Normaal zijn ze lievigerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is blijkbaar de manier waarop met met elkaar omgaat hier.
Lees hier toevallig en keer mee en bemerk dat er niet al te vriendelijk tegen elkaar gepost wordt.
Heb toevallig lapo en dit kwam in mij op.
Zoek het uit.
Ik dacht dat je op vakantie was, even verlost ofzoquote:
bijna. je moet het nog even met mij doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie was, even verlost ofzo
Welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef Persefoneia het volgende:
Dit is blijkbaar de manier waarop met met elkaar omgaat hier.
Lees hier toevallig en keer mee en bemerk dat er niet al te vriendelijk tegen elkaar gepost wordt.
Heb toevallig lapo en dit kwam in mij op.
Zoek het uit.
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.quote:
Ik zal eens een spoiler over jou gooienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
had ik er een spoiler over moeten gooien?
ja maar....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zal eens een spoiler over jou gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechts heeft voorrangquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.
Jankertquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat janken; rechtse mensen zijn zo gemeen, en gevaarlijk en ik wil dat iedereen lief tegen elkaar doet en dan met een filmpje aan komen zetten waar Geert Wilders in vermoord wordt.
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij bent niet rechts en dat zul je ook nooit worden! Rechts is van ons!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedtijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.
breekt een hollander in dan is dat net zo erg als een marokaan.
ik snap nooit de angst voor het onbekende.
Welcome back. The SC missed u lots!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Legt voetjes op de vloer en neemt nog een slokje. Beseft dat de SC soms een beetje 'mal' is.
Het is alleen onbekend als je je ogen ervoor sluit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind iedereen lief en aardig en whatever. als een hollander op de bank uit zijn neus mag lopen vreten terwijl hij geld van de gemeente vangt mag dat een turk ook.
Welkom, wellicht kun jij enig niveau hier brengen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Legt voetjes op de vloer en neemt nog een slokje. Beseft dat de SC soms een beetje 'mal' is.
Waar waren je voeten eerst dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
Neem een stronk prei en een glas wortelsapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
wheatgrass is nu helemaal hip met je wortelsapquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem een stronk prei en een glas wortelsap
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
In de nek, kan niet anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar waren je voeten eerst dan?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent niet rechts en dat zul je ook nooit worden! Rechts is van ons!!
Wortelsap met pindakaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
wheatgrass is nu helemaal hip met je wortelsap
Niveau bereiktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem een stronk prei en een glas wortelsap
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht op de kast. Maar jij maakt er iets lenigs van.
Nee, ze zat er zelf bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.
Och joh, da's een lang verhaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar waren je voeten eerst dan?
Nou ik had een vriendin die kickte met gemak de wekkers van de nachtkastjes af en ........ oh shit het is pas kwart over twaalf, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de kast? Dan heeft ze ski's aan ofzo.
Ze lag in de COS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Och joh, da's een lang verhaal.
En die zat bij 't circus, of?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik had een vriendin die kickte met gemak de wekkers van de nachtkastjes af en ........ oh shit het is pas kwart over twaalf, sorry
Ik had vanaaf een verjaardag bij mijn zus. Maar ik had niet zoveel zin.quote:
Met of zonder klompen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik had vanaaf een verjaardag bij mijn zus. Maar ik had niet zoveel zin.
Dat zijn meestal de leukste feestjes, als je vooraf geen zin hebt.
Dus voetjes rusten nu op een stoeltje.
Dat volksdansen in familiestijl.... al die adrenaline, de kracht die je voelt.....
Ik pak nog een borrel.
Danste in Noordwijk aan een paal en op zo'n plateau, legde haar been in je nek terwijl ze tegen je aan stond ..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Danste in Noordwijk aan een paal en op zo'n plateau, legde haar been in je nek terwijl ze tegen je aan stond .....echt
Ik doelde op jou ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]je hoort er bijjjj, je hoort er bijjj
Benny zal hier nog spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef Joezi het volgende:
Benny heeft ons Innertje Odder topique op slot gedaan![]()
Lies????
I don't give a shit ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
comeback van het jaar.
valt me tegen van jou.
we zijn een sc topic aan het vol kalken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Waar zijn we hier in godsnaam mee bezig, denk eens even na!
Incorrect.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
we zijn een sc topic aan het vol kalken.
volgende word groot veest. 486 is een speciaal getal in sommige landen.
Goh, meen je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet origineel meer, sorry.
Ik heb de smaak van feestjes te pakken, ik doe mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
we zijn een sc topic aan het vol kalken.
volgende word groot veest. 486 is een speciaal getal in sommige landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb ook een alarm voor als er iets gebeurt in de SC.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je werd zeker gelijk wakker ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |