Die Skyline heeft anders wel een dik achterwerk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Het is bier, muziek en chicks in Nachtbagger. Geen auto's.
Maar ik zou m'n genotsknots er toch niet insteken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Die Skyline heeft anders wel een dik achterwerk.
Kutpolitie.quote:
ben jij nerdje ofzo met al je posts in digquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
HALLO HIER DE BRANDWEER HAHA
Ik post ook vaak in DIGquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij nerdje ofzo met al je posts in dig
Yep, nerd and proud of it.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij nerdje ofzo met al je posts in dig
Hij bijna alleen maar in DIG.quote:
fix je ook pc's voor mensenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
hoi ik ben er nu kan de het flikkerfeest beginnen jwz
Floortjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het apothekersassistentmeisje in het ziekenhuis heet?
Ja, je moeder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het apothekersassistentmeisje in het ziekenhuis heet?
Ben jij dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erikaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ben jij dit?
-ja haal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Liep je laatst ook door de Schilderswijk met Pro Patria?quote:
nee ben jegek...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
nazi_haircut.jpg post een nazi video...
Ben je een neo-nazi?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ben jegek...
is een normaal muziekjen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik lag eens in het ziekenhuis en daar was n heel lief mooi zustertje, zo'n stagiaire. Die bracht me van de wakker word zaal naar mijn kamer en stelde zichzelf voor met een big smile. Ik was nog zo stoned als een garnaal van de pijnstillers en shit. Dag later kwam ze langs om zich weer voor te stellen en ik zei floortje voor ze haar naam zei omdat k het nog wist. Zij blij en lachen en shit gozer jonge whaa die digde me. Aantal dagen leuk door haar gezusterd mja ik met mn kut hoofd natuurlijk geen nmr gehosseld.
Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:25 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Je weet iig dat ze lief en zorgzaam zijn als ze in die sector werkenGa je der fixen?
Waarom was ze zo lief dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef sackhaahr het volgende:
Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor. Ze was echt lievvv.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
heb 'm voor je gefixed
[ afbeelding ]
zou me lul door 500 meter gebroken glas slepen om haar door een walkie talkie te mogen horen ruftenquote:
Hoe oud ben jij en zij dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig. Is dat een probleem? Ik wil ook best zorgzaam voor haar zijn hor.Ze was echt lievvv.
![]()
Haar aanblik.quote:
17.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en zij dan?ik denk niet dat t een probleem is
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessantquote:
deadprez zei net toch dat je in dat andere topic moest blijven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dit is die van mij:
[ afbeelding ]
jammer dan Gquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
deadprez zei net toch dat je in dat andere topic moest blijven?
Dat laatste zinnetje kan nog best werken als je het als grap brengtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessant
Meer dan 50 te hardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:40 schreef Aiciu het volgende:
Zit ik lekker te rijden kijk ik op me snelheidsmeter rij ik 180 dus 172 ofzo op de provincialewhoopps
Ik vraag wel of zij mij die medicijnen wil toedienen. Met een knipoog uiteraard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Snel je medicijnen opmaken en nieuwe halen dan :p En vragen of je der nummer in je telefoon wilt tikken. Maar dan wel zo geil interessant
Je kan de medicijnen ook in de sloot tieven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Ik vraag wel of zij mij die medicijnen wil toedienen. Met een knipoog uiteraard.![]()
![]()
![]()
Ga geen overdosis nemen haha, dan kan ik niet meer aan haar denken.![]()
Ze had ook sproetjes volgens mij.
Was ze blond?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Ik vraag wel of zij mij die medicijnen wil toedienen. Met een knipoog uiteraard.![]()
![]()
![]()
Ga geen overdosis nemen haha, dan kan ik niet meer aan haar denken.![]()
Ze had ook sproetjes volgens mij.
1 keer opgepakt en nu jij weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in aanraking bent gekomen met de politie
Haha je ziet al dat ik helemaal de weg kwijt ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan de medicijnen ook in de sloot tieven.
door dit gesprek begin ik me ex te missen (y)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:46 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis, misschien is het wel dezelfde
Maar die auto achter me had fel licht en die hield ook van van doorrijden dus vind ik het altijd wel leuk om met ze te tourenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:42 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Meer dan 50 te hardDoei rijbewijs
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:46 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis, misschien is het wel dezelfde
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
door dit gesprek begin ik me ex te missen (y)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
1e dag op vakantie opgepakt voor openbaar dronkenschap(zonder iets te drinken)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
1 keer weggerend. 1 keer gedaan alsof ik er niet bij hoorde lol.
ookgoedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
goed, jij ook?
cookieslikker al gebald?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
1e dag op vakantie opgepakt voor openbaar dronkenschap(zonder iets te drinken)
Denk het niet danquote:
''hoi, kom je hier vaker"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef jelfrikandel het volgende:
Als k haar weer tegen zou komen zou ik haar proberen te versieren
Je hebt al een goede start.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Denk het niet danmss is ze verplaatst
Als k haar weer tegen zou komen zou ik haar proberen te versieren
Hoe weet je dat ik Jelle heetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef sackhaahr het volgende:
Jelle anders ga je met me mee.En gaan we haar checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |