abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143437027
Aaaaaa ik zag net een grote zilvervisje op de grond!!!! Eerst dacht ik laat ik het negeren, maar toen zag ik hem richting mijn bed lopen....toen raakte ik in paniek....en heb ik de deksel van mijn speciale aloe vera creme op hem gelegd en mijn 70 euro kostende creme moeten weggooien :'( nu zit dat beest nog onder de deksel.

Ik ben zo bang :'(
pi_143437033
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
(she/her)
pi_143437037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
wat is er zo grappig? :'( die beesten zijn zo groot :'(
pi_143437038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:23 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

wat is er zo grappig? :'( die beesten zijn zo groot :'(
tis wat meid
(she/her)
pi_143437044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

tis wat meid
doordat er vorig jaar geen winter was en wel een warme zomer zijn ze ernstig vermeerderd. Ik ben zo bang :'(
pi_143437046
Dit is een taak voor tassendief dm een foto van jezelf en het zilvervisje en ik kom je helpen.
pi_143437051
die dingen lopen hier ook rond.. kut wel
pi_143437052
weet eigenlijk niet eens goed wat het zijn
pi_143437054
Je moet pas bang zijn wanneer je het deksel eraf haalt en hij verdwenen is.
pi_143437071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:28 schreef Aatrox het volgende:
Je moet pas bang zijn wanneer je het deksel eraf haalt en hij verdwenen is.
ik doe dat eigenlijk altijd. Snel gewoon een deksel/beker erop leggen. En als mijn vader dan thuis komt het hem laten doodmaken. En als je een beetje schuift met die deksel dan raken die beesten in de war o.i.d. ze rennen in ieder geval niet meer weg.
pi_143437076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die dingen lopen hier ook rond.. kut wel
het zijn er zo veel geworden. Ik ben zo bang :'( ze lopen door het hele huis desondanks dat ik dagelijks stofzuig en het 24/7 licht houdt in mijn kamer en de hele dag door het raam open heb -O-
pi_143437078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik doe dat eigenlijk altijd. Snel gewoon een deksel/beker erop leggen. En als mijn vader dan thuis komt het hem laten doodmaken. En als je een beetje schuift met die deksel dan raken die beesten in de war o.i.d. ze rennen in ieder geval niet meer weg.
Dierenbeul.
pi_143437089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:35 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dierenbeul.
ze mogen van mij door het hele huis lopen behalve in mijn slaapkamer of in de buurt van mijn slaapkamer :(

overigens lijken die beesten in alle nieuwbouwhuizen te zijn. Mijn broer heeft ze ook, maar die is geen dierenbeul...die stemt op de partij voor de dieren en wanneer hij die beesten ziet legt hij er ook een glas op om er vervolgens een papier onder te schuiven en ze in de tuin vrij te laten :') zodat ze na een paar uur weer terug in zijn huis zijn :')
pi_143437091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Duude, ben je een fag, clone of minderjarig ofso?
pi_143437095
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef Aatrox het volgende:

[..]

Duude, ben je een fag, clone of minderjarig ofso?
1. Ik ben een meisje van 25
2. Ik ben mooi
3. Ik ben Libanees
4. Ik ben afgestudeerd aan de universiteit
5. Ik kan niet slapen, want ik ben bang voor zilvervisjes. HELLUP
pi_143437098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ze mogen van mij door het hele huis lopen behalve in mijn slaapkamer of in de buurt van mijn slaapkamer :(

overigens lijken die beesten in alle nieuwbouwhuizen te zijn. Mijn broer heeft ze ook, maar die is geen dierenbeul...die stemt op de partij voor de dieren en wanneer hij die beesten ziet legt hij er ook een glas op om er vervolgens een papier onder te schuiven en ze in de tuin vrij te laten :') zodat ze na een paar uur weer terug in zijn huis zijn :')
Dan moet je een grens maken voor de zilvervisjes.
pi_143437099
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:41 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dan moet je een grens maken voor de zilvervisjes.
ik haat ze! het moet gewoon hard gaan vriezen dan gooi ik mijn raam open en vriezen die beesten dood.
pi_143437101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:21 schreef sanasoufi het volgende:
Aaaaaa ik zag net een grote zilvervisje op de grond!!!! Eerst dacht ik laat ik het negeren, maar toen zag ik hem richting mijn bed lopen....toen raakte ik in paniek....en heb ik de deksel van mijn speciale aloe vera creme op hem gelegd en mijn 70 euro kostende creme moeten weggooien :'( nu zit dat beest nog onder de deksel.

Ik ben zo bang :'(
Bestrijding is bij een incidentele waarneming niet noodzakelijk omdat de beestjes geen schade veroorzaken. Zilvervisjes worden wel gelokt met een halve aardappel in een open plastic zakje. De beestjes komen dan af op het aardappelzetmeel dat ze graag als voeding gebruiken.

De belangrijkste reden voor toename van zilvervisjes is het gebruik van laminaat/parket met platte plinten. De platte plinten sluiten namelijk niet goed aan bij de muur en een loslatende plakstrip doet de rest. Zo ontstaat een gunstige verblijfsplaats waar ze zich ook gemakkelijk voortplanten. Er kunnen wel tien zilvervisjes per meter plint aanwezig zijn. Er komt maar een fractie ’s nachts tevoorschijn. Alleen 100% afdichting met staande plinten maakt een einde aan de huisvesting van deze ongenode gasten.
pi_143437103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:40 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

1. Ik ben een meisje van 25
2. Ik ben mooi
3. Ik ben Libanees
4. Ik ben afgestudeerd aan de universiteit
5. Ik kan niet slapen, want ik ben bang voor zilvervisjes. HELLUP
Je icoontje is man.
pi_143437112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Bestrijding is bij een incidentele waarneming niet noodzakelijk omdat de beestjes geen schade veroorzaken. Zilvervisjes worden wel gelokt met een halve aardappel in een open plastic zakje. De beestjes komen dan af op het aardappelzetmeel dat ze graag als voeding gebruiken.

De belangrijkste reden voor toename van zilvervisjes is het gebruik van laminaat/parket met platte plinten. De platte plinten sluiten namelijk niet goed aan bij de muur en een loslatende plakstrip doet de rest. Zo ontstaat een gunstige verblijfsplaats waar ze zich ook gemakkelijk voortplanten. Er kunnen wel tien zilvervisjes per meter plint aanwezig zijn. Er komt maar een fractie ’s nachts tevoorschijn. Alleen 100% afdichting met staande plinten maakt een einde aan de huisvesting van deze ongenode gasten.
incidenteel :') ik kijk niet bepaald om me heen s'nachts en hou me ogen zo veel mogelijk op een laptop gericht. Boeken durf ik tegenwoordig niet aan te raken, want daar komen ze ook op af. Zelfs studeren moest ik op een gegeven moment vooral door het bekijken van sheets doen :') . Desondanks zag ik er net 1 vanuit mijn ooghoeken met andere woorden er lopen er nu achter mij of boven op het plafond ook nog een paar, maar doordat ik niet om mij heen durf te kijken zie ik dat nu niet. Daarnaast vind mijn moeder er elke ochtend wel 2 in de woonkamer....mijn ouders slapen nu dus als er een paar in hun kamer lopen zien ze dat niet. Er kunnen er dus wel veel meer zijn.

Laminaat heb ik niet, wel in de woonkamer. Maar dan moeten ze toch daar blijven? Waarom in mijn kamer komen lopen? :( Plinten heb ik wel, maar die heb ik al 5 jaar geleden helemaal dicht laten vullen. Daar komen ze verder ook niet in de buurt.
pi_143437119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:42 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik haat ze! het moet gewoon hard gaan vriezen dan gooi ik mijn raam open en vriezen die beesten dood.
Ik ben ook een zilvervisje hoor :(
pi_143437124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:46 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

incidenteel :') ik kijk niet bepaald om me heen s'nachts en hou me ogen zo veel mogelijk op een laptop gericht. Boeken durf ik tegenwoordig niet aan te raken, want daar komen ze ook op af. Zelfs studeren moest ik op een gegeven moment vooral door het bekijken van sheets doen :') . Desondanks zag ik er net 1 vanuit mijn ooghoeken met andere woorden er lopen er nu achter mij of boven op het plafond ook nog een paar, maar doordat ik niet om mij heen durf te kijken zie ik dat nu niet. Daarnaast vind mijn moeder er elke ochtend wel 2 in de woonkamer....mijn ouders slapen nu dus als er een paar in hun kamer lopen zien ze dat niet. Er kunnen er dus wel veel meer zijn.

Laminaat heb ik niet, wel in de woonkamer. Maar dan moeten ze toch daar blijven? Waarom in mijn kamer komen lopen? :( Plinten heb ik wel, maar die heb ik al 5 jaar geleden helemaal dicht laten vullen. Daar komen ze verder ook niet in de buurt.
ze zijn nieuwsgierig en komen gewoon eens boven kijken
pi_143437128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ze zijn nieuwsgierig en komen gewoon eens boven kijken
maar ik kan er niet van slapen. Ik ben zelfs bang om op vakantie te gaan en ben van plan om mijn kamerlicht aan te laten, want anders gaan ze nog meer rondrennen terwijl ik weg ben.
pi_143437135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:51 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

maar ik kan er niet van slapen. Ik ben zelfs bang om op vakantie te gaan en ben van plan om mijn kamerlicht aan te laten, want anders gaan ze nog meer rondrennen terwijl ik weg ben.
Als je slaapt eet je ook zilvervisjes.
pi_143437138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Als je slaapt eet je ook zilvervisjes.
Ik slaap onder een muskietennet....alhoewel ik altijd vrees dat ze erop vallen en toch nog hun weg richting mij of mijn bed weten te bereiken :'(
pi_143437142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:55 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ik slaap onder een muskietennet....alhoewel ik altijd vrees dat ze erop vallen en toch nog hun weg richting mij of mijn bed weten te bereiken :'(
Dat kan altijd ja.
pi_143437150
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:56 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dat kan altijd ja.
:'( :'( :'(

Tassendief waarom ben jij eigenlijk wakker? Ook bang voor zilvervisjes?
pi_143437154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:51 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik houd de wacht wel vanavond
pi_143437155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik houd de wacht wel vanavond
die beesten zijn levensgevaarlijk! ze rennen altijd zo snel! ik krijg altijd bijna een hartaanval als ik ze zie :'(
pi_143437159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:00 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

die beesten zijn levensgevaarlijk! ze rennen altijd zo snel! ik krijg altijd bijna een hartaanval als ik ze zie :'(
Knuffel?
pi_143437162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:00 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik ben ook snel
pi_143437163
Wejowejo jullie nogsteeds bezig hierzo, pak gewoon een aansteker en een deo spuitbus, en verbrand dat beest met deksel en al!

En klaar is kees, of ja.. sanasoufi. En dan kan je lekker gaan slapen.
pi_143437166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef Aatrox het volgende:
Wejowejo jullie nogsteeds bezig hierzo, pak gewoon een aansteker en een deo spuitbus, en verbrand dat beest met deksel en al!

En klaar is kees, of ja.. sanasoufi.
Sanasoufi gebuikt geen deo.
pi_143437171
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:01 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Knuffel?
:') Thiago Silva fan :') die arm is. Hoor je niet te slapen nu en over 1 uur wakker te worden om snel geld te verdienen en rijk te worden? Mijn vader is inmiddels al wakker _O_ helaas kan ik hem niet roepen nu om dat beest dood te maken, omdat er voor mijn deur waarschijnlijk nog 10 lopen en die ook naar binnen schieten als ik mijn deur open. -O- Ik haat die beesten.
pi_143437175
Neem een selfie met die zilvervisje.
pi_143437176
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef Aatrox het volgende:

En klaar is kees, of ja.. sanasoufi. En dan kan je lekker gaan slapen.
:X dat beest rent binnen een seconde weg hoor :') als ik die deksel nu weg haal schiet het weg -O-
pi_143437177
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:03 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Sanasoufi gebuikt geen deo.
natuurlijk niet :r
pi_143437179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:05 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Vrouwen gebruiken geen deo en ze poepen ook niet.
pi_143437184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
Neem een selfie met die zilvervisje.
zit onder een deksel dus is niet zichtbaar nu en nee ik til die deksel niet op......over een paar uur schuif ik hem uit mijn kamer richting de slaapkamer van mijn ouders en dan mag mijn vader hem dood maken + riskeren dat dat beest zijn kamer inrent.
pi_143437186
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:06 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

zit onder een deksel dus is niet zichtbaar nu en nee ik til die deksel niet op......over een paar uur schuif ik hem uit mijn kamer richting de slaapkamer van mijn ouders en dan mag mijn vader hem dood maken + riskeren dat dat beest zijn kamer inrent.
Zullen je ouders lekker vinden :9
pi_143437189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:03 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

:') Thiago Silva fan :') die arm is. Hoor je niet te slapen nu en over 1 uur wakker te worden om snel geld te verdienen en rijk te worden? Mijn vader is inmiddels al wakker _O_ helaas kan ik hem niet roepen nu om dat beest dood te maken, omdat er voor mijn deur waarschijnlijk nog 10 lopen en die ook naar binnen schieten als ik mijn deur open. -O- Ik haat die beesten.
Jordy clasie is zo goed :') thiago silva wint elk duel van hem.
pi_143437194
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:07 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Zullen je ouders lekker vinden :9
mijn vader is niet bang....die heeft er zelfs 1 keer 1 op zijn hand genomen die toen gelijk weer vluchtte... -O- mijn moeder legt er ook telkens bekers op -O- maar als het moet kan ze die rotbeesten wel dood maken.
pi_143437196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:08 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Jordy clasie is zo goed :') thiago silva wint elk duel van hem.
CLASIE O+
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:09:55 #44
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_143437198
Voetbal :')
En altijd het laatste woord.
pi_143437199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:09 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

mijn vader is niet bang....die heeft er zelfs 1 keer 1 op zijn hand genomen die toen gelijk weer vluchtte... -O- mijn moeder legt er ook telkens bekers op -O- maar als het moet kan ze die rotbeesten wel dood maken.
Opstaan rond deze tijd....
pi_143437201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:09 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

CLASIE O+
Clasie fan :') zelfs Immers is beter
pi_143437206
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Voetbal :')
BlauweTijger :')

Grapje _O_
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:11:43 #48
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_143437207
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:11 schreef Tassendief het volgende:

[..]

BlauweTijger :')

Grapje _O_
_O_
En altijd het laatste woord.
pi_143437213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:10 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Opstaan rond deze tijd....
altijd! Hij slaapt maar 4 uurtjes elke nacht! Hij moet nou eenmaal geld verdienen omdat mijn moeder weigert meer dan 3 dagen per week te werken en ik weiger om te werken. Bovendien hebben mijn moeder en ik een dure levensstijl dus daar moet hij ook in voorzien. Helaas dat al dat geld waardeloos is aangezien we niets aan die zilvervisjes kunnen doen. Verhuizen? Zinloos, want in het vorige huis ook een nieuwbouw woning hadden we ze ook -O-
pi_143437218
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:10 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Clasie fan :') zelfs Immers is beter
immers is lelijk en die silva lijkt gay :(
pi_143437221
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:05 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ahja, was vergeten dat deo overrated is, niks kan aan de sterke zweet lucht van een libanese vrouw tippen. Vooral de oksels ruiken dan zo lekker.

Maar laat me weer OT gaan.
Schuif papier onder het dop, til het op en gooi uit je raam. Klaar, zo makkelijk kan het gaan.
pi_143437222
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:25 schreef Tassendief het volgende:
Dit is een taak voor tassendief dm een foto van jezelf en het zilvervisje en ik kom je helpen.
Heb je ook zo'n geil strak pakje met cape?
Pics!
pi_143437223
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:12 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

altijd! Hij slaapt maar 4 uurtjes elke nacht! Hij moet nou eenmaal geld verdienen omdat mijn moeder weigert meer dan 3 dagen per week te werken en ik weiger om te werken. Bovendien hebben mijn moeder en ik een dure levensstijl dus daar moet hij ook in voorzien. Helaas dat al dat geld waardeloos is aangezien we niets aan die zilvervisjes kunnen doen. Verhuizen? Zinloos, want in het vorige huis ook een nieuwbouw woning hadden we ze ook -O-
Lol serieus zelfde alleen ben ik een man en werkloos.
En mijn moeder is ook werkloos.

Ik slaap soms 12 uur.
pi_143437224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:13 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

immers is lelijk en die silva lijkt gay :(
Clasie is een kabouter :(
pi_143437225
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:14 schreef Aatrox het volgende:

[..]

Ahja, was vergeten dat deo overrated is, niks kan aan de sterke zweet lucht van een libanese vrouw tippen. Vooral de oksels ruiken dan zo lekker.

Maar laat me weer OT gaan.
Schuif papier onder het dop, til het op en gooi uit je raam. Klaar, zo makkelijk kan het gaan.
raam opendoen? -O- en dan vervolgens achter muggen/spinnen aanrennen waar ik ook bang voor ben? -O- ennne dat met die papier kan alleen mijn broer...ik durf het niet en mijn vader faalt altijd, want op de een of andere manier glipt dat beest dan toch weg.
pi_143437226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:14 schreef niels0 het volgende:

[..]

Heb je ook zo'n geil strak pakje met cape?
Pics!
Eerst moet mijn teken de lucht verlichten.
pi_143437228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Lol serieus zelfde alleen ben ik een man en werkloos.
En mijn moeder is ook werkloos.

Ik slaap soms 12 uur.
slapen :') ik slaap maar 6 uurtjes. Dus als ik nu zou gaan slapen ben ik toch nog redelijk vroeg wakker. Mijn moeder slaapt wel het meest, want die is bang dat ze anders wallen krijgt.
pi_143437229
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:16 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Eerst moet mijn teken de lucht verlichten.
Vanzelfsprekend. Anders blijf je aan de gang. :P
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:18:09 #59
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143437230
Er zit een zilvervissensquat onder je bed, Mapima.
pi_143437232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:16 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

raam opendoen? -O- en dan vervolgens achter muggen/spinnen aanrennen waar ik ook bang voor ben? -O- ennne dat met die papier kan alleen mijn broer...ik durf het niet en mijn vader faalt altijd, want op de een of andere manier glipt dat beest dan toch weg.
:') Dus als jij je raam open doet, dan is het instant insecten in je kamer?
Ben jij trouwen wel ooit in jou eigen land geweest? want daar zijn de insecten veel groter en viezer.
pi_143437233
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:20 schreef Aatrox het volgende:

[..]

:') Dus als jij je raam open doet, dan is het instant insecten in je kamer?
Ben jij trouwen wel ooit in jou eigen land geweest? want daar zijn de insecten veel groter en viezer.
NEEEEEEEEEEEEEEE! Ons huis staat in Baakline O+ daar is het meestal lekker koud....ik hoor helaas wel wat onheilspellende verhalen van een warme zomer daar op dit moment -O- Hoe dan ook beesten zoals zilvervisjes ben ik er nog nooit tegengekomen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:24:03 #62
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143437236
Zilvervisjes kruipen, net als wantsen overigens, ook stiekem in je koffer en planten zich dan voort dus in Libanon zul je ook nooit alleen zijn. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Aberella op 15-08-2014 04:32:59 ]
pi_143437240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:24 schreef Aberella het volgende:
Zilvervisjes kruipen, net als wantsen overig, ook stiekem in je koffer en planten zich dan voort dus in Libanon zul je ook nooit alleen zijn. O+
Deze gedachte maakt me vrolijk.
pi_143437241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:24 schreef Aberella het volgende:
Zilvervisjes kruipen, net als wantsen overig, ook stiekem in je koffer en planten zich dan voort dus in Libanon zul je ook nooit alleen zijn. O+
we hebben een eigen huis daar, dus er gaat nooit veel bagage mee hoor. Bovendien....misschien kunnen ze op die hoogte niet overleven? Wij wonen best hoog dus misschien vinden ze dat niet prettig.
pi_143437244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:25 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

we hebben een eigen huis daar, dus er gaat nooit veel bagage mee hoor. Bovendien....misschien kunnen ze op die hoogte niet overleven? Wij wonen best hoog dus misschien vinden ze dat niet prettig.
Die gaan zich aanpassen ;(
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:30:29 #66
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143437254
Zilvervisjes houden van vochtige donkere warme plekken, sowieso dat ze als je slaapt in je mond lopdn
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:31:39 #67
431144 Teydelyk
pi_143437257
Sana voor 3 tientjes kom k die beesten bij je uitroeien kan alleen niet garanderen dat je huis nog bewoonbaar is als ik klaar ben
pi_143437259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:30 schreef Teydelyk het volgende:
Zilvervisjes houden van vochtige donkere warme plekken, sowieso dat ze als je slaapt in je mond lopdn
??? ik slaap altijd met mijn licht aan......overigens het hele huis is donker op dit moment behalve mijn slaapkamer....desondanks komen ze bij mij wandelen :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:32:33 #69
431144 Teydelyk
pi_143437261
Sana bel je neef uit hamas en vraag of je wat zyklon-b van hem mag lenen
pi_143437262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:31 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

??? ik slaap altijd met mijn licht aan......overigens het hele huis is donker op dit moment behalve mijn slaapkamer....desondanks komen ze bij mij wandelen :')
Ze zijn gewoon verliefd op je
.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:33:43 #71
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143437263
Zilvervisjes houden ook van hoogte.
pi_143437264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:31 schreef Teydelyk het volgende:
Sana voor 3 tientjes kom k die beesten bij je uitroeien kan alleen niet garanderen dat je huis nog bewoonbaar is als ik klaar ben
1. Wij hebben zelf al een keer zo'n spray gebruikt. Resultaat: Die beesten verstopten zich niet meer. Dat was de eerste keer dat ik er echt 1 op mijn muskietennet zag lopen....ineens liepen ze door mijn hele slaapkamer. Ik was zo bang toen. Gelukkig ging het een paar dagen later stormen, dus toen deed ik mijn raam open zelfs toen het nacht werd....en toen begonnen die meesten uit mijn slaapkamer te rennen _O_ toen was ik gered. Van storm en echt koud weer houden ze dus niet. 10-25 graden vinden ze helaas lekker -O-

2. Buren hebben ze ook.....dus zinloze exercitie
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:35:37 #73
431144 Teydelyk
pi_143437265
pi_143437267
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:22 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEE! Ons huis staat in Baakline O+ daar is het meestal lekker koud....ik hoor helaas wel wat onheilspellende verhalen van een warme zomer daar op dit moment -O- Hoe dan ook beesten zoals zilvervisjes ben ik er nog nooit tegengekomen.
Ah oke lucky you.
Maar zo te horen moet je gaan wennen aan die beestjes, want die gaan niet binnenkort weg ofso.. :P

Maar ik ga pitte, geef die silvervisje een goodnight kiss voor me dan? of eigenlijk goodmorning. :*
pi_143437268
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:32 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon verliefd op je
.
soms wou ik dat ik lelijk was. Helaas is dat onmogelijk. Ik hou niet van eten....gisteren helemaal niets gegeten...dus dik kan ik helaas niet worden. Verder kan ik ook niet zomaar lelijk worden, want mijn ouders zijn ook mooi -O-
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:37:09 #76
431144 Teydelyk
pi_143437269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

1. Wij hebben zelf al een keer zo'n spray gebruikt. Resultaat: Die beesten verstopten zich niet meer. Dat was de eerste keer dat ik er echt 1 op mijn muskietennet zag lopen....ineens liepen ze door mijn hele slaapkamer. Ik was zo bang toen. Gelukkig ging het een paar dagen later stormen, dus toen deed ik mijn raam open zelfs toen het nacht werd....en toen begonnen die meesten uit mijn slaapkamer te rennen _O_ toen was ik gered. Van storm en echt koud weer houden ze dus niet. 10-25 graden vinden ze helaas lekker -O-

2. Buren hebben ze ook.....dus zinloze exercitie
Bestel een fles RAID. Binnen 5min al die beesten dood.
pi_143437270
attentionwhore alert
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:38:02 #78
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143437273
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:36 schreef Aatrox het volgende:

[..]

Ah oke lucky you.
Maar zo te horen moet je gaan wennen aan die beestjes, want die gaan niet binnenkort weg ofso.. :P

Maar ik ga pitte, geef die silvervisje een goodnight kiss voor me dan? of eigenlijk goodmorning. :*
helaas ken ik ze al 8 jaar (eerst in ons vorige huis , en nu in ons nieuwe huis) ik beken dat ik het wel minder eng vind, want ik zie ze zo vaak....maar leuk is het niet -O-
pi_143437275
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:37 schreef Hoxyz het volgende:
attentionwhore alert
nee, ik ben series aan het eeeh kijken (want er is toch een verbod :@ )
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:39:39 #81
431144 Teydelyk
pi_143437278
Sana lijkt op mijn stiefzus qua gedrag en die heb k 4 jaar lang uit mn bed geschipt, zelfs als bronstige 15jarige wist ik dat k daar mn piemel niet aan moest branden. 2crazy5me
pi_143437279
Eh, dus?
pi_143437281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:38 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

nee, ik ben series aan het downloaden.
Wat voor series.
pi_143437283
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:40 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Wat voor series.
hoe heb je dat gedaan? :(
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 04:41:42 #85
431144 Teydelyk
pi_143437285
quote:

[..]

Wat voor series.
Planet Earth, ze hoopt dat ergens wordt uitgelegd hoe ze van die zilvervisjes af kan komen
pi_143437286
quote:

[..]

Wat voor series.
pi_143437289
quote:
Dat kan ik niet verstaan ;(
pi_143437290
Het begint een beetje zielig te worden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!