quote:
Met zo'n Moka koffiemakertje koffie gemaakt, is ook erg lekker.quote:
Wat is dat? Ik heb mijn Nespresso bij het oud vuil gezet en zit nu aan de oplos drap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met zo'n Moka koffiemakertje koffie gemaakt, is ook erg lekker.
Uuhh, malen tot 'koekje', persen en water doordouwen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die worden ook door een filter gegooid
Getsie, oplosdrap. brrquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb mijn Nespresso bij het oud vuil gezet en zit nu aan de oplos drap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dus de bonen worden gemalen en daarna word het residu gefilterd om te extraheren met het water.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuhh, malen tot 'koekje', persen en water doordouwen...
(tenminste dat doet de machine)
Ja een percolator, is ook lekker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met zo'n Moka koffiemakertje koffie gemaakt, is ook erg lekker.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Getsie, oplosdrap. brr
http://www.koffiekwaliteit.nl/moka-caffettiera-espressopotje/
Met koffie van dit merk.Ja vreselijk, maar net een dag of drie. Moest wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ook gehad, te veel gedoe. Ik drink één bak koffie per dag. Daarom was de Nespresso een uitvinding en lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja een percolator, is ook lekker!
Een percolator is ook lekker. Moka koffiezettertje zet je op het gas en water wordt met hoge druk door filter geperst in bovenpotje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja een percolator, is ook lekker!
[..]
Getsie, oplosdrap. brr
Met koffie van dit merk.Ik neem aan dat de koffie niet verplicht isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet simpel en lekker zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh god niks voor mij dus. Ik ga een simpel koffie apparaat kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een percolator is ook lekker. Moka koffiezettertje zet je op het gas en water wordt met hoge druk door filter geperst in bovenpotje.
[..]
Getsie, oplosdrap. brr
Met koffie van dit merk.Zolang de koffieautomaat regelmatig gereinigd word, is het goed te drinken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in jou beleving samenpersen en filteren hetzelfde is.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus de bonen worden gemalen en daarna word het residu gefilterd om te extraheren met het water.
Waarom niet nog een keer een nespresso dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god niks voor mij dus. Ik ga een simpel koffie apparaat kopen.
Ik vermoedde dat al na het lezen van je antwoord aan Ygritte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god niks voor mij dus. Ik ga een simpel koffie apparaat kopen.
Het blijft het zelfde idee, alleen gebruik je geen filterzakje en koop je koffie die ws 3-4 keer zo duur is en als jij het de prijs waard vind, ik iig niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als in jou beleving samenpersen en filteren hetzelfde is.....
Met gewone koffie in zo'n apparaatje is de koffie niet zo heel erg lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het blijft het zelfde idee, alleen gebruik je geen filterzakje en koop je koffie die ws 3-4 keer zo duur is en als jij het de prijs waard vind, ik iig niet.
True, en als je het geld er voor wilt besteden moet je dat vooral doen, zelfde met mensen die bepaalde wijnen of wiskeys sparen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met gewone koffie in zo'n apparaatje is de koffie niet zo heel erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |