quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
Een spannende dag in Euro Truck Simulator.
Ik heb niet eens een computerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
"wat op eventueel de snelweg" loopt ook niet echt heel lekker, als ze dan toch aan het zeiken zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:23 schreef Hollandisch het volgende:
[..]
Tja ik ga niet alles dubbel checken op grammatica.
Nee inderdaad, daar heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
"wat op eventueel de snelweg" loopt ook niet echt heel lekker, als ze dan toch aan het zeiken zijn
Alleen de overheid denkt er anders overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
Zonde van die banden, had gewoon dat joch doodgereden, moet ie maar uitkijken hoor
Ik koop ze niet in daarvoor moet je bij mijn baas zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Daarbij beetje rijden op Russische banden... respectloos tegenover de slachtoffers van de ramp..
Zo leren die russen er nooit van
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef the-eye het volgende:
Kan je je niet op laten halen en die monteur die boedelbak van je terug laten brengen?
Straks zit je daar tot twaalf uurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Hollandisch het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Nou hij is onderweg, maar dat was drie uur geleden zal me niks verbazen als die dikke in de mac zit vracht word zo wel over geladen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Straks zit je daar tot twaalf uur
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
Euro Truck Simulatorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
Teringsaai kutspel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Euro Truck SimulatorZou ik eigenlijk weer eens moeten doen.
Nee kut moet je ook deel 2 spelen met modsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teringsaai kutspel.Speel het alleen af en toe na flink wat bier.
Had het ook over deel twee. Ik ga echt geen moeite steken in dat spel modden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef remcom00 het volgende:
[..]
Nee kut moet je ook deel 2 spelen met mods
Dat zeg ik toch net, retard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef remcom00 het volgende:
Is alleen een kwestie van bestanden in een bepaalde map gooien
Moet je ook met bier en een stuur spelen zwitsal.
Prima.quote:
Lekker in multiplayer cruisen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Teringsaai kutspel.Speel het alleen af en toe na flink wat bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |