Nu moet Zenith z'n werk gaan doenquote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
Round #2
5 Rolf-Göran BENGTSSON ZENITH SFN
6 Beezie MADDEN CASALL ASK
7 Patrice DELAVEAU CORTES 'C'
8 Jeroen DUBBELDAM ORIENT EXPRESS HDC
Hij is al wat onrustig.quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu moet Zenith z'n werk gaan doen
Het lijkt een beetje een soort swingersfeest of iets, "zo, nu ga ik eens op die van jou"quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Rijden op paard van iemand is toch een raar iets, zeker als je weet dat er miljoenen in deze sport omgaan.
8,6mln voor London laatstquote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Rijden op paard van iemand is toch een raar iets, zeker als je weet dat er miljoenen in deze sport omgaan.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje een soort swingersfeest of iets, "zo, nu ga ik eens op die van jou"
Vraag ik me af. Weet niet hoe de andere paarden reageren op een andere ruiter.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruis erover voor Bengtsson lijkt me.
Mwah, ik ben wel heel benieuwd hoe de rest het gaat doen op allemaal andere paarden. 1 fout zou misschien wel eens best goed kunnen zijnquote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruis erover voor Bengtsson lijkt me.
Ja maar op z'n eigen paard ook al een balk er af gegooid.quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wel heel benieuwd hoe de rest het gaat doen op allemaal andere paarden. 1 fout zou misschien wel eens best goed kunnen zijn
Wat dat betreft kijkt dressuur wel relaxter ja, maar goed, daar snap ik dan weer helemaal niks van of iets goed is of nietquote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een zenuwensport om naar te kijken, zeker als er een Nederlandse ruiter bezig is.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Best wel een zenuwensport om naar te kijken, zeker als er een Nederlandse ruiter bezig is.
Dressuur is, zoals eigenlijk alle jurysporten, niet echt geschikt voor het grote publiekquote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat dat betreft kijkt dressuur wel relaxter ja, maar goed, daar snap ik dan weer helemaal niks van of iets goed is of niet
Dat wel maar niet echt relaxed kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Dat maakt springen ook zo mooi.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaan ze trouwens in één keer door of wordt er nog een kleine pauze ingelast ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |