Djimou vind je mooi? Oké, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef vaarsuvius het volgende:
sportieve vrouwen, wat zijn ze toch mooi.
Geen regel zonder uitzonderingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Djimou vind je mooi? Oké, ieder zijn ding.
Ik ken ze niet allemaal, is dat die donkere met kale kop? die vind ik best mooi ja, Als een soort warrior -princess fantasy figuur zou ik haar meteen casten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Djimou vind je mooi? Oké, ieder zijn ding.
Ken je de andere artiesten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:01 schreef franklop het volgende:
Wist helemaal niet dat Alain Clark op zal treden bij Sluitingsceremonie ?
Ik las eerst Stalman, ik dacht oh twittert Ria ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie trouwens nog interesse had in het hoogspringen op zevenkampen, de beste prestaties ooit:
[ afbeelding ]
Met dank aan held @Statman_Jon
Ja. En Vesely en Pitkämäki beide met een lichte blessure.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:54 schreef Max23 het volgende:
Kwalificatie speerwerpen is begonnen.
Ik zie dat Thorkildsen niet meedoet, geblesseerd?
Moet bij Pitkämäki wel bij gezegd worden dat hij naar eigen zeggen in hele goede vorm is. Als het geen pijn doet (daar ligt de twijfel) voelt hij dat er een hele verre worp in moet zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. En Vesely en Pitkämäki beide met een lichte blessure.
Polshoog voor de vrouwen wordt echt fantastisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
nog wat interessants vanavond dan ga ik er even voor zitten
Goede jinx welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef neantog het volgende:
Bij het speerwerpen heeft niemand in groep A de kwalificatie afstand van 81m gesmeten. Vesely is pas derde met 80m
twitter:jcampbelljav twitterde op donderdag 14-08-2014 om 19:36:11Could try a thousand times and not manage that again #Javelin #Zurich2014 https://t.co/xCufTVfYEF reageer retweet
Polsstok doen ze niet op de zevenkampquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Broersen al gesprongen (polsstok) ?
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Polsstok doen ze niet op de zevenkamp
Ze gaan over een minuut of 10 kogelstoten daar.
Dat zou echt hilarische beelden opleveren, de zevenkampsters die polshoog moeten doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ohthanks.
Zag er net een polsstokspringen en dacht dat het een 7-kampster was, niet dus.
Dat zouden Thiam en Broersen toch wel moeten kunnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarische beelden opleveren, de zevenkampsters die polshoog moeten doen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ohthanks.
Zag er net een polsstokspringen en dacht dat het een 7-kampster was, niet dus.
Dat kun je denk ik vergelijken met het paardspringen op de moderne vijfkampquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarische beelden opleveren, de zevenkampsters die polshoog moeten doen.
Hordenlopen voor darsersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik vergelijken met het paardspringen op de moderne vijfkamp
Ja echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, hebben ze nu serieus haar halve finale gemist?
Kan wel eens de succesvolste avond uit de Nederlandse atletiekgeschiedenis worden.quote:
Heb je het nou over Schippers?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als dit een Somalische met een gekke gimmick was geweest was ik wel benieuwd geweest naar de reactie van DeeBee
Ja, dat die ineens wel heel hard gaat en zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb je het nou over Schippers?
En tsja, Mo Farah beschouw ik wel gewoon als Brit hoor.
Echt, blijven ze doorlullen over de serie, terwijl de halve finale bezig isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, hebben ze nu serieus haar halve finale gemist?
Ze heeft wel een beetje een plofhoofd gekregen ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat die ineens wel heel hard gaat en zoVerder niet al te serieus bedoeld hoor.
welke?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Zwitserse is wel lekker zeg
Finale is finale, voor Samuel is dit gewoon goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Samuel is toch wel redelijk potentieloos?
Ja uiteraard, maar ik bedoel die gaat niet voor medailles meedoen en ook niet over 5 jaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Finale is finale, voor Samuel is dit gewoon goed
Ik vond die andere Zwitser, Sprunger leukerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die met de weinig Zwitser aandoende naam, op de 200 m
Wel een goeie voor de estafette.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik bedoel die gaat niet voor medailles meedoen en ook niet over 5 jaar
Even vergelijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vond die andere Zwitser, Sprunger leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |