quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
De kans dat het misgaat is nog steeds hetzelfde als voor die vliegrampenGewoon 50% dus niet zo aanstellen
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Voel je je toevallig ook aangetrokken tot mannen en vind je je kont je mooiste lichaamsdeel?
Nou zeg, 50% klinkt niet zo goed..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
De kans dat het misgaat is nog steeds hetzelfde als voor die vliegrampenGewoon 50% dus niet zo aanstellen
ugustus zit er ook nog een keer in, is niet best hoor. Ik zou niet vliegen nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:49 schreef Palomar het volgende:
De A zit weer in de maand, dus veel vliegtuigongelukken.
Wil je verder niet bang maken.
EN MORGEN IS HET PLANE CRASH FRIDAY!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:52 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
ugustus zit er ook nog een keer in, is niet best hoor. Ik zou niet vliegen nu.
TS gaat dood.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:52 schreef Palomar het volgende:
[..]
EN MORGEN IS HET PLANE CRASH FRIDAY!
O jee 3x is scheepsrecht nog zo een slecht voorteken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef NoInspiration het volgende:
Nou wat zijn jullie gemeen zeg, ik heb geruststelling nodig
Ik vlieg mijn hele leven al jaarlijks minstens 2x, maar nu voelt het anders en is het opeens een eng iets geworden..
hou je bek te janken wijf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef NoInspiration het volgende:
Ik vlieg mijn hele leven al jaarlijks minstens 2x, maar nu voelt het anders en is het opeens een eng iets geworden..
Gewoon in het vliegtuig slapen.quote:
met welke maatschappij vlieg je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef NoInspiration het volgende:
Dus de helft van alle vliegtuigen stort neer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
vliegtuig stort wel of niet neerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:12 schreef HighTech het volgende:
[..]
Dus de helft van alle vliegtuigen stort neer?
Wat heb je gedronken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |