HELP! Ik word al bijna 2 maanden lastig gevallen met dit soort mails:

11 juni 2014: Regel je her-inschrijving en betaling collegegeld 2014-2015 op tijd
Beste student,
Vanaf 31 augustus 2014 ben je géén student meer van de Erasmus Universiteit Rotterdam, tenzij je je her-inschrijving en betaling collegegeld vóór 31 augustus 2014 regelt. Inschrijven ná 31 augustus is niet mogelijk, dus wees op tijd!
Je her-inschrijving regel je eenvoudig in twee stappen:
-
Zorg er in alle gevallen voor dat de betaling van je collegegeld vóór 31 augustus 2014 bij ons binnen is!
Als je vóór 1 augustus 2014 je inschrijving hebt afgerond, maak je kans op een iPad!
Met vriendelijke groet,

16 juni 2014: Regel je her-inschrijving en betaling collegegeld 2014-2015 op tijd
zelfde mail als hierboven

27 juni 2014: 1e herinnering | regel je herinschrijving en betaling collegegeld op tijd!
-

22 juli 2014: 4e herinnering
Je bent niet ingeschreven voor volgend collegejaar. Regel je herinschrijving en betaling collegegeld.
www.eur.nl/essc/contact

24 juli 2014: 5e herinnering
Laatste kans om een I-Pad te winnen: regel je herinschrijving en betaling collegegeld vóór 1 augustus!
www.eur.nl/essc/contact

4 augustus 2014: 6e herinnering
Je ERNA-account wordt geblokkeerd op 1 september 2014, tenzij je voor die datum bent ingeschreven.
www.eur.nl/essc/contact

14 augustus 2014: 8ste Herinnering
Nog 2 weken: regel je betaling collegegeld NU! Uiterlijk 31 augustus moet je betaling verwerkt zijn.
www.eur.nl/essc/contact

WAT GEBEURT ER ALS IK DAT NIET DOE? IK BEN AL AFGESTUDEERD!!! WAT NOU ALS ZE MIJN DIPLOMA INTREKKEN ALS IK ME NIET OPNIEUW INSCHRIJF?
Ik ben bang