quote:
Liggend op mijn bed haal ik mijn smartphone tevoorschijn. Het is al laat, en donker. Wanneer het scherm aanknippert sluit ik snel mijn ogen om deze vervolgens geleidelijk te openen. Het licht is te fel en wanhopig doe ik de helderheid op zijn laagste stand.
"Still too bright", denk ik in het Nederlands.
Als een ekte man blijf ik echter koppig door staren naar dit stukje technologie, wetend dat natuur altijd wint van alles wat geen natuur is.
En zo blijkt maar weer dat ik altijd gelijk heb.
Snel zoek ik het geelgroen rode Chrome logo en raak ik dit aan met het topje van mijn rechter wijsvinger. Ik raak weer eens gefascineerd door de technologie van tegenwoordig.
Er opent zich een nieuw venster met enkele iconen. Blijkbaar tonen deze iconen de meest bezochte websites aan...
Google.com
Fappen&Co.nl
Gratis.be
Fok.forum.nl
Oh daar is ie dan, eindelijk gevonden. Met de snelheid van het licht bewegen mijn vinger spieren zich met als doel het icoontje van "fok.forum.nl". Een veelzijdige plaats, waar veelal zolderkamerautisten te vinden zijn.
"GVD ****", even kon ik me niet inhouden. Als ekte zolderkamerautist die zijn hele levensgeschiedenis heeft geüpload, is het soms vervelend als de wereld waar deze geschiedenis zich in bevindt sloom laadt. Een paar seconden gaan voorbij en de site verschijnt zoals de oerknal. Weer sturen mijn hersenen een elektrische mail naar mijn vinger spieren.
Beste vinger spieren,
Gelieve uw massa te bewegen richting het "My aT" icoon.
Gr gr Henk en de kids en de hont doet ook de gr gr.
Als zwarte slaven nemen mijn vingers de opdracht op en voeren deze uit. Voor ik het weet zie ik alweer pixels tevoorschijn komen die mij vertellen dat de site laadt.
1..
2..
3....
Daar is ie dan, de lijst met vele levens. Zoekend naar boeiende stof ontmoeten mijn ogen de naam "lompehorrik".
Zjuuf... 2 seconden later.
Een site laadt. Ik zie een lichtgroene quote.
Zjoef
De rest van de site komt tevoorschijn.
Zjoef
Een deja vu. Ik verkeer in Goddelijke armen. Een openbaring van God.
"Pics van je zus".
Dat is wat ik zie... Die ene zin. "Pics van je zus". Alles lijkt stil te staan. Die ene zin... Ik vraag me af wat God mij hiermee duidelijk wil maken. Pics? Mijn zus, een vrouw. Pics? Oh God, zijn dat niet de edele delen van de man? Oh God, wat wilt u... Wat is dit voor raadsel. Wat zal deze openbaring betekenen.
Zjoef.
Plotseling verkeer ik weer in FOK. De site laadt door en dezelfde openbaring komt tevoorschijn. Ik realiseer me dat ik slechts wist wat ik zou zien. Het was geen God, het was slechts de kennis van FOK! Het automatisme.
Daar lag ik dan, met geknepen ogen. Daar had ik dan mijn avontuur beleefd. Dat terwijl zolderkamerautisten door de samenleving ten doden zijn opgeschreven. En toch had ik een groot avontuur beleefd. Terwijl ik daar lag.