quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts...
Ik zou na 1 aflevering gecancelled worden omdat er toch niks gebeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
Kunnen Dyon, Sands en Robby niet hun eigen reality show krijgen? Ik zou de shit uit die serie kijken.
Gebeurtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou na 1 aflevering gecancelled worden omdat er toch niks gebeurd
Nou ja, dat gebeurd inderdaad ook niet... maar buiten dat zal er echt niks interessants te zien zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gebeurt
Hoeft ook geen sex show te worden, hoor.
Dit gaat me nou weer net iets te ver Robby... Mij belachelijk maken, dat kan nog. Ook al ben ik daar ook niet altijd van gediend, maar mijn familie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik geil op je moeder met d'r rode doos.
gebeurtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, dat gebeurd inderdaad ook niet... maar buiten dat zal er echt niks interessants te zien zijn...
Yep, net zolang tot je stopt met verbeterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
gebeurt
Je bent wel volhardend, zeg
Never gonna happen. Ik doe dat voor jou hè, niet voor mezelfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, net zolang tot je stopt met verbeteren
Ik zou dat best spannend vinden om een vriendin met een rossig kutje te hebben. Niet teveel dan hè, gewoon een streepje ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit gaat me nou weer net iets te ver Robby... Mij belachelijk maken, dat kan nog. Ook al ben ik daar ook niet altijd van gediend, maar mijn familie?
Waarom blijf je er dan mee doorgaan als je 1 weet dat je me er alleen maar mee irriteert en 2 ik toch niet ga verbeteren wat ik schrijf?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ik doe dat voor jou hè, niet voor mezelf
O nou, dan ga ik mijn leven maar beterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Omdat het heel simpel is om te leren, en het staat zo slordig.
Ja maar alweer eventjes geleden dat ik die foto's allemaal gezien heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Nouja, Sands heeft blijkbaar wel wat gevonden
Vergeet je pilletjes vandaag niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef Robby87 het volgende:
De standaard van Sands is sowieso niet zo hoog, dus dat zegt niks.
Weet jij van iedereen hier hoe ze er uit zien ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar alweer eventjes geleden dat ik die foto's allemaal gezien heb.
[..]
Vergeet je pilletjes vandaag niet.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen hier hoe ze er uit zien ofzo?
Vind je waaghals ook zo knap?quote:
Ergens ben je af en toe best eng... Dat je iedereen zo opzoekt en zo.. maar je zelf niet durft te tonenquote:
Niet zo knap als jijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind je waaghals ook zo knap?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ergens ben je af en toe best eng... Dat je iedereen zo opzoekt en zo.. maar je zelf niet durft te tonen
Ja zeg het die dyonquote:
Rustig maar dyon alles komt goed...ooit.quote:
Oh jij bent Sly Stallone?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt zo tussen jullie:
[ afbeelding ]
Beetje zoals Sheldon van The Big Bang Theory dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt zo tussen jullie:
[ afbeelding ]
het is "het irriteert me" of "ik erger me er aan"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan mee doorgaan als je 1 weet dat je me er alleen maar mee irriteert en 2 ik toch niet ga verbeteren wat ik schrijf?
Hij neemt toch niks van anderen aan, hij wil liever fouten blijven maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is "het irriteert me" of "ik erger me er aan"
Nee, ik ben helaas niet knap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:11 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb jij de FMT-hunk award al een keer gewonnen?
Bepaalt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef drakin het volgende:
Moet je daar dan knap voor zijn? En wie bepaald de voorwaarden van knap dan?
Grammar Nazi invasie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bepaalt.![]()
Volgens mij is het bij een verkiezing zo dat de mening van de kandidaat weinig tot geen invloed heeft op de uitslag.
Zijn daar geen verkiezingen voor? Win ik ook eens wat. Hoewel DF ook wel een sterke tegenstander is.quote:
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn daar geen verkiezingen voor? Win ik ook eens wat. Hoewel DF ook wel een sterke tegenstander is.
Patch die de weg kwijt was...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef tombolafan het volgende:
En! Ik wist serieus niet dat ik 2 keer fmtbabe geworden wasmaar de meet waar ik was was leuk
Shit, ik zat in het verleden te denken.quote:
Het is een forum, een niet serieus te nemen forum. Als je dan ABN en zonder spelfouten moet gaan typen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij neemt toch niks van anderen aan, hij wil liever fouten blijven maken.
Ik snap dat mensen het lastig vinden om d/t uit elkaar te houden, alhoewel het echt niet moeilijk te leren is als je er enige moeite in steekt, maar een zelfstandig naamwoord zoals 'jongen' verkeerd schrijven, snap ik niet. Dyon, je bent er nota bene zelf één.
Dat is vragen om Nazi's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Shit, ik zat in het verleden te denken.
Ruim voldoende. Wil je een stickertje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar nietEn hoe slecht is mijn Nederlands?
Er hoeven alleen maar mensen op je te stemmenquote:
Ik ben ook niet zo populair, volgens mij heeft meer dan de helft een hekel aan me. Geheel terecht trouwensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er hoeven alleen maar mensen op je te stemmen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ruim voldoende. Wil je een stickertje?
Wat een slecht excuus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is een forum, een niet serieus te nemen forum. Als je dan ABN en zonder spelfouten moet gaan typen.
Misschien is daar ook wel een award voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo populair, volgens mij heeft meer dan de helft een hekel aan me. Geheel terecht trouwens
Ach, ook al heb ik een hekel aan je en vind i je niet aantrekkelijk, wil ik best op je stemmen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo populair, volgens mij heeft meer dan de helft een hekel aan me. Geheel terecht trouwens
Dat is helemaal niet waar, Robby!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ok mamma. Of is het mama?quote:
Die is/was er toch ook bij de fmt awards?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is daar ook wel een award voor
Ik denk dat beide in het Groene boekje staan. Maar mamma vind ik wel lelijk staan. En het is Latijn voor borst.quote:
hmm wat is papa dan in het Latijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat beide in het Groene boekje staan. Maar mamma vind ik wel lelijk staan. En het is Latijn voor borst.
mwah ik vind dat t mensen dommer laat overkomen. En t is zo'n verloedering van de taal. 'Me fiets' enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is een forum, een niet serieus te nemen forum. Als je dan ABN en zonder spelfouten moet gaan typen.
Nee hoor je bent alleen een beetje raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar ja, dat doe ik al jaren hier en nu moet er op gelet worden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah ik vind dat t mensen dommer laat overkomen. En t is zo'n verloedering van de taal. 'Me fiets' enzo
Je was ook in A'dam te zien bij John Carterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in principe alleen op meets te zien, niet op foto's hier
Ja, en ga je dan op een verhoginkje staan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in principe alleen op meets te zien, niet op foto's hier
vroeger was je volgens mij minder ergquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar sinds wanneer is er besloten om zo zeikerig te zijn? Ik kom hier al een aantal jaar en ik ben toch echt niet ongeletterd geworden in die tijd
Ik heb daar nooit opgelet dat zulke dingen hier zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die is/was er toch ook bij de fmt awards?
Maar sommige mensen kunnen het ook gewoon niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah ik vind dat t mensen dommer laat overkomen. En t is zo'n verloedering van de taal. 'Me fiets' enzo
dat was een megameetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je was ook in A'dam te zien bij John Carter
Dan ben ik dommer geworden over de jarenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger was je volgens mij minder erg
een 'n' achter 'jonge' zetten niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen het ook gewoon niet.
Ach, als je eenmaal zover bent gezakt kun je alleen maar omhoog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ben ik dommer geworden over de jaren
Ik heb een collega die dat niet kan ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een 'n' achter 'jonge' zetten niet?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, als je eenmaal zover bent gezakt kun je alleen maar omhoog.
neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en ga je dan op een verhoginkje staan?
Dus dyon zei het goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is "het irriteert me" of "ik erger me er aan"
mmm iemand ergens mee irriteren is volgens mij niet goedquote:
Ik vind jou meer een Lolita typequote:
Goede filmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Lolita type
De soundtrack is sowieso awesomequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
Guardians of the Galaxy: geschift vermaak
Nooit gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Lolita type
Ook leuk als je geen van de superheldenfilms hebt gezien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
Guardians of the Galaxy: geschift vermaak
Ja, het is niet zo overduidelijk verbonden met het Marvel universum als de andere films. En neemt zichzelf heerljk niet serieus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook leuk als je geen van de superheldenfilms hebt gezien?
Die vond ik ook nog wel te doen. Beetje een beklemmende sfeer, zoals Death in Venice. Alles wat jij saai of kut vindt, vind ik goed.quote:
Wel jammer dat je zo veel extra moet betalen voor die 3D-onzin. Twijfel nog of ik die morgen wil zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo overduidelijk verbonden met het Marvel universum als de andere films. En neemt zichzelf heerljk niet serieus.
Nee, een pervert...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Waarom, speelt daar een hele aantrekkelijke man in de hoofdrol?
Komt nog welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo overduidelijk verbonden met het Marvel universum als de andere films. En neemt zichzelf heerljk niet serieus.
GwtW duurt verschrikkelijk lang... maar ik vond het geen slechte filmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vond ik ook nog wel te doen. Beetje een beklemmende sfeer, zoals Death in Venice. Alles wat jij saai of kut vindt, vind ik goed.
Dan vind je Gone with the Wind, Sunset Boulevard en Lawrence of Arabia ook niks?
Niet gezien, niet gezien, prachtig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vond ik ook nog wel te doen. Beetje een beklemmende sfeer, zoals Death in Venice. Alles wat jij saai of kut vindt, vind ik goed.
Dan vind je Gone with the Wind, Sunset Boulevard en Lawrence of Arabia ook niks?
Omdat het een worstelaar is en ik dat graag kijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, jij neemt alles veel te serieus. Drax the Destroyer gisteren deed me ook erg aan jou denken.
ik zou er even mee naar de huisarts gaan, Robby.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef Robby87 het volgende:
Vraagje: na 70 km gefiets te hebben kreeg ik bij thuiskomst enorme last van m'n linkerbal. Het begon onderin m'n buik en straalt ook door naar de lies.
Kan geen boxer aan want dat doet teveel pijn. Heb ik verkeerd op het zadel gezeten of kan het iets anders zijn?
Overigens eerste keer dat ik dit heb.
Sorry als dit het verkeerde topic is voor zo'n vraag, maar we hebben nogal wat medici in huis dacht ik.
Op dit soort momenten wil ik vrouw zijn...
Op de fietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zou er even mee naar de huisarts gaan, Robby.
Nee, omdat jij ook de neiging hebt om dingen veel te letterlijk en serieus te nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het een worstelaar is en ik dat graag kijk?
Ga nu. niets irritanter dan iemand die op vrijdag zit te wachten en zich groot te houden en dan op zaterdag ineens met spoed naar de SEH komt omdat de pijn toch wel erg erg is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Robby87 het volgende:
Hmm, ik ga eigenlijk nooit naar de HA. Gaat wel over denk ik dan... maar als ik wacht zit ik in 't weekend arrrg.
Nu bellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Robby87 het volgende:
Hmm, ik ga eigenlijk nooit naar de HA. Gaat wel over denk ik dan... maar als ik wacht zit ik in 't weekend arrrg.
wie je ballen mag onderzoeken. Misschien Wyccie wel!quote:
Dat hoop ik zo hardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wie je ballen mag onderzoeken. Misschien Wyccie wel!
ik ookquote:
Volgens mij werkt ze ook helemaal niet in Nijmegen in een ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik ookMaar volgens mij werkt Wyccie niet in een huisartsenpraktijk.
Schamen voor wat. Je bal?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ze ook helemaal niet in Nijmegen in een ziekenhuis.
Dat lijkt me de naarste plek om voor naar een huisarts te gaan. Ik zou mij schamen de hele tijd
Schamen om er een wildvreemde aan te laten zittenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik dat ooit krijg hoop ik toch tenminste dat de dokter (m/v) er een kusje op geeft..
Je beschrijft een one night standquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Schamen om er een wildvreemde aan te laten zitten
Dat is toch heel iets anders dan er een dokter met zijn/haar latex handschoenen er aan te laten frunikken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je beschrijft een one night stand
Ik had het over die ene zin van je, Drax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is toch heel iets anders dan er een dokter met zijn/haar latex handschoenen er aan te laten frunikken.
Een dokter is toch niet hetzelfde als een wildvreemde, in mijn ogen. Ik snap dat het even spannend is, maar van iedereen die ik me kan bedenken om mijn zaakje aan te laten zien is mijn huisarts toch wel een van de minst genante. Dat is voor hem ook gewoon zijn werk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Schamen om er een wildvreemde aan te laten zitten
Nee, zijn roeping. Om aan je ballen te zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een dokter is toch niet hetzelfde als een wildvreemde, in mijn ogen. Ik snap dat het even spannend is, maar van iedereen die ik me kan bedenken om mijn zaakje aan te laten zien is mijn huisarts toch wel een van de minst genante. Dat is voor hem ook gewoon zijn werk.
Ik zou er weinig moeite mee hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef picodealion het volgende:
Oh, als het hier dan toch over gaat.
Een vriendin van mij studeert ook geneeskunde, en vertelde laatst op een normale toon aan tafel dat ze natuurlijk ook wel eens aan mannenpiemels moet zitten, geheel beroepsmatig. Daar voegde ze enigszins giechelig aan toe dat er af en toe ook wel eens een erectie krijgt.
Haar vriend vond dat bepaald niet leuk. Blijkbaar hebben die daar echt nog wel onenigheid over gehad ofzo, hij schijnt er toch wel moeite mee te hebben dat andere mannen af en toe een stijve krijgen door haar aanraking.
Mannen, hoe zouden jullie dat vinden, als partner van een vrouwelijke arts? Of in het geval van de vrouwelijke medici hier, wat doet zo'n situatie met je?
Ah, gelukkig maar. En ach, een beetje bal meer of minder zullen je meubelen geen last van hebben toch? Ik zit regelmatig nakend op mijn banken en stoelen. Heerlijk, alleen thuis zijn en voor het gemak maar gewoon niks aantrekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb een keer SOA test gehad omdat m'n knie ontstoken was, dat was wel gênant omdat m'n penis heel klein was geworden (de schat). Dan hebben mensen een verkeerde indruk... maar het gaf niet, was toch een Indiër.
HA heeft overlegd, en ik mag het afwachten. Bal is niet gezwollen en heb ook geen pijn meer... thank god.
Alles in huis zit nu trouwens onder bal omdat ik geen boxer aan heb.
Dat lijkt me ook wel wat. M'n pa is toevallig net op vakantie dus ik heb het huis voor mezelf. Denk dat ik zo maar eens een kratje bier haal en alles uittrek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. En ach, een beetje bal meer of minder zullen je meubelen geen last van hebben toch? Ik zit regelmatig nakend op mijn banken en stoelen. Heerlijk, alleen thuis zijn en voor het gemak maar gewoon niks aantrekken.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:11 schreef Robby87 het volgende:
Maar wyccie, je mag alsnog aan m'n ballen zitten hoor.
Dat is nogal een gecompliceerd verhaal, wijd daar liever niet teveel over uit hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:11 schreef picodealion het volgende:
Waarom woon jij nog thuis eigenlijk?
Oja, meet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef picodealion het volgende:
No problem, vroeg het me gewoon af. Ik meende inderdaad wel dat je ten tijde van de meet bij mij thuis gewoon op kamers zat.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef picodealion het volgende:
Oh, als het hier dan toch over gaat.
Een vriendin van mij studeert ook geneeskunde, en vertelde laatst op een normale toon aan tafel dat ze natuurlijk ook wel eens aan mannenpiemels moet zitten, geheel beroepsmatig. Daar voegde ze enigszins giechelig aan toe dat er af en toe ook wel eens een erectie krijgt.
Haar vriend vond dat bepaald niet leuk. Blijkbaar hebben die daar echt nog wel onenigheid over gehad ofzo, hij schijnt er toch wel moeite mee te hebben dat andere mannen af en toe een stijve krijgen door haar aanraking.
Mannen, hoe zouden jullie dat vinden, als partner van een vrouwelijke arts? Of in het geval van de vrouwelijke medici hier, wat doet zo'n situatie met je?
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef picodealion het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik het post want volgens mij ben ik eerder al wel duidelijk genoeg geweest, maar Robby en Sands ik hoop dat jullie ook komen.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef picodealion het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik het post want volgens mij ben ik eerder al wel duidelijk genoeg geweest, maar Robby en Sands ik hoop dat jullie ook komen.
the internshipquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:10 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een feel-good comedy, iemand tips?
Danke!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
the internship
wedding crashers
accepted
sex drive
eurotrip
Nej... heb je die vrijwillig uit jezelf gezien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:17 schreef DragonFodder het volgende:
mean girls al gezien ? Met een nog lekker Lindsay Lohan
ja, echt een verrassend leuk filmpjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nej... heb je die vrijwillig uit jezelf gezien?
Veel plezier met Guardians. En denk eraan: Drax is jij!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
RH: Mit is echt geweldig! Ik zit nou te wachten to guardians begint
En het wordt alleen maar leukerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Pauze... Starlord is geniaal en Drax is ook erg vermakelijk
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit een penis onderzocht (baby's uitgezonderd), alleen rectale touchers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is mij nog nooit overkomen bij een patiënt, heb ook niet zo vaak aan een penis gezeten in die setting. Lijkt me wel ongemakkelijk
Ik had niet verwacht dat jij geld zou betalen voor zo'n science fiction. Vond je het wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit een penis onderzocht (baby's uitgezonderd), alleen rectale touchers.
Wel een keer gehad dat een patiënt veel te vrijwillig zijn boxer uitdeed toen ik liespulsaties zocht.
Dyon, ik heb ook Guardians of the Galaxy gezien. Ik zwaaide nog naar jou, maar je zag me niet.
Zeg dan ook iets in plaats van in een volledig gevulde bios te zwaaien... waar zat je ergens?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog nooit een penis onderzocht (baby's uitgezonderd), alleen rectale touchers.
Wel een keer gehad dat een patiënt veel te vrijwillig zijn boxer uitdeed toen ik liespulsaties zocht.
Dyon, ik heb ook Guardians of the Galaxy gezien. Ik zwaaide nog naar jou, maar je zag me niet.
Daar zal vast wel merch van komen. Leuke film he?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg dan ook iets in plaats van in een volledig gevulde bios te zwaaien... waar zat je ergens?
Ik wil ook een dancing Groot![]()
Mogge. Is het al tijd voor hints?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar zal vast wel merch van komen. Leuke film he?
Ik vind het onzin om voor 3D te betalen, voor de film zelf vind ik het geen probleem. Gelukkig mag ik de 3D-bril houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij geld zou betalen voor zo'n science fiction. Vond je het wat?
Waarover?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En heb je er een nachtje over kunnen slapen?
Is er al. Of tenminste, zo goed alsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar zal vast wel merch van komen. Leuke film he?
O...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het onzin om voor 3D te betalen, voor de film zelf vind ik het geen probleem. Gelukkig mag ik de 3D-bril houden.
De droge humor en de referenties zijn leuk. Heb me prima vermaakt.![]()
Dyon, ik was niet serieus.
Ik weet nog niet of ik kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:33 schreef Sands het volgende:
Gaat er trouwens ook een FMT team naar die Cineville Filmquiz?
Really, really?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee maar team Sands gaat wel naar de Cinneville Filmquiz
Dwz: niemand van FMT dusquote:
Teleurstellend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen speler die nu nog meedoet nee, behalve ik dan.
Maar daar kan ik geen prijzen winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Teleurstellend.
Ik zou het vergeten en gezellig naar de meet gaan.
Met dikke tetten, en ondertussen gaat iedereen los opquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:38 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb ook nog een verzoekje qua regelingen. Het betreft de vrouwelijk medemens van onze leeftijd. Kan je daar aan tegemoetkomen?
Evt. tegen meerprijs.
Als jij gaat, kom ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen speler die nu nog meedoet nee, behalve ik dan.
Team zandvosquote:
Jezus, 6 dagen werken? Arme jij...quote:
Jij zoekt maar een FMT team.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Team zandvos
[ afbeelding ]
Logo is klaar, alles
You so funny...quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jezus, 6 dagen werken? Arme jij...
Wil je zeggen dat je vrienden hebt buiten FMT?quote:
Ja?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je vrienden hebt buiten FMT?
Met mijn schat aan filmkennis kunnen we gewoon niet verliezenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met mijn schat aan filmkennis kunnen we gewoon niet verliezen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met mijn schat aan filmkennis kunnen we gewoon niet verliezen
Jij ontbrak.quote:
Toen waren jullie 11de geworden ofzo toch?quote:
Mag ik er dan met een doekje over wrijven?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Sands het volgende:
Het einde is nabij, Sands is kaal aan het worden.
Misschienquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik er dan met een doekje over wrijven?
deze mensen kijken geen tvquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Hallo jongens allemaal![]()
Vanaf vanavond zijn er weer nieuwe afleveringen
Bij deze nodigen ik jullie namens de TVSC allemaal uit, dit is het programma:
19:30 Aanvang
19:40 Wegmisbruikers
20:35 Red mijn vakantie
21:30 Bonje met de buren ( Tip: Niet kijken, Patty Brard)
PS Vergeet je zwembroek niet mee te nemen
Wij kijken uit naar jullie aanwezigheidquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Hallo jongens allemaal![]()
Vanaf vanavond zijn er weer nieuwe afleveringen
Bij deze nodig ik jullie namens de TVSC allemaal uit, dit is het programma:
19:30 Aanvang
19:40 Wegmisbruikers
20:35 Red mijn vakantie
21:30 Bonje met de buren ( Tip: Niet kijken, Patty Brard)
PS Vergeet je zwembroek niet mee te nemen
Gewoon kaal scheren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:10 schreef Sands het volgende:
Het einde is nabij, Sands is kaal aan het worden.
Cheer up man, Pika heeft ook geen haar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen inhammen en al minder haar...en dat in een jaar
Dan zou ik de enige kalende zijn in mijn familie...dan heb ik echt alle slechte genen gekregen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Cheer up man, Pika heeft ook geen haar.
Ja gaat snel he. Straks wordt hetgeen dat je nog hebt ook nog grijs.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen inhammen en al minder haar...en dat in een jaar
Ben je geadopteerd?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan zou ik de enige kalende zijn in mijn familie...dan heb ik echt alle slechte genen gekregen.![]()
Noooooooooooquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja gaat snel he. Straks wordt hetgeen dat je nog hebt ook nog grijs.
Ja dat begin ik me ook af te vragenquote:
Iemand weer een aanrader?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:50 schreef picodealion het volgende:
Wat zal ik gaan kijken? Geen ouwetjes, ik heb net Sunset Blvd gezien dus dat is wel weer even genoeg voor nu.
Goede keus inddquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
A Face in The Crowd vond ik erg mooi. A Face in The Crowd is tof. Captain Philips vond ik ook aardig. De meeste andere films heb ik niet gezien.
Veel plezier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:40 schreef picodealion het volgende:
Dat is al drie stemmen voor A Face In The Crowd, denk dat ik die maar moet kijken dan he.
Slecht gemaakt inderdaad, net als Ecstasy. Maar het onderwerp is wel boeiend vind ik ja, beetje maker haalt daar wel meer uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef picodealion het volgende:
Jup, had toch geen zin in een oude film.
Schokkend verhaal,. Matige documentaire, maar door de inhoud toch zeker de moeite waard om te kijken.
Ik hou juist wel van meningsverschillen, kan WH lekker dominant doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Wij denken hetzelfde, je zou WH gewoon moeten dumpen.
Oh bij Ecstacy viel het me niet zo op. Maar die was inderdaad ook niet denderend goed, wel gewoon interessant. Net als deze eigenlijk, al was deze op beide fronten extremer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Slecht gemaakt inderdaad, net als Ecstasy. Maar het onderwerp is wel boeiend vind ik ja, beetje maker haalt daar wel meer uit
Maar heeft hij vaak gelijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van meningsverschillen, kan WH lekker dominant doen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van meningsverschillen, kan WH lekker dominant doen.
Zachary hing me ook wel een beetje de keel uit eigenlijk, vooral door de mate waar de betreffende persoon mee werd opgehemeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh bij Ecstacy viel het me niet zo op. Maar die was inderdaad ook niet denderend goed, wel gewoon interessant. Net als deze eigenlijk, al was deze op beide fronten extremer.
Ja, vrouwen schijnen daar op te kicken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als hij maar dominant genoeg doet, gok ik zo.
Jammer dat jij niet dominant bent dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen schijnen daar op te kicken.
Daarom gaat Waaghals met een lekker wijf, en ik ben vrijgezelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet dominant bent dan.
Team Zandvos en alles.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom gaat Waaghals met een lekker wijf, en ik ben vrijgezel
Allebei volstrekt kansloos bij het vrouwelijk geslacht.quote:
Gelukkig kan je altijd nog wat goede muziek opzettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Allebei volstrekt kansloos bij het vrouwelijk geslacht.
Sands, ik voel een connectie
Jij hebt toch al meer geluk of misschien "ongeluk" gehad bij de vrouwtjes dan Sandsquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Allebei volstrekt kansloos bij het vrouwelijk geslacht.
Sands, ik voel een connectie
Ik werk tegenwoordig 6 dagen in de week van 11 'ochtends tot 9 in de avond. Ik hou mezelf voor dat ik op dit moment te druk bezig ben met mijn carrière dat ik geen tijd heb voor vrouwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog wat goede muziek opzetten
Of heel veel gaan trainen.
Zowel geluk als ongeluk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij hebt toch al meer geluk of misschien "ongeluk" gehad bij de vrouwtjes dan Sands
Ik zou maar stil zijn dikke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij hebt toch al meer geluk of misschien "ongeluk" gehad bij de vrouwtjes dan Sands
Wat doe je tegenwoordig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig 6 dagen in de week van 11 'ochtends tot 9 in de avond. Ik hou mezelf voor dat ik op dit moment te druk bezig ben met mijn carrière dat ik geen tijd heb voor vrouwen.
Want anders net zo dikke? Ook ik heb al meer vrouwen in mijn bed mogen vinden dan jij hebt...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou maar stil zijn dikke.
[..]
Wat doe je tegenwoordig?
Ja nee niet echt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want anders net zo dikke? Ook ik heb al meer vrouwen in mijn bed mogen vinden dan jij hebt...
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want anders net zo dikke? Ook ik heb al meer vrouwen in mijn bed mogen vinden dan jij hebt...
Ben je aan het afvallen? Nicequote:
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion is niet meer zo lief als vroeger.
Haha. Nou misschien zoek je ook geen relatie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom gaat Waaghals met een lekker wijf, en ik ben vrijgezel
Ik ben vorige maand begonnen met een nieuwe baan en probeer er alles uit mezelf te halen wat mogelijk is. En ik geniet er vanquote:
Niet echt nee. Al zou ik het graag willen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Nou misschien zoek je ook geen relatie?
Nice, goed bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand begonnen met een nieuwe baan en probeer er alles uit mezelf te halen wat mogelijk is. En ik geniet er van![]()
En aan het eind van de maand trek ik in een huisje waar ik jarenlang op gehoopt hebHet contact met mijn kinderen (en ex) is nog meer verbetert, en na ruim 7,5 jaar heb ik eindelijk het idee dat ze mij serieus neemt als vader.
![]()
Oh, en ik heb een hele toffe nieuwe telefoon![]()
Life's good
Dank je!quote:
Doe je goed, sowieso beter dan ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand begonnen met een nieuwe baan en probeer er alles uit mezelf te halen wat mogelijk is. En ik geniet er van![]()
En aan het eind van de maand trek ik in een huisje waar ik jarenlang op gehoopt hebHet contact met mijn kinderen (en ex) is nog meer verbetert, en na ruim 7,5 jaar heb ik eindelijk het idee dat ze mij serieus neemt als vader.
![]()
Life's good
Waar een wil is, is een wegquote:
Haha nou hier niet zoveel veranderd. Zit momenteel in IJsland voor een stage, echt een geweldige ervaring.quote:
Damn, IJsland? You lucky lady!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha nou hier niet zoveel veranderd. Zit momenteel in IJsland voor een stage, echt een geweldige ervaring.
te laat fox...te laatquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Damn, IJsland? You lucky lady!
Lijkt me een ontzettend mooie (ij)land
Niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een geheugen wat steeds beter aan het worden is maar waar ik verder niks aan heb.
Ninjaquote:
Niks waar ik elke dag wat aan heb, ja ik kan alle beelden onthouden die ik inprint.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet?
Je kan gvd met mij een moeilijke filmquiz winnen man! Hoezo ik heb niks aan mijn geheugen?
Er is vast wel een manier om geld te verdienen met je geheugenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Niks waar ik elke dag wat aan heb, ja ik kan alle beelden onthouden die ik inprint.
Ik ben al een lijst van 5000 imdb links aan het maken daarvoor.
Misschien eens gaan kijken hoe snel ik een andere taal ofzo kan leren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is vast wel een manier om geld te verdienen met je geheugen
Zullen we eerst beginnen met je angst voor je mede FMT'ers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien eens gaan kijken hoe snel ik een andere taal ofzo kan leren.
Good Sands Hunting
Maar dion is zo eng.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zullen we eerst beginnen met je angst voor je mede FMT'ers?
Het is dyon, en hij is een toffe peerquote:
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
En minder verlegen dan hij hier aan iedereen doet geloven.
Nice! En waar naar in de VS? (voordat de gramma nazi's weer tevoorschijn komen)quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
Met een beetje geluk mag ik voor mijn werk een weekje ofzo naar de VS binnenkort.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice! En waar naar in de VS? (voordat de gramma nazi's weer tevoorschijn komen)
Goed man, ik ben blij voor jequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Life's good
Tallahassee, Florida.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice! En waar naar in de VS? (voordat de gramma nazi's weer tevoorschijn komen)
benauwde, dampende hitte en bejaarden. Enjoyquote:
Dat klinkt bemoedigend, thanks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
benauwde, dampende hitte en bejaarden. Enjoy
MGM studios liggen daar toch? of is dat LA?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat klinkt bemoedigend, thanks.
Waarschijnlijk toch weinig tijd voor plezier, ligt er even aan of het maar 1 week is of 2, in dat laatste geval heb ik natuurlijk een weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |