Zei zij dat?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Begonnen![]()
Zij is 28 en hij 50 met 4 kinderen![]()
En niet meer geneukt sindsdien
Het enige wat de dame in deze aflevering heeft gedaan is roepen dat hij de boel moet afmaken. In plaats van dat ze zelf ff aan de slag gaat...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien ben ik te modern of zo, maar ik snap wéér niet waarom vrouwtje het slachtoffer is. Ze doet zelf ook geen flikker aan het huis, woont lekker bij schoonmama in en wordt als bonus naar een hotelletje gestuurd. Tuurlijk, hij is wel heel apart, maar dan bel je maar een advocaat i.p.v. te janken over zijn kluscapaciteiten...
Wij hebben ook pas een bouwval gekocht, maar ik maak me echt geen illusies over wie welke plichten heeft of zo: samen uit, samen thuis.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat een trol joh...
Gratis keuken, ga huilen
Geef die keuken maar aan iemand anders, inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Housekeeper het volgende:
Wat een zeikwijf! Trek ALLES er maar uit
Dan gaat ze een veel geld verdienen... Als ze dat zou kunnen dan. Ze mag Godverdomme blij zijn met dat hok.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef skrn het volgende:
Inderdaad, dat huis is niet geschikt voor vier kinderen. Die vrouw heeft dat prima ingezien.
Laten we hopen dat die man dan de keuken heeft meegenomenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zijn inmiddels uit elkaar. Kan niet anders.
Ik zou ook weglopen als ik haar man was. Bekijk het maar met je stekkerdoosquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zijn inmiddels uit elkaar. Kan niet anders.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Echt he. Het is godver niet normaal. Met haar stopcontacten .
Ja, hallo, dat klusproject heeft jaren stilgezeten met het excuus dat die leidingen en wanddozen in worden gefreesd. Dan is dit aan afknapper, dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef L3viathan het volgende:
Wat een gore dikke ondankbare kutsnol
Met dr stop contacten!
Hoer!
stopcontactje ervoorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef Housekeeper het volgende:
Ik stel voor dat hij een heeeeeeeele brede sleuf freest en dan kan ze daar fijn in weggewerkt worden
Ze zal het nodig hebben want hij stopt zijn liaan binnenkort ergens anders.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]tarzan moet wel opgeladen kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |