typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil. Ik kan heus wel oplossingen verzinnen hoor Frank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik dit soort 'problemen' lees, zou ik het liefste toch weleens een experiment willen doen. Ts aan een tafeltje zetten met daarop een walnoot en een hamertje. Eens kijken hoe lang het duurt voordat het dan doordringt (als dat überhaupt gebeurt) dat je de metalen hamerkop kunt gebruiken om de harde dop kapot te slaan.
Als je die oplossingen dan meteen utiliseert, dan heb je ook geen ergernissen die je dan kwijt moet. Buiten het feit dat het goed is voor de bloeddruk, val je dan ook nog eens meteen in slaap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil. Ik kan heus wel oplossingen verzinnen hoor Frank.
Ook dat is met een stukje tape op te lossenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
typisch een man dit. niet begrijpen dat ik geen oplossing zoek maar gewoon mijn ergernis kwijt wil.
ik kan nog steeds typenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ook dat is met een stukje tape op te lossen
[ afbeelding ]
dan blijft er niets meer over van klaagbaak, dat moet je niet willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je die oplossingen dan meteen utiliseert, dan heb je ook geen ergernissen die je dan kwijt moet. Buiten het feit dat het goed is voor de bloeddruk, val je dan ook nog eens meteen in slaap.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja, sorry.
Ik heb ook geen tape ofzo überhaupt.
goede tipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef gewoonmeppen het volgende:
Probeer eens te slapen met je ogen dicht, er gaat een wereld voor je open.
Geen last meer van lampjes en zo.
In bed met je smartphone / ipad klooien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
Omdat mijn oplader het voor gezien hield heb ik een nieuwe gekocht.... Blijkt er een lampje op te zitten![]()
![]()
ik laad vaak s nachts mijn telefoon op in t stopcontact naast mijn bed ( K moet natuurlijk wel kunnen fokken als ik niet kan slapen en klokkijken)
Klacht: niet kunnen slapen door een kutlampje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |