Lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om daar op te gaan zitten wachten.
quote:
quote:IS-extremisten rukken op in Syrië
De terreurgroep Islamitische Staat (IS) heeft in het noordoosten van Syrië bijkomende gebieden onder haar controle gebracht. De extremisten zijn tot op 20 kilometer van de stad Hasaka opgerukt, zei de uit de regio afkomstige schrijver Suleiman Yussif vrijdag aan het Duitse persbureau DPA.
-knip-
Hasaka wordt nu door lokale krachten gecontroleerd, onder hen vooral aan de Turkse PKK gelinkte Syrische Koerden, zei Yussif. Verwacht wordt dat het nu komt tot gevechten tussen de lokale etnische eenheden en de terreurgroep.
De provincie Hasaka ligt aan de grens met Turkije en Irak. Ze grenst in het zuiden aan de Syrische provincies Al-Raqqa en Deir ez-Zor, die bijna volledig door IS-extremisten gecontroleerd worden. De multi-etnische stad Hasaka riskeert nu hetzelfde lot te ondergaan als Mosoel in Irak, waarschuwde de organisatie voor bedreigde volkeren.
denk het niet, ik denk dat je eerst ver heen moet wezen om een mens te doden, in oorlogs situtie verkeren zeg maar niet hier in dit kikkerlandje waar we ons druk maken om (vul maar in)quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs mij het een goed gevoel geeft
Volledig mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk het niet, ik denk dat je eerst ver heen moet wezen om een mens te doden, in oorlogs situtie verkeren zeg maar niet hier in dit kikkerlandje waar we ons druk maken om (vul maar in)
Lul niet zo dom, ISIS zijn geen mensen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk het niet, ik denk dat je eerst ver heen moet wezen om een mens te doden, in oorlogs situtie verkeren zeg maar niet hier in dit kikkerlandje waar we ons druk maken om (vul maar in)
Ja heb je gelijk. Denk dat ik ook niet iemand kan vermoordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat jij wil dudequote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, ISIS zijn geen mensen.
No way dat ik er moeite mee zou hebben om zo'n figuur af te maken. Dat is gewoon lekker.
wel als het om leven of dood gaat, dan komt je overlevingsinstinct te pasquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk. Denk dat ik ook niet iemand kan vermoorden
overlevingsinstinct is paniekerig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel als het om leven of dood gaat, dan komt je overlevingsinstinct te pas
Nja of ik kruip als een angstige muis in elkaar ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel als het om leven of dood gaat, dan komt je overlevingsinstinct te pas
fight/freeze/flightquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja of ik kruip als een angstige muis in elkaar ?
Jammer. Aparte keuze wel, maar begrijpelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil graag op de optie door het hoofd schieten stemmen. Maar mag niet van Fok..
Ja ik zie dat ik de enige ben. Hoezo is die apart ? Vond onthoofden en kruisigen zo gruwelijk... Ondanks wat zij doen natuurlijk. Maar toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer. Aparte keuze wel, maar begrijpelijk
Het is best apart om gevangenen te willen doden. In het geval van deze extremisten is het misschien de enige juiste oplossing omdat ze zo geen haat meer kunnen verspreiden en nooit iemand meer kunnen doden en/of onderdrukken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ik de enige ben. Hoezo is die apart ? Vond onthoofden en kruisigen zo gruwelijk... Ondanks wat zij doen natuurlijk. Maar toch.
Ja je hebt gelijk. In the heat of the moment heb ik een nare optie gekozen. Was meer als grapquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is best apart om gevangenen te willen doden. In het geval van deze extremisten is het misschien de enige juiste oplossing omdat ze zo geen haat meer kunnen verspreiden en nooit iemand meer kunnen doden en/of onderdrukken.
Toch weet ik niet of we die kant op zouden moeten gaan.
Ik heb gekozen voor die verdragen, maar aan de andere kant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is best apart om gevangenen te willen doden. In het geval van deze extremisten is het misschien de enige juiste oplossing omdat ze zo geen haat meer kunnen verspreiden en nooit iemand meer kunnen doden en/of onderdrukken.
Toch weet ik niet of we die kant op zouden moeten gaan. We hebben niet voor niets die verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |