Vanilla was echt kut.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef plesner het volgende:
Wtf zijn er serieus nog mensen die dit spelen?
Wow vanilla, daarna werd het na iedere expansion steeds slechter
Ben zovaak gestoptquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Speel jij nog steeds Twy? Ik dacht dat jij ook gestopt was joh
Herkenbaarquote:
Als je nu begint kan je een maandje beetje gearen, dan komt de pre-patch en dan WoDquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
HerkenbaarNog nooit zo lang als nu though.. al een half jaar geen WoW meer..
Wil opzich wel weer een maandje halen, maar vrees dat er niets veranderd is en ik me zo weer kapot verveel.. Plus ik wil eens een echte main hebben en ik blijf maar switchen van char
Je mag inderdaad gaan huilen. Wat is jouw ras en class dan.quote:
female dwarf master racequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je mag inderdaad gaan huilen. Wat is jouw ras en class dan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 07:29 schreef TwyLight het volgende:
Nice, afgelopen dinsdag de free 90 boost gebruikt voor een alt shaman op Ravencrest en binnen 6 dagen van 483 greens naar 550 Prideful
main http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Blu/advanced
alt http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Blutwo/advanced
quote:
Dat is zo, maar ik doe louter LFR en dan cri ik everytimequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je nu begint kan je een maandje beetje gearen, dan komt de pre-patch en dan WoD
Wtf 2 resto shamans, why?quote:
Je moet je wel realiseren dat in Alliance je alleen dreaneiquote:
Lfr is redelijk te doen op woensdag en donderdag avond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik doe louter LFR en dan cri ik everytime![]()
Ach ja ik zie wel, als ik WoD fix kan ik ook nog een char boosten evt. Nog even bedenken wat ik wil.
Omdat ik 3s wil doen met meerdere mensen maar mijn main shaman heeft hoge rating en nu kan ik met mn alt gewoon met meerdere mensen spelen ook als ze lage rating hebben of als try-out voor m'n mainquote:
Ja ik vind het ook dom dat reforge weg is, maar break-points bestaan ook niet meer in WoDquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lees net dat reforgen en hit en expertise, Dodge parry eruit zijn in wod
Zonde vond reforgen altijd wel leuk. Ook makkelijker om m'n breakpoints te halen.
DOT haste breakpoints weg? Hoe hebben ze dat gedaan dan :s?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook dom dat reforge weg is, maar break-points bestaan ook niet meer in WoD
http://iam.yellingontheinternet.com/2014/03/29/behavior-of-dots-and-haste-in-warlords-of-draenor/quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
DOT haste breakpoints weg? Hoe hebben ze dat gedaan dan :s?
Als ik alleen LFR zou doen was ik ook al lang gestopt met WoW. Daar ben ik echt nooit te vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik doe louter LFR en dan cri ik everytime![]()
Ach ja ik zie wel, als ik WoD fix kan ik ook nog een char boosten evt. Nog even bedenken wat ik wil.
Nouja ik speelde WoW ook vooral voor de vanity items, mounts, pets en titles etc. Gear kan me niet zo heel veel meer boeien sinds ik gestopt ben met HC-raiden in Cata. LFR was leuk tussendoor om toch de content te kunnen zien, maar als je dan ziet met wat voor inteelt en retards je speelt dan ben je daar ook snel klaar meequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik alleen LFR zou doen was ik ook al lang gestopt met WoW. Daar ben ik echt nooit te vinden.
WoW is voor mij alleen leuk als ik mezelf continu kan verbeteren, in het geval van PvP door te proberen steeds hogere rating te behalen en door andere mensen te outplayen. Van maanden lang de zelfde PvE content zou ik aids krijgen
In topguilds ook, en dan heb ik het over top 25 guilds worldwide.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:33 schreef TwyLight het volgende:
en daarlopen de grootste mongolen rond
Dat is ook wel waar ja. Als je ook ziet wat er voor gasten rondlopen op die evenementen zoals Blizzcon, dan snap je het stereotype helemaal. Dat zorgt er overigens ook gelijk voor dat ik geen zin meer heb om te subbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In topguilds ook, en dan heb ik het over top 25 guilds worldwide.
Wat een debielen/autisten daar soms ook nog tussen zitten
Mja dat zijn ander soort mongolen. Die zijn vaak als persoon gewoon mongooltjes maar zijn wel goed in hun class. In WoW speel ik liever met een autist die zn class perfect speelt dan met een normaal persoon die een noob is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In topguilds ook, en dan heb ik het over top 25 guilds worldwide.
Wat een debielen/autisten daar soms ook nog tussen zitten
Mwah, ik had het toch wel lastig om avonden te raiden met mensen die sociaal zo autistisch als de pest zijn, ook al speelden ze erg goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef TwyLight het volgende:
Mja dat zijn ander soort mongolen. Die zijn vaak als persoon gewoon mongooltjes maar zijn wel goed in hun class. In WoW speel ik liever met een autist die zn class perfect speelt dan met een normaal persoon die een noob is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |