quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Max23 het volgende:
Spanje met een protest tegen Mekhissi![]()
![]()
![]()
twitter:Trackside2014 twitterde op donderdag 14-08-2014 om 21:31:51Compaore wins gold, embraces the silver medallist, then shakes hands with the triple jump officials. Take note, Mekhissi! #zurich2014 reageer retweet
Ook sportiefquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Max23 het volgende:
Spanje met een protest tegen Mekhissi![]()
![]()
![]()
Er eindigde toch een Spanjaard op plaats 4?quote:
Nou ja, in de reglementen staat gewoon duidelijk dat het niet mag. Dan is een gele kaart ook belachelijk.quote:
Compaore...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie had er een nike-tattoo btw?
Of gewoon een plakplaatje als sluikreclame?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie had er een nike-tattoo btw?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er eindigde toch een Spanjaard op plaats 4?
Wat een bazenscript hebben ze daar voor de mascottequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Max23 het volgende:
Koe-Mascotte is inmiddels aan het zwemmen in de waterbak van de Steeplechase![]()
![]()
Remona Fransen of Dione?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef Wilskracht het volgende:
Wie is die praat juffrouw bij de nos?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een bazenscript hebben ze daar voor de mascotte
Hij heeft ook al horden gelopen en hoogspringen gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Filmpje van een zwemmende koe is welkom.
Even geteld in de herhaling, 6 vielen om en nog 2 bogen net nog terugquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef wimderon het volgende:
Martinot tikt bijna alle horden aan of om
Volgens Eurosport hinderde hij wel die man naast hemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Op het rechte stuk mag je buiten de baan zolang je maar niemand hindert.
Hindert natuurlijk wel in dit gevalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Op het rechte stuk mag je buiten de baan zolang je maar niemand hindert.
Niet blind staren op de forecast. Die lijkt safe, maar is het zeker niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Max23 het volgende:
Forecast na dag 1:
Broersen: 6607
Thiam: 6439
Schwarzkopf: 6414
Rath: 6398
Nana Djimou: 6386
We zullen zienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:28 schreef andre77 het volgende:
[..]
Niet blind staren op de forecast. Die lijkt safe, maar is het zeker niet.
In principe zijn Broersen, Thiam en Schäfer vrij gelijkwaardig op het verspringen en speerwerpen en dan kan Broersen het op de 800 meter afmaken, maar je spring of werpt zo een stukje meer of minder. 10 cm ver is ruim 30 punten, 1 meter speer is 20 punten, dus dat kan veel punten uitmaken.
Ik blijf erbij dat Schäfer de belangrijkste en heel gevaarlijke concurrent van Broersen is.
Tja, dat was wel te verwachten na eerder vanavond (in de halve finales).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef wimderon het volgende:
Martinot tikt bijna alle horden aan of om
Dat is inderdaad onvoorspelbaar, maar het hangt allemaal van die speer af. Als ze die "gewoon" over de 50 meter gooit, dan beperkt ze de schade met Thiam en Schäfer zie ik daar wel onder blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:28 schreef andre77 het volgende:
[..]
Niet blind staren op de forecast. Die lijkt safe, maar is het zeker niet.
In principe zijn Broersen, Thiam en Schäfer vrij gelijkwaardig op het verspringen en speerwerpen en dan kan Broersen het op de 800 meter afmaken, maar je spring of werpt zo een stukje meer of minder. 10 cm ver is ruim 30 punten, 1 meter speer is 20 punten, dus dat kan veel punten uitmaken.
Ik blijf erbij dat Schäfer de belangrijkste en heel gevaarlijke concurrent van Broersen is.
Aha. Nice!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef wimderon het volgende:
Mekhissi gediskwalificeerd, Fransen gaan los op Spanje op twitter
Ga je mee in de polonaise?quote:
Arresteren die idioot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef heywoodu het volgende:
Mekhissi heeft in de mixed zone ondertussen een tafel doormidden geslagen
Waar heeft de NOS wel kaas van gegeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Broersen heeft toch gewoon een prima dag gedraaidDe NOS doet nu net alsof ze langzaam aan alleen maar minder wordt maar die hebben dus geen kaas gegeten van prognoses
Ja da's waar... maar dat soort berichten vind ik altijd zo sneu... hoe moeilijk is het om redacteuren met verstand van zaken aan te trekken...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar heeft de NOS wel kaas van gegeten?
Stefan Verheij had het vorig jaar op het WK af en toe over de prognoses nadat ie daar via Twitter op gewezen werd, maar die zal zelf de stukjes niet schrijven lijkt mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja da's waar... maar dat soort berichten vind ik altijd zo sneu... hoe moeilijk is het om redacteuren met verstand van zaken aan te trekken...
Precies. Vooral op middellang en zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dubbel nice, want losgaan op Spanje is ook altijd terecht.
Vandaag alleen kwalificatie verspringen hequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef knnth het volgende:
VANDAAG!
Vandaag kan zowaar mooier worden dan de dag van Mekhissis DSQ ... vijf medaillekansen! Hup Dafne! Hup Sifan! Hup Nadine! Hup Ignisious! Hup Churandy!
Ze zeggen wel eens "domme vragen bestaan niet", maar dit komt er toch bij in de buurt hoor.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:38 schreef knnth het volgende:
Oh, kennen jullie trouwens die mop van Mekhissi die Europees kampioen werd?
Dat niveau ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Hadden ze die kogelstootsters niet gewoon allemaal naar de finale kunnen sturen
Niet heel vaak, maar het komt wel voor. Craft pakte op het WK junioren 2 jaar geleden goud en zilver, maar tegenwoordig richt ze zich meer op het discuswerpen wat (veel) beter gaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef franklop het volgende:
Wel vreemd dat kogelstoten en discus (v) kwalificatie tegelijk is, dan kan niemand die combinatie doen..
Of doen de vrouwen dat uberhaupt niet?
Dat was dan wel een erg laag doel aangezien er 12 van de 16 door mogenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:42 schreef Parthenocissus het volgende:
Haar doel was finale, dus dat heeft ze gehaald.
Tja, ze is de nummer 12 van Europa dit jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was dan wel een erg laag doel aangezien er 12 van de 16 door mogen
twitter:WillDowningComm twitterde op donderdag 14-08-2014 om 17:51:56Cooly the Cow is now riding a bike at full speed around the track. Definitely the best mascot since Berlino. http://t.co/0a9lqv4MVM reageer retweet
Valt me alles mee, prima mascotte zo op het oogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:46 schreef Max23 het volgende:
Over twee jaar hebben we in Amsterdam mascotte Adam
[ afbeelding ]
Die ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:46 schreef Max23 het volgende:
Over twee jaar hebben we in Amsterdam mascotte Adam
[ afbeelding ]
Mwah, meestal is het gewoon een soort berusting, omdat het ook een onderdeel is van het snelwandelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:35 schreef knnth het volgende:
DSQ bij race walk ziet er altijd zo komisch uit. "Oh well, whatever, ik had toch al geen zin meer"
Hoe gaan ze dat doen. Er zijn er 10 over 1m89. Daarnaast zijn er 5 die over 1.85m zijn gesprongen met hetzelfde aantal foutsprongen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:40 schreef heywoodu het volgende:
De hypetrain van Morgan Lake is ontspoord.
Yup en kan nu wat risico nemen zoals TheArt al zegt.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef knnth het volgende:
Mekhissi ziet eruit alsof hij slecht heeft geslapen.
Ik vind het eigenlijk ook wel een onterechte DSQ. Had ook wel met een boete en waarschuwing gekund.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef knnth het volgende:
Mekhissi ziet eruit alsof hij slecht heeft geslapen.
Nee hoor, regels zijn regels. Het mag niet, dus terecht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een onterechte DSQ. Had ook wel met een boete en waarschuwing gekund.
Jammer, want die was (ook als je de cm's van de balk eraf haalt) erg goed zo te zien.quote:
Idd 6.25quote:
Yup, kan nog gevaarlijk worden als nadine weer enigzins matig werpt en zich hier niet verbeterd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Marcoss het volgende:
Nana Djimou in de forecast opeens naar 2, +87 bij het verspringen
Die had daar sowieso wel heel veel speling ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Marcoss het volgende:
Nana Djimou in de forecast opeens naar 2, +87 bij het verspringen
Daarbij kan Nana Djimou op haar forecast nog 5 meter verder werpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup, kan nog gevaarlijk worden als nadine weer enigzins matig werpt en zich hier niet verbeterd.
Nadine heeft dit jaar ook maar 48 meter gegooid, staat 51 meter in forecast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarbij kan Nana Djimou op haar forecast nog 5 meter verder werpen
Maar dit jaar gaat het speerwerpen nog niet zo best voor haar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarbij kan Nana Djimou op haar forecast nog 5 meter verder werpen
51.96 is van dit jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Nadine heeft dit jaar ook maar 48 meter gegooid, staat 51 meter in forecast.
Verspringen toch ook niet ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dit jaar gaat het speerwerpen nog niet zo best voor haar.
Ow dan klopt de site van EK nietquote:
Nou ze heeft 7 uur om af te koelen, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:12 schreef Pedroso het volgende:
Gaat niet goed zo, volgens mij wordt het alleen maar minder als ze zo door blijft schelden.
Mhua hoeft niet. Ze is nog altijd op NR koers en dat NR is automatisch goed voor goud denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:12 schreef Pedroso het volgende:
Gaat niet goed zo, volgens mij wordt het alleen maar minder als ze zo door blijft schelden.
En nog steeds ook wel echt een ruime voorsprong in de forecast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou ze heeft 7 uur om af te koelen, dat komt wel goed.
Als ze 48 meter gooit is ze die voorsprong kwijt. Zit echt wel wat druk opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En nog steeds ook wel echt een ruime voorsprong in de forecast.
Als het verschil blijft zoals het nu is (dus ook bij het speerwerpen gelijkwaardig) dan haalt Broersen het wel tov Thiam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef ZaZoe het volgende:
Zie dat Thiam ruim 11 sec langzamer loopt dan Broersen op de 800 m, ook niet onbelangrijk.
Dat is voor mensen die echt niks anders kunnen, als ik daar een paar weken op train kan ik ook meedoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef Sasman het volgende:
Snelwandelen...![]()
Elke keer opnieuw verbaas ik mij erover dat mensen dit serieus beoefenen.
En ze hebben beiden maar 1,8s verschil tussen prognose en 800m-PR.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef ZaZoe het volgende:
Zie dat Thiam ruim 11 sec langzamer loopt dan Broersen op de 800 m, ook niet onbelangrijk.
Dus de Duitse is haar belangrijkste concurrent?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het verschil blijft zoals het nu is (dus ook bij het speerwerpen gelijkwaardig) dan haalt Broersen het wel tov Thiam.
In principe de Francaise.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dus de Duitse is haar belangrijkste concurrent?
http://www.european-athle(...)4/schedules-results/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef Pedroso het volgende:
Wat komt er nu nog in het middagprogramma ?
niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef Pedroso het volgende:
Wat komt er nu nog in het middagprogramma ?
Of Thiam, als die verder gooit bij het speerwerpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dus de Duitse is haar belangrijkste concurrent?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.european-athle(...)4/schedules-results/
Mooi, kan ik nog even wat nuttigs gaan doen .quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die echt niks anders kunnen, als ik daar een paar weken op train kan ik ook meedoen.
Maar die speer loopt bij haar al tijden niet. En Nadine heeft ook nog 3 meter ruimte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:26 schreef knnth het volgende:
Nana Djimou heeft nog 8 meter 5 meter ruimte op speer, lijkt me gevaarlijker, of niet?
Daar lijkt het heel erg sterk op ja, eerste keer in 24 jaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef knnth het volgende:
Gaan we nou een heus WR zien op dit EK?
3:24.12 ja, als ie zo doorgaat komt ie zelfs onder de 3:33quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:29 schreef knnth het volgende:
WR is 3:34:14 en Diniz had 3:24:?? op 48k. Lijkt me kat in het bakkie.
Geweldig om die vreugde te zien. Loodzwaar lijkt me om zo te moeten wandelen. Erg leuke beelden.quote:
Savillequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij een Australische die op het punt stond om als eerste het volle stadion in Sidney in te lopen. Was een drama.
De hoogspringfinale.quote:
pagina niet gevondenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is er trouwens al een tijd een rel over de Duitser Homiyu Tesfaye (geboren in Ethiopië), die zou liegen over zijn leeftijd en naam.
In 2007 en 2008 deed er een Henok Tesfaye mee aan het WK jeugd en junioren, maar de resultaten van Henok zijn na 2009 gestopt. Homiyu vroeg in 2010 asiel aan in Duitsland, het jaar waarop zijn resultaten begonnen
Henok werd geboren (als het goed is) in 1990, terwijl Homiyu 1993 als geboortejaar heeft staan. Desondanks heeft hij nooit mee gedaan aan juniorenkampioenschappen. Ook zouden ze erg veel op elkaar lijken, oordeel zelf.
Henok tijdens het WK jeugd in 2007:
http://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/henok-tesfaye-of-ethiopia-wins-his-heat-in-the-800-metres-nieuwsfotos/75362239
Homiyu:
http://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/homiyu-tesfaye-of-germany-competes-in-the-mens-1500-nieuwsfotos/176620461
Zo danquote:
Waarom zou zo'n talent geen asiel kunnen krijgen in een Europees land?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is er trouwens al een tijd een rel over de Duitser Homiyu Tesfaye (geboren in Ethiopië), die zou liegen over zijn leeftijd en naam.
In 2007 en 2008 deed er een Henok Tesfaye mee aan het WK jeugd en junioren, maar de resultaten van Henok zijn na 2009 gestopt. Homiyu vroeg in 2010 asiel aan in Duitsland, het jaar waarop zijn resultaten begonnen
Henok werd geboren (als het goed is) in 1990, terwijl Homiyu 1993 als geboortejaar heeft staan. Desondanks heeft hij nooit mee gedaan aan juniorenkampioenschappen. Ook zouden ze erg veel op elkaar lijken, oordeel zelf.
Henok tijdens het WK jeugd in 2007
Homiyu
Gaat erom dat hij, als het echt om dezelfde persoon gaat, dus 3 jaar jonger zegt te zijn dan hij eigenlijk is en daar is wat consternatie overquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n talent geen asiel kunnen krijgen in een Europees land?
Iets met 'alle negers...'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Henok tijdens het WK jeugd in 2007
Homiyu
Nou, ik ken wel iemand die ook zo dacht en het een keer geprobeerd had, maar die had nog nooit zo geleden als bij snelwandelen (en het daarna ook nooit meer gedaan)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die echt niks anders kunnen, als ik daar een paar weken op train kan ik ook meedoen.
De Fok!-snelwandelwedstrijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ken wel iemand die ook zo dacht en het een keer geprobeerd had, maar die had nog nooit zo geleden als bij snelwandelen (en het daarna ook nooit meer gedaan)
maar goed, ik hoor al zo veel jaar gehaat op fok op snelwandelen dat er maar één ding opzit: een snelwandelcompetitie. Ik zou wel sponsoren.
Dr zijn ook volop juryleden nodig (die vervolgens alles door de vingers zien)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Fok!-snelwandelwedstrijdVolgens mij zijn zijn knnth en DeeBee al zeer behoorlijke hardlopers en heeft zelfs Mexicanobakker ervaring met atletiek. Ik ga wel bier drinken en kijken
Ik bied me aan als jury. Als ik je niet mag laat ik je tot aan de finish lopen om je vervolgens snel 3 gele kaarten aan te naaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn ook volop juryleden nodig (die vervolgens alles door de vingers zien)
genoeg mods hier toch op FOK!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn ook volop juryleden nodig (die vervolgens alles door de vingers zien)
Het verschil tussen een Ethiopiër en een neger al niet kunnen zien...quote:
Dochtertje moet vandaag om 19.25 in bed liggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef borisz het volgende:
Schema.
18.04 uur: zevenkamp, speerwerpen A (v)
18.50 uur: 400 meter (m), finale
19.10 uur: 400 meter (v), finale
19.15 uur: zevenkamp, speerwerpen B (v) (Nadine Broersen, Anouk Vetter)
19.25 uur: 1.500 meter (v), finale (Sifan Hassan)
19.30 uur: verspringen (m), kwalificatie (Ignisious Gaisah)
19.46 uur: hoogspringen (m), finale
19.55 uur: 800 meter (m), finale
20.25 uur: 200 meter (v), finale (Dafne Schippers, Jamile Samuel)
20.40 uur: kogelslingeren (v), finale
20.52 uur: 400 meter horden (m), finale
21.15 uur: zevenkamp, 800 meter (v) (Nadine Broersen, Anouk Vetter)
21.49 uur: 200 meter (m), finale (Churandy Martina)
(tijden zijn onder voorbehoud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |