Dan gaat ze een veel geld verdienen... Als ze dat zou kunnen dan. Ze mag Godverdomme blij zijn met dat hok.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef skrn het volgende:
Inderdaad, dat huis is niet geschikt voor vier kinderen. Die vrouw heeft dat prima ingezien.
Laten we hopen dat die man dan de keuken heeft meegenomenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zijn inmiddels uit elkaar. Kan niet anders.
Ik zou ook weglopen als ik haar man was. Bekijk het maar met je stekkerdoosquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zijn inmiddels uit elkaar. Kan niet anders.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Echt he. Het is godver niet normaal. Met haar stopcontacten .
Ja, hallo, dat klusproject heeft jaren stilgezeten met het excuus dat die leidingen en wanddozen in worden gefreesd. Dan is dit aan afknapper, dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef L3viathan het volgende:
Wat een gore dikke ondankbare kutsnol
Met dr stop contacten!
Hoer!
stopcontactje ervoorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef Housekeeper het volgende:
Ik stel voor dat hij een heeeeeeeele brede sleuf freest en dan kan ze daar fijn in weggewerkt worden
Ze zal het nodig hebben want hij stopt zijn liaan binnenkort ergens anders.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]tarzan moet wel opgeladen kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |