Aangifte doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef Chillings het volgende:
als ik mijn uren vergelijk met het gekregen salaris is het veel te weinig, en werkgever verzint steeds smoesjes om het loonstrook niet te hoeven opsturen.
wat is mijn recht? kom op wetgeving wees een keer nuttig gvd.
dat had ik zelf ook niet kunnen bedenken, bedankt ( sarcasme uit )quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:12 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Aangifte doen
OF: geen trolltopics posten
Waarom post je dan dit topic, als je het zelf al weet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:14 schreef Chillings het volgende:
[..]
dat had ik zelf ook niet kunnen bedenken, bedankt ( sarcasme uit )
was op zoek naar diepgaande reacties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom post je dan dit topic, als je het zelf al weet?
waarom is dat belangerijk, + ik werk gewoon wit dus alles wat hij fraudeert kan niet mijn schuld zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:34 schreef Leandra het volgende:
Weet je zeker dat je werkgever wel belasting voor je afdraagt?
Of verdien je zo weinig dat bruto (vrijwel) gelijk aan netto is door de loonheffingskorting?
wees wat duidelijker, wat bedoel je met weinig verdienen.quote:
Als je wit werkt wel, en hoeveel dat is kun je op je loonstrook zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Chillings het volgende:
[..]
wees wat duidelijker, wat bedoel je met weinig verdienen.
Het is een bijbaantje het salaris zal niet hoger kunnen komen dan 700 euro.
En hoe weet ik of mijn werkgever salaris afdraagt aan de belasting, dat is automatisch zo als je wit werkt?
Als de werkgever dat niet doet, klopt de belastingdienst gewoon bij jou aan....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Chillings het volgende:
[..]
wees wat duidelijker, wat bedoel je met weinig verdienen.
Het is een bijbaantje het salaris zal niet hoger kunnen komen dan 700 euro.
En hoe weet ik of mijn werkgever salaris afdraagt aan de belasting, dat is automatisch zo als je wit werkt?
Ik krijg niks contant, en het geld wat ik op me rekening gestort heb gekregen is te weinig en dat is ook te merken als je geen loonstrook krijgt opgestuurd omdat je dan ook geen voet heb om op te staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:56 schreef Hallmark het volgende:
Kwalitatief uitermate teleurstellende reacties tot nu toe. TS, ga niet in discussie met posters die niks toevoegen, je topic staat zo vol met troep.
Dit is wat ik heb gevonden zo gauw:
http://www.intermediair.n(...)n-van-mijn-werkgever
http://www.fnvjong.nl/geld/loonstrookje
Alhoewel het wettelijk verplicht is, moet je volgens die eerste link naar de rechtbank dus dat schiet niet op (niet zo'n big deal, maar kost toch minstens 250 euro voor de griffie).
De tweede link zegt niet veel meer, maar wellicht loont het om lid te worden van de vakbond en dan te bellen met die lui.
Maar eerlijk gezegd: ben je niet blij met het geld dat je in je handje krijgt? Ik werkte vroeger altijd handje-contantje. Toen ik twee jaar bij de groenteboer had gewerkt, toen vroeg ik uit nieuwsgierigheid of ik eigenlijk wit of zwart werkte. De baas zei dat ik voor de helft wit werkte. Kon me echt geen ruk schelen, gewoon cash in het handje, klaar.
Je hebt toch een uurloon afgesproken? Je uren maal je uurloon, dan weet je wat je tekort komt. Daar kun je je baas op aanspreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:25 schreef Chillings het volgende:
omdat je dan ook geen voet heb om op te staan
ja, ik zeg toch is wit werk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Leandra het volgende:
Heb je een loonheffingsformulier ingevuld?
Dit forumlier dus: http://download.belasting(...)ingen_lh0082z4pl.pdf
Je weet waar dat formulier voor is (en wat de uitwerking ervan kan zijn)?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Chillings het volgende:
[..]
ja, ik zeg toch is wit werk.
mijn vraag was wat ik moet doen met een oplichtende werkgever, niet heeft mijn werkgever zijn belasting aangifte goed ingevuld
Je werkgever is nu ineens een oplichter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Chillings het volgende:
[..]
ja, ik zeg toch is wit werk.
mijn vraag was wat ik moet doen met een oplichtende werkgever, niet heeft mijn werkgever zijn belasting aangifte goed ingevuld
is voor loonheffing, dan hoef ik minder belasting af te dragen voor een bijbaantje,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Je weet waar dat formulier voor is (en wat de uitwerking ervan kan zijn)?
gast ik heb echt geen idee waarover je lult, weet je zeker dat je in de goede topic zit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je werkgever is nu ineens een oplichter?
En je verkijkt je op het probleem wat jij hebt als je werkgever geen of niet voldoende belasting heeft afgedragen.
Maar goed, je bent liever dwars dan normaal antwoord te geven op mijn vragen, dus succes ermee
Ik weet wel waar ik het over heb, jij bent degene die niet weet waar hij het over heeft, en op elke vraag van mij reageert alsof ik degene zou zijn die het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Chillings het volgende:
[..]
gast ik heb echt geen idee waarover je lult, weet je zeker dat je in de goede topic zit?
lees even de beginpost opnieuw
Of meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:11 schreef Chillings het volgende:
[..]
is voor loonheffing, dan hoef ik minder belasting af te dragen voor een bijbaantje,
loonheffing kan maar bij 1 werkgever tegelijk.
zo goed chef
wees duidelijk en beknopt, ik schiet niet op met maar 1 vraag elke keer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik het over heb, jij bent degene die niet weet waar hij het over heeft, en op elke vraag van mij reageert alsof ik degene zou zijn die het niet begrijpt.
Hey doe es liefquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Chillings het volgende:
[..]
wees duidelijk en beknopt, ik schiet niet op met maar 1 vraag elke keer.
Vertel gewoon wat je wil zeggen of stel al je vragen in 1 keer
Die post heb je genegeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Chillings het volgende:
[..]
wees duidelijk en beknopt, ik schiet niet op met maar 1 vraag elke keer.
Vertel gewoon wat je wil zeggen of stel al je vragen in 1 keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |