SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde haar gewoon blij maken. Als ik jou kan vertrouwen, dan kan jij ook mij vertrouwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom die post van jou aan crip? ? Hoe kan ik je nog vertrouwen? ?
ja is goedquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wilde haar gewoon blij maken. Als ik jou kan vertrouwen, dan kan jij ook mij vertrouwen.
Wat is dit voor wanhoop?quote:
Dit, zo heb ik het idee is het begin van een relatie die meerdere generaties zal bestrijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef Mathemaat het volgende:
Als ik jou kan vertrouwen, dan kan jij ook mij vertrouwen.
peunage jij had mn nummer al, bezem dat je bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel direct bij contacten opgeslagen natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn broek is al op grond
What happend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die grap over Erdogan bij Jimmy Fallon zojuist
ZEG DIE IETS ERGS OVER HEM?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Die grap over Erdogan bij Jimmy Fallon zojuist
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen WhatsApp? I call bullshit
wat is mit? Voquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, ik zeg maar wat.
Hoi MIT.
Sorry nieuwe FoK Premiere heeft al een reservelijstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wnr gaan we daten? , neem me mee naar de film
ik heb 2 kaartjes kom je mee met mij??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Sorry nieuwe FoK Premiere heeft al een reservelijst
Niemand die mijn nummer wilt![]()
Maybe. Drop je Facebook. Ik moet je wel kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb 2 kaartjes kom je mee met mij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |