abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143430796
Een BSA Golden Clubman, beter gezegd een leuke oudere damesfiets. Even op voorhand enkel bedoeld voor iemand welke geen geld heeft om er zelf eentje te kopen.

De fiets.

Band helaas lek en moet de verlichting nagezien worden. De fiets mist helaas wel zijn standaard.Verder is de fiets volledig in orde, heeft daarbij ook nog eens 3 S-A versnellingen en is voordat hem kocht jarenlang van dezelfde eigenaar geweest (oud vrouwtje) heeft een AXA slot en fatsoenlijke remmen, en altijd droog binnen gestaan.

Al met al een heel fijn fietsje als je even de band plakt, afhalen in Zuid-Limburg. Laten we FHF weer maken waar het voor bedoeld was.

[ Bericht 7% gewijzigd door ALDOBRANDINO op 14-08-2014 22:45:22 ]
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
pi_143434502
Leuke fiets!

Houd je er wel rekening mee dat deze fiets behoorlijke handelswaarde kent onder de liefhebbers? Ik denk niet dat je hem zomaar weg moet geven. Als je hem verkoopt kun waarschijnlijk twee fietsen weggeven...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143434951
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef Hoplahopla het volgende:
Leuke fiets!

Houd je er wel rekening mee dat deze fiets behoorlijke handelswaarde kent onder de liefhebbers? Ik denk niet dat je hem zomaar weg moet geven. Als je hem verkoopt kun waarschijnlijk twee fietsen weggeven...
Klopt...
pi_143553687
Gereserveerd buitenom het Forum.
pi_143624199
Is vergeven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: