Normaal zijn ze lievigerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is blijkbaar de manier waarop met met elkaar omgaat hier.
Lees hier toevallig en keer mee en bemerk dat er niet al te vriendelijk tegen elkaar gepost wordt.
Heb toevallig lapo en dit kwam in mij op.
Zoek het uit.
Ik dacht dat je op vakantie was, even verlost ofzoquote:
bijna. je moet het nog even met mij doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie was, even verlost ofzo
Welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is blijkbaar de manier waarop met met elkaar omgaat hier.
Lees hier toevallig en keer mee en bemerk dat er niet al te vriendelijk tegen elkaar gepost wordt.
Heb toevallig lapo en dit kwam in mij op.
Zoek het uit.
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.quote:
Ik zal eens een spoiler over jou gooienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
had ik er een spoiler over moeten gooien?
ja maar....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zal eens een spoiler over jou gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts heeft voorrangquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.
Jankertquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij bent niet rechts en dat zul je ook nooit worden! Rechts is van ons!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedtijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.
breekt een hollander in dan is dat net zo erg als een marokaan.
ik snap nooit de angst voor het onbekende.
Welcome back. The SC missed u lots!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Legt voetjes op de vloer en neemt nog een slokje. Beseft dat de SC soms een beetje 'mal' is.
Het is alleen onbekend als je je ogen ervoor sluit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.
Welkom, wellicht kun jij enig niveau hier brengen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Legt voetjes op de vloer en neemt nog een slokje. Beseft dat de SC soms een beetje 'mal' is.
Waar waren je voeten eerst dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Neem een stronk prei en een glas wortelsapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
wheatgrass is nu helemaal hip met je wortelsapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem een stronk prei en een glas wortelsap
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
In de nek, kan niet anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar waren je voeten eerst dan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent niet rechts en dat zul je ook nooit worden! Rechts is van ons!!
Wortelsap met pindakaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
wheatgrass is nu helemaal hip met je wortelsap
Niveau bereiktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem een stronk prei en een glas wortelsap
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht op de kast. Maar jij maakt er iets lenigs van.
Nee, ze zat er zelf bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.
Och joh, da's een lang verhaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar waren je voeten eerst dan?
Nou ik had een vriendin die kickte met gemak de wekkers van de nachtkastjes af en ........ oh shit het is pas kwart over twaalf, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.
Ze lag in de COS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Och joh, da's een lang verhaal.
En die zat bij 't circus, of?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik had een vriendin die kickte met gemak de wekkers van de nachtkastjes af en ........ oh shit het is pas kwart over twaalf, sorry
Ik had vanaaf een verjaardag bij mijn zus. Maar ik had niet zoveel zin.quote:
Met of zonder klompen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik had vanaaf een verjaardag bij mijn zus. Maar ik had niet zoveel zin.
Dat zijn meestal de leukste feestjes, als je vooraf geen zin hebt.
Dus voetjes rusten nu op een stoeltje.
Dat volksdansen in familiestijl.... al die adrenaline, de kracht die je voelt.....
Ik pak nog een borrel.
Danste in Noordwijk aan een paal en op zo'n plateau, legde haar been in je nek terwijl ze tegen je aan stond ..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Danste in Noordwijk aan een paal en op zo'n plateau, legde haar been in je nek terwijl ze tegen je aan stond .....echt
Ik doelde op jou ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]je hoort er bijjjj, je hoort er bijjj
Benny zal hier nog spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef Joezi het volgende:
Benny heeft ons Innertje Odder topique op slot gedaan![]()
Lies????
I don't give a shit ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
comeback van het jaar.
valt me tegen van jou.
we zijn een sc topic aan het vol kalken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Waar zijn we hier in godsnaam mee bezig, denk eens even na!
Incorrect.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
we zijn een sc topic aan het vol kalken.
volgende word groot veest. 486 is een speciaal getal in sommige landen.
Goh, meen je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet origineel meer, sorry.
Ik heb de smaak van feestjes te pakken, ik doe mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
we zijn een sc topic aan het vol kalken.
volgende word groot veest. 486 is een speciaal getal in sommige landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb ook een alarm voor als er iets gebeurt in de SC.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je werd zeker gelijk wakker ervan.
Kwam ff buurten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prima. Leuk dat jij er ook weer ff bent.![]()
Yuh, daar zitten ook leuke bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ken je de Potoo ook? Geniale vogels..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal poepelepoepies hier in de CSquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellig, zijn ze wel lief voor je geweest hier?
Gelukkig, dus ik hoef bij niemand met dequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Allemaal poepelepoepies hier in de CS
Oehoehoehoe ....... die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:52 schreef mootie het volgende:
Jian, doe dat enge uilending even. Die is tof.
Ik had Fok wel eens voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
Persefoneia, ben jij iemand die speciaal heeft geregistreerd voor Utopia?
aha okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik had Fok wel eens voorbij zien komen.
Ik keek Utopia en kreeg van iemand de link naar hier. En dit is het meest vermakelijke forum als het om Utopia gaat. Eenmaal geregistreerd bij Fok bemerkte ik dat Fok erg veelzijdig is. Ik haal er veel info van af. Fok is inmiddels voor mij veel meer dan alleen Utopia.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig, dus ik hoef bij niemand met deerover?
aahh, deze, denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, een aantal uiltjes, een tikje creepy. Je weet wel.
En zo bekoelde de liefde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
Echt, ik dacht dat Jian meteen zou weten wat ik bedoelde. Bummer.
Ja, daaag, weet je hoe laat het is, ik lig in m'n nest hèquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
Zo kijkt mijn kat standaard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daaag, weet je hoe laat het is, ik lig in m'n nest hè![]()
hier;
[ afbeelding ]
Dat soort katten moeten niet te dichtbij komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een beetje vreemd.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij weet wel welke ik bedoel, let maar op.
Ik weet het wel. Maar ik suck in zoeken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
Hmmm 2e van links zit de hele tijd te kleppen. Isax?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou, zeg het maar Mootie, wie is wie.
Jij was mijn hoop in bange dagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Maar ik suck in zoeken.
Ze zitten op een nest, volgens mij waren ze nog jong. Heeft ooit eens in de OP gestaan.
Is een optie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm 2e van links zit de hele tijd te kleppen. Isax?
Dat zou jij nooit doen. Toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet dat ik nog aan het spelen was op zo'n asociaal tijdstip natuurlijk. ....
Het is een gewone F, met een grote bar, ... zuchtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
Maar de grote F ging dan wel weer vrij goed.
Neuh. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou jij nooit doen. Toch?
Mijn buurman speelt jazzgitaar, en ondanks uitstekende isolatie hoor je dat best goed. Zeker als z'n vriendjes komen spelen. En dan 15 keer hetzelfde nummer oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier nogal gehorig dus als ze terug zijn durf ik alleen nog maar op christelijke tijdstippen. Maar ik kan niet uitsluiten dat ik niet 15x hetzelfde oefen. Had al gedacht dat ik om ze te sparen hem af en toe mee ga nemen naar mijn werk, ga ik gewoon een uurtje eerder, daar heeft niemand er last van.
Ik vertrouw dieren die hun nek bijna 360 graden kunnen draaien per definitie niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde, tis gewoon een hele enge familie
Die rechter, dat is wel de übercreep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde, tis gewoon een hele enge familie
Weet ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een gewone F, met een grote bar, ... zucht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh. Natuurlijk niet.Op zich vind ik dat getokkel op de achtergrond wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier nogal gehorig dus als ze terug zijn durf ik alleen nog maar op christelijke tijdstippen. Maar ik kan niet uitsluiten dat ik niet 15x hetzelfde oefen. Had al gedacht dat ik om ze te sparen hem af en toe mee ga nemen naar mijn werk, ga ik gewoon een uurtje eerder, daar heeft niemand er last van.
Het word naar als de zanger er is, en zeker een keer of 20 hetzelfde regeltje zingt.
Vandaar hun occulte status. Ze zijn wijs omdat ze in het donker zien.quote:
Maar wat zijn dan de symbolen van de 'good guys'?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vandaar hun occulte status. Ze zijn wijs omdat ze in het donker zien.
Veel van hetzelfde. Een symbool of sigil kun je zowel positief als negatief inzetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan de symbolen van de 'good guys'?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat getokkel op de achtergrond wel lekker.
Het word naar als de zanger er is, en zeker een keer of 20 hetzelfde regeltje zingt.
Daar zat ik ook aan te denken. Net als in Flashpoint Paradox.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Veel van hetzelfde. Een symbool of sigil kun je zowel positief als negatief inzetten.
Nou, een goed symbool heeft veel verschillende betekenissen. Het is maar wat je ermee wil zeggen en in welke context het staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Net als in Flashpoint Paradox.
Tijd voor een Uil-tattoo dus.
Ja dubbelzinnigheid, zijn mensen dol op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou, een goed symbool heeft veel verschillende betekenissen. Het is maar wat je ermee wil zeggen en in welke context het staat.
Met name bepaalde groepen. Meeste mensen vallen dat soort dingen helemaal niet op. Paar maanden terug in Malta geweest, daar struikel je werkelijk over de symbolen. Maar ik ging er ook wel met die reden heen, had er veel over gehoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dubbelzinnigheid, zijn mensen dol op.
In Dubai (of Abu Dhabi, één van de twee) zijn er ook veel te vinden. In veel grote steden wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Met name bepaalde groepen. Meeste mensen vallen dat soort dingen helemaal niet op. Paar maanden terug in Malta geweest, daar struikel je werkelijk over de symbolen. Maar ik ging er ook wel met die reden heen, had er veel over gehoord.
Das waar, maar Malta is echt het hol van de leeuw. Zeker als je naar Vallette gaat sta je midden tussen de Kruisridder gebouwen en geschiedenis. En meerdere loges daar, erg vet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In Dubai (of Abu Dhabi, één van de twee) zijn er ook veel te vinden. In veel grote steden wel.
Ik vind het knap hoe uitgebreid het allemaal is, maar wat erachter zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Das waar, maar Malta is echt het hol van de leeuw. Zeker als je naar Vallette gaat sta je midden tussen de Kruisridder gebouwen en geschiedenis. En meerdere loges daar, erg vet.
Die symbolen, das wel een mooi voorbeeld. Je leert de betekenis van een symbool, en een tijd later in een andere graad of monogram leer je een andere, diepere betekenis terwijl de eerdere betekenis ook nog klopt. Wat dat betreft is het mooie kennis, die er al heel lang is. Als in duizenden jaren. Denk alleen dat bepaalde groepen het gekaapt hebben en het als dekmantel gebruiken. Een van de eerste dingen waar je achter komt is dat vooruitgang alleen lukt als je er zuiver mee bezig bent. Waar we het eerder op DM even over hadden, juist dat is heel erg afhankelijk hoe je erin staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe uitgebreid het allemaal is, maar wat erachter zit.
klankgatdemper , eurootje of 5quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zingen is aan mij niet zo besteed.
Maar mijn ene buren hebben net een baby, en de andere zijn oud. Maar een uurtje per dag zal wel geen probleem zijn denk ik.
Gelukkig hebben we tegenwoordig ook een hoop nieuwe symbolen om te bewonderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die symbolen, das wel een mooi voorbeeld. Je leert de betekenis van een symbool, en een tijd later in een andere graad of monogram leer je een andere, diepere betekenis terwijl de eerdere betekenis ook nog klopt. Wat dat betreft is het mooie kennis, die er al heel lang is. Als in duizenden jaren. Denk alleen dat bepaalde groepen het gekaapt hebben en het als dekmantel gebruiken. Een van de eerste dingen waar je achter komt is dat vooruitgang alleen lukt als je er zuiver mee bezig bent. Waar we het eerder op DM even over hadden, juist dat is heel erg afhankelijk hoe je erin staat.
Ik vind het eigenlijk iets heel moois. Jammer dat er zo'n nare nasmaak bij zit.
Whah! Ja tof, die moet ik!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
klankgatdemper , eurootje of 5
http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-guitar-hole-cover.html
Vaak veel van hetzelfde. Zowel qua kleur als qua vorm.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig ook een hoop nieuwe symbolen om te bewonderen.![]()
[ afbeelding ]
Je moet wel even de diameter van je klankgat opmeten, ze zijn niet allemaal even groot natuurlijk.quote:
Will do, heeft elke beetje gitaarwinkel dit? Want er zit een vlakbij mijn werk besefte ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet wel even de diameter van je klankgat opmeten, ze zijn niet allemaal even groot natuurlijk.
Choco, Choco lig je te slapen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet wel even de diameter van je klankgat opmeten, ze zijn niet allemaal even groot natuurlijk.
Nee hoor, ik zag hem wel maar deed er een keer niets mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Choco, Choco lig je te slapen?
Mwah, de meesten wel hoor, Key music in Den Haag sowieso wel neem ik aan, anders even online bestellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Will do, heeft elke beetje gitaarwinkel dit? Want er zit een vlakbij mijn werk besefte ik.
Dat is je geraden ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag hem wel maar deed er een keer niets mee.
Nou vooruit, .... maar;quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij gaat slapen.
Ga eens slapen.
Gelukkig niet, tot de volgende keer en special voor jou een choco-dip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou vooruit, .... maar;
[ afbeelding ]
Tijd voor je winterslaap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Weer voorlopig geen zomerweer.
Alleen kijken, niet posten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik denk dat ik niet zoveel gepost heb deze maand. Ik zal eens kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 Utopia-SC 1-15 augustus.
1 2774 ChocoFan
2 1159 isax
3 907 hugecooll
4 777 Baconbus
5 751 Braindead2000
6 748 Voxs
7 640 liesje1979
8 602 Jian
9 530 Parlay
10 434 Fylax
11 406 Joezi
12 398 Soury
13 364 Piet_Piraat
14 361 BoonDockSaint
15 341 Pavement
16 338 PaRoDiUzZ
17 232 Recce
18 230 DeZwabber
19 188 mootie
20 142 PunkmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een stuk minder gepost.
Dat gaat niet veranderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
En nog steeds op 1.
Tja, de kou komt er snel genoeg aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of aan mij.
En is toch juist goed dat jij het warm hebt.
Daarom, dus geniet er van dat je het warm heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, de kou komt er snel genoeg aan.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou, het is wel stil hier hoor.
Welke serie ben je bezig?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom, dus geniet er van dat je het warm heb.
Net klaar met Bad Teacher, ik had zin in een comedy en het was wel grappig.quote:
Hoe check je dat ook alweer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik denk dat ik niet zoveel gepost heb deze maand. Ik zal eens kijken.
Niks. Ik heb de eerste aflevering van The Shield gezien. Wou aan de tweede beginnen maar kon geen ondertiteling erbij vinden, zelfs geen Engelse. Dus heb ik alles weer verwijderd. Zo boeiend leek hij me trouwens ook niet.quote:
Ken je geen Engels dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks. Ik heb de eerste aflevering van The Shield gezien. Wou aan de tweede beginnen maar kon geen ondertiteling erbij vinden, zelfs geen Engelse. Dus heb ik alles weer verwijderd. Zo boeiend leek hij me trouwens ook niet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks. Ik heb de eerste aflevering van The Shield gezien. Wou aan de tweede beginnen maar kon geen ondertiteling erbij vinden, zelfs geen Engelse. Dus heb ik alles weer verwijderd. Zo boeiend leek hij me trouwens ook niet.
Het waren 2 verschillende, ook deze maand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe check je dat ook alweer?
Dat was trouwens vorige maand
Oh jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het waren 2 verschillende, ook deze maand.
quote:1 2774 ChocoFan
2 1159 isax
3 907 hugecooll
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe check je dat ook alweer?
Dat was trouwens vorige maand
Oh ja, thxquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Top100 (users, reeks)
Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol. (reeks)
(Die van deze maand had ik een post daarvoor geplaatst)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]Is dat alleen ondertiteling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat alleen ondertiteling?
Ik moet eerst even bedenken welke serie ik ga volgen. The Shield wordt toch niks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja
http://www.addic7ed.com/show/17
Nope.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie geen Family guy?
Alles al tig keer gezien. Het is Family Guy weekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie geen Family guy?
Nog blijft het leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Alles al tig keer gezien. Het is Family Guy weekend
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk.
Ik heb net Person of Interest (TV Series 2011– ) - IMDb gedownload, schijnt ook goed te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet eerst even bedenken welke serie ik ga volgen. The Shield wordt toch niks.
In de tijd dat ik nog bij de tv in de buurt zat heb ik het regelmatig gezien en ik vind het wel een leuke serie.quote:
Die is top.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb net Person of Interest (TV Series 2011– ) - IMDb gedownload, schijnt ook goed te zijn
Ja blijft geniaal.quote:
Daar heb ik alleen het eerste seizoen van gezien, lang geleden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik keek altijd Supernatural.. Enige leuke serie, maar eind gemist enzo
Niet doen manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja blijft geniaal.
Zit nu Caprica te kijken, zoveelste keer uiteraard, spin-off van Battlestar Galactica. Denk dat ik daarna The 4400 nog een keer aanzwengel, ben t weer half vergeten maar was wel vet.
Weinig nieuws wat me boeit. Under the dome mag wel verder wat mij betreft.
Ik heb al een A4tje vol met titels. Teveel eigenlijk. Nou weet ik nog niet wat ik moet kiezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb net Person of Interest (TV Series 2011– ) - IMDb gedownload, schijnt ook goed te zijn
Misschienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
downloaden jullie al die series?
Ik wel, heb 4TB met seriesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik blijf gewoon zoeken tot ik een andere serie heb gevonden dan. De enige serie die ik meerdere keren heb gezien is Lost en Heroes. The 4400 was ook goed en die andere 2 ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja blijft geniaal.
Zit nu Caprica te kijken, zoveelste keer uiteraard, spin-off van Battlestar Galactica. Denk dat ik daarna The 4400 nog een keer aanzwengel, ben t weer half vergeten maar was wel vet.
Weinig nieuws wat me boeit. Under the dome mag wel verder wat mij betreft.
Nope, ik stream.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat vond ik ook zo jammer van Star Gate Universe. Zo vet en het stopt doodleukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawel, maar hij stopt precies wanneer het spannend wordt
=
Dat hebben helaas meer series.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawel, maar hij stopt precies wanneer het spannend wordt
=
Iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo jammer van Star Gate Universe. Zo vet en het stopt doodleuk
Met name scifi is echt drama de laatste jaren. Als het eerste seizoen afgerond wordt moet je blij zijn.quote:
Scheel aan gekekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Idd
Hoewel SGA/SGU/SG-1 wel vet waren
Die staat er toch tussenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Scheel aan gekekenAtlantis was ook erg vet hoor.
Klopt en als ze door gaan dan moet je weer hopen dat het leuk blijft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Met name scifi is echt drama de laatste jaren. Als het eerste seizoen afgerond wordt moet je blij zijn.
I know, ik benadrukte even dat ik die erg vet vond. Beter nog dan SG1 maar goed das ook best oud al.quote:
Wellukequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als ze door gaan dan moet je weer hopen dat het leuk blijft.
Ik heb diverse scifi van nu waar ik aan begonnen ben maar het volgende seizoen niet echt aantrekkelijk is of tegenvalt.
Ik had dat met Fringe. Dat begon top maar wat een neppe zooi werd dat zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als ze door gaan dan moet je weer hopen dat het leuk blijft.
Ik heb diverse scifi van nu waar ik aan begonnen ben maar het volgende seizoen niet echt aantrekkelijk is of tegenvalt.
Alles al gezien, zoals het hoortquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:58 schreef hugecooll het volgende:
+ je kan altijd Doctor Who (2005) downloaden als je die serie nog niet hebt gezien
Dan heb je toch weer een zooi eps om te kijken
http://epguides.com/DoctorWho_2005/
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had dat met Fringe. Dat begon top maar wat een neppe zooi werd dat zeg.
Continuum daar ben ik ook nog steeds pissig over. Da fuckquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Falling skies, Defiance, Continuum en nog een paar.
Dat was toch die serie waar zo'n vent ineens twee keer voorkwam. Die zoon van die grappige geflipte professor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah ja, die vielen idd wat tegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Falling skies, Defiance, Continuum en nog een paar.
Wat wel vet was aan Fringe, was hoe 'onopvallend' die Observers warenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb bij Dr. Who de eerste helft van het eerste seizoen gezien maar ik kon het niet meer kijken, ik vond het niet leuk.quote:
Soms is het zo zonde als goede series het tweede seizoen worden verziekt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Continuum daar ben ik ook nog steeds pissig over. Da fuck
Ik heb de oude V gezien en veel oude Star Trek. En wat Dr Who maar dat trok ik niet echt.quote:
Die zoon was van Dawsons Creek. Maar die dubbelganger was uit een andere tijdlijn inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was toch die serie waar zo'n vent ineens twee keer voorkwam. Die zoon van die grappige geflipte professor.
[quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb bij Dr. Who de eerste helft van het eerste seizoen gezien maar ik kon het niet meer kijken, ik vond het niet leuk.
En de oude Battlestar Galactica? Daar was ik vroeger gek op. Ik weiger ook die nieuwe te zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb de oude V gezien en veel oude Star Trek. En wat Dr Who maar dat trok ik niet echt.
Geef de nieuwe versies van series gewoon een kans. Sommige zijn echt wel goed. Vernieuwing is niet altijd slecht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de oude Battlestar Galactica? Daar was ik vroeger gek op. Ik weiger ook die nieuwe te zien.
Heb ik ook gezien. De nieuwste moet je echt kijken. Ik vind dat de beste serie die ik ooit gezien heb. Denk dat ik m wel 10x gekeken heb nu en dat overdrijf ik niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de oude Battlestar Galactica? Daar was ik vroeger gek op. Ik weiger ook die nieuwe te zien.
Ik vond de oude V niet doorheen te komen. Remake was wel vet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef de nieuwe versies van series gewoon een kans. Sommige zijn echt wel goed. Vernieuwing is niet altijd slecht.
Daar denkt niet iedereen hetzelfde overquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef de nieuwe versies van series gewoon een kans. Sommige zijn echt wel goed. Vernieuwing is niet altijd slecht.
Vernieuwing is vernieling. Met voedsel ook. Dan staat er soms op een product dat het vernieuwd en verbeterd is maar dan smaakt het altijd minder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dr Who.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jullie serie fanatiekelingen kunnen een James Bond liefhebber ook wel een goede serie aanraden zeker?
Ik heb die oude niet eens gezien, vroeger was ik een mietje en mocht ik zulke dingen niet kijken en de laatste jaren heb ik die schade ingehaald alleen kijk ik niet naar de oude series maar naar de moderne versies ervan en ik vind het geweldig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vond de oude V niet doorheen te komen. Remake was wel vet.
Sommige dingen moet je laten zoals ze zijn. Een Battlestar Galactica zonder Adama, Apollo en Starbuck kijk ik niet. Daar heb ik zo van genoten toen ik jong was. Dat wil ik niet verzieken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. De nieuwste moet je echt kijken. Ik vind dat de beste serie die ik ooit gezien heb. Denk dat ik m wel 10x gekeken heb nu en dat overdrijf ik niet.
Caprica is ook vet, speelt zich af voor de serie zeg maar.
Dat weet ik inmiddels. Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening en smaak hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over
Zo'n watcher zou ik wel in de tuin willen. Stuk voor stuk zo vet!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vernieuwing is vernieling. Met voedsel ook. Dan staat er soms op een product dat het vernieuwd en verbeterd is maar dan smaakt het altijd minder.
JE HEBT ZELFS NIET GEKEKENquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels. Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening en smaak hebben.
Maar die zitten er ook inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je laten zoals ze zijn. Een Battlestar Galactica zonder Adama, Apollo en Starbuck kijk ik niet. Daar heb ik zo van genoten toen ik jong was. Dat wil ik niet verzieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |