celebs kennen als algemene kennis zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis kan geen kwaad.
Lul d'r maar omheen, mensen die nog nooit van Gene Simmons van Kiss gehoord hebben staan onderaan de voedselketen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Celebs kennen als algemene kennis zien.
Dit. Geen KISS fan of überhaupt dat genre muziek maar als je dat niet weet kan je beter gewoon naar het einde van de wereld lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lul d'r maar omheen, mensen die nog nooit van Gene Simmons van Kiss gehoord hebben staan onderaan de voedselketen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:09 schreef zoefschildpad het volgende:
Waarom zou het je iets kunnen schelen wat een zanger voor politieke voorkeuren heeft?
Ja waarom uberhaupt het bestaan van dit subforum??quote:
Om terechte klachten. Jij hebt die vent blijkbaar op een of ander social media gedoe. Verwijder hem dan. Probleem opgelost en dus niet klachtwaardig. Gr gr Henk en Ansquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Ja waarom uberhaupt het bestaan van dit subforum??
Het was een serieuze vraag, die vent is professioneel muzikant, logisch dat zijn mening over muziek waarde heeft. Maar wat ik niet snap is waarom iemand hem ooit een vraag zou stellen over politiek...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
[..]
Ja waarom uberhaupt het bestaan van dit subforum??
Nee ik lees gewoon artikelen op blabbermouth.net en vaak staan er artikelen van KISS opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:50 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Om terechte klachten. Jij hebt die vent blijkbaar op een of ander social media gedoe. Verwijder hem dan. Probleem opgelost en dus niet klachtwaardig. Gr gr Henk en Ans
Ja. Depressieve mensen moeten gewoon zelfmoord plegen. Baas, man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een baas die man, daar kunnen anderen nog watt van leren.
Ohja: de OP wat een loser is dat toch
Het is zo oneerlijk want ik ben een mooie joodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:12 schreef Michielos het volgende:
die lelijke jood heeft meer wijven geneukt dan jij ooit zult neuken in 5 levens ofzo
naar schatting 4000 vrouwen geneukt, getrouwde vrouwen, lekkere vrouwen, vrouwen die met hun vriend naar hun concert waren enz. enz. hij regelt ze allemaal wereldwijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:19 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Het is zo oneerlijk want ik ben een mooie jood
Maar dit
[ afbeelding ]
![]()
Die kop van hem en zijn opgeblazen ego
Ik ben de "aardige jongen/nice guy"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
naar schatting 4000 vrouwen geneukt, getrouwde vrouwen, lekkere vrouwen, vrouwen die met hun vriend naar hun concert waren enz. enz. hij regelt ze allemaal wereldwijd.
En jij?
OP is depressief en post vanaf een richelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:11 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ja. Depressieve mensen moeten gewoon zelfmoord plegen. Baas, man.
Deze gast weet echt niet eens het eerste over economiequote:"I have been part of the [top] one percent [of Americans in terms of wealth] for the past 30 years, [and] it's fantastic!" he said. "The one percent pays 80 percent of all taxes. Fifty percent of the population of the U.S. pays no taxes. The one percent provides all the jobs for everybody else. If the one percent didn't exist, there would be chaos and the American economy would drop dead."
Read more at http://www.blabbermouth.n(...)#thODXHuxfeAHHmfJ.99
quote:"Depression is very serious and very sad when it happens to anyone, especially loved ones.
I have not commented on various allegations made in the media, but I want to make this statement for the record and to clarify.
I deeply support and am empathetic to anyone suffering from any disease, especially depression.
I have never sugarcoated my feelings regarding drug use and alcoholics.
Somewhere along the line, my intentions in speaking very directly and perhaps politically-incorrectly about drug use and alcoholics have been misconstrued as vile commentary on depression.
Unkind statements about depression was certainly never my intention.
And I do not intend to defend myself here and now by listing the myriad charities and self-help organizations I am involved with.
This is not about me. This is about clearing up misconceptions and being clear. My heart goes out to anyone suffering from depression".
Jij bent gewoon een apoloKISStquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Och.. hij heeft zo zijn momenten dat hij er wat dingen uitflapt. Maar hij doet ook veel goed werk voor o.a. gewonde soldaten en veteranen.
Hij heeft dit persbericht uitgegeven n.a.v. de commotie:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, nu weer luisteren naar "God Of Thunder".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |