Je zin klopt niet, a bezem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Alhamdulilah eindelijk. Het werd tijd dat die klote-mongool aftreden.![]()
![]()
Zou ISIS hier ook mee kunnen lachen?quote:
Nee ze zullen zoeken naar die irritante hamsters om ze te onthoofden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ISIS hier ook mee kunnen lachen?
De tering.. autist..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze zullen zoeken naar die irritante hamsters om ze te onthoofden.
Hahaha heel grappig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze zullen zoeken naar die irritante hamsters om ze te onthoofden.
Hahaha heel grappig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Salam, welcome backquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Baklava95 het volgende:
Alhamdulilah eindelijk. Het werd tijd dat die klote-mongool ging aftreden.![]()
![]()
http://www.al-monitor.com(...)t&utm_medium=twitterquote:Syrian refugees under attack in Turkey
Niemand zegt dat. Maliki moest gewoon weg omdat hij dictatoriale trekjes had. Maar de problemen worden nog lang niet opgelost.. nooit meer denk ik zelf. Een federale staat komt misschien het dichtstbij een oplossing maar dan zit je weer met de grenzen. Irak was kapot en is dat nog steeds.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
Nou, Maliki afgetreden, volgens veel mensen zijn alle problemen nu ook meteen opgelost , ISIS kan weg, Koerden krijgen een eigen staat, alles gaat goed
Dat snap ik ook niet, vind het een belediging voor alle autisten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En waarom noem je mij de tering autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |