SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei ;pEn altijd het laatste woord.![]()
Dude, wtf.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Val ik onder de baasjes?:$Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Lijkt me wel.quote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef remlof het volgende:
Weet je moeder dat je haar foto hier post TS?
En altijd het laatste woord.![]()
Nee zij is die dikke van de plus ahahah ;Dquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Unites het volgende:
Is zij niet van die Maaslander reclame?En altijd het laatste woord.![]()
Oh, nu bij Plus.... cheddarkaas 1 PLUS 1 gratis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee zij is die dikke van de plus ahahah ;D![]()
quote:quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Sowieso.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij zou niet.
[..]
Jij wel he, hamburgertje![]()
![]()
haahahahaah ;pOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Nieuwe rage in LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef devzero het volgende:
Nieuwe rage in Limburgwtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef BlauweTijger het volgende:
hahaah deadprez ouwe snoepert!!!!
Stop the violence
Down with the hate
Bah ik vind kaas echt smerig. Moet al van de geur kotsenBen ooit een keer met mijn ex in een Zwitsers restaurant gaan eten, had bijna de hele tafel ondergekotst
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Alshet cchocolade was dan het je het wel eraf gelikt hèquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Bah ik vind kaas echt smerig. Moet al van de geur kotsenBen ooit een keer met mijn ex in een Zwitsers restaurant gaan eten, had bijna de hele tafel ondergekotst
![]()
wil je me weg hebben ofzo ah flikkertjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uitloggen en dan na 3 uur inloggen werkt echt.![]()
haha nee dikzak, ik hou van je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wil je me weg hebben ofzo ah flikkertjeEn altijd het laatste woord.![]()
Ligt eraan wat voor chocola (melk,puur,wit). Witte chocola lik ik er zo afquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alshet cchocolade was dan het je het wel eraf gelikt hè, zal dan wel de intieme zones vermijden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Jekentmeniet :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee dikzak, ik hou van je.![]()
Denk dat jij er wel bekend mee bent eigenlijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik kreeg een vermoeden dat het smerig zou zijnEn altijd het laatste woord.![]()
Het plaatje staat ook in de TopicGallery, bovenaan de pagina. Dus je hebt het sowieso gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik kreeg een vermoeden dat het smerig zou zijnStop the violence
Down with the hate
nonsensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het plaatje staat ook in de TopicGallery, bovenaan de pagina. Dus je hebt het sowieso gezien.![]()
weet ik dus nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat jij er wel bekend mee bent eigenlijk...![]()
je zit er nu gewoon op te fappen hè ransaapquote:Stop the violence
Down with the hate
dit kun je geen fappen noemen.. ik ben mezelf aan het aanrandenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zit er nu gewoon op te fappen hè ransaap![]()
:squote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit kun je geen fappen noemen.. ik ben mezelf aan het aanrandenStop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit kun je geen fappen noemen.. ik ben mezelf aan het aanranden![]()
zemmelquote:Stop the violence
Down with the hate
kom vechtenquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef BozeHaas het volgende:
check BT ze hosselen dan
[ afbeelding ]
check BT ze hosselen dan
[ afbeelding ]![]()
Stop the violence
Down with the hate
gaan jullie danzigOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef devzero het volgende:
Nieuwe rage in LimburgVieze dikke wijven is allang geen rage meer in Limburg. Het is een structureel probleem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt best mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Vieze dikke wijven is allang geen rage meer in Limburg. Het is een structureel probleem!Stop the violence
Down with the hate
quote:wat een sjappies
_
Stop the violence
Down with the hate
Oh wtfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
LIF / Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #37En altijd het laatste woord.![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
;')quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef BozeHaas het volgende:
HCFeestBeest met chicka
[ afbeelding ]
Stop the violence
Down with the hate
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu even deze plaatjes combineren met de TThey klik ff op mijn spoilerquote:![]()
godverdomme klootzak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
hey klik ff op mijn spoilerStop the violence
Down with the hate
Denken dat ik daar op ga reagerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
hey klik ff op mijn spoiler
![]()
![]()
waarom de fuck ga je dat soort foto's, of überhaupt foto's van jezelf maken als je er zo fucking ranzig uitziet.
Stop the violence
Down with the hate
wel op gefapt thoStop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
quote:
Stop the violence
Down with the hate
check BT ze hosselen dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat waren nog eens Fok! meets....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: