Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:25 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Je weet iig dat ze lief en zorgzaam zijn als ze in die sector werkenGa je der fixen?
Waarom was ze zo lief dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef sackhaahr het volgende:
Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor. Ze was echt lievvv.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
heb 'm voor je gefixed
[ afbeelding ]
zou me lul door 500 meter gebroken glas slepen om haar door een walkie talkie te mogen horen ruftenquote:
Hoe oud ben jij en zij dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor.Ze was echt lievvv.
![]()
Haar aanblik.quote:
17.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en zij dan?ik denk niet dat t een probleem is
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessantquote:
deadprez zei net toch dat je in dat andere topic moest blijven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dit is die van mij:
[ afbeelding ]
jammer dan Gquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
deadprez zei net toch dat je in dat andere topic moest blijven?
Dat laatste zinnetje kan nog best werken als je het als grap brengtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessant
Meer dan 50 te hardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:40 schreef Aiciu het volgende:
Zit ik lekker te rijden kijk ik op me snelheidsmeter rij ik 180 dus 172 ofzo op de provincialewhoopps
Ik vraag wel of zij mij die medicijnen wil toedienen. Met een knipoog uiteraard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessant
Je kan de medicijnen ook in de sloot tieven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Ik vraag wel of zij mij die medicijnen wil toedienen. Met een knipoog uiteraard.![]()
![]()
![]()
Ga geen overdosis nemen haha, dan kan ik niet meer aan haar denken.![]()
Ze had ook sproetjes volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |