SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Die girl woont ver weg en ik kan momenteel alleen fietsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand thuis hard aan de cola, of doe gek en neem een icetea. Je laat je toch niet tegenhouden door een beetje regen of wa!
strugglesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die girl woont ver weg en ik kan momenteel alleen fietsenen zij kan niet hier komen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[ afbeelding ]Cookie jij hebt mooiere vormen dan die dames hoor .SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokker101 is mijn onderdaan.
umad bro?
Mijn kat sprong dus op het toetsenbord en op hetzelfde moment zat mijn broertje ineens achter mijn laptop.quote:
hey ;$$quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kat sprong dus op het toetsenbord en op hetzelfde moment zat mijn broertje ineens achter mijn laptop.
Ik wil verder niemand beschuldigen maar ik denk dat Fopje erachter zit.
jajaquote:[ Bericht 19% gewijzigd door Littlerabbit op 13-08-2014 20:37:42 ]
Dat heb ik echt nooit meer gelukkigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Weer verder met sims nadat die vastliep zonder op te slaan
3 dagen bezig geweest met een huis bouwen, loopt die vast. Janken is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit meer gelukkig
I know the feelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef Casaa het volgende:
[..]
3 dagen bezig geweest met een huis bouwen, loopt die vast. Janken is dat.
Ja jeetje, verpest het maar weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geinstructueerd door mensen/users die ik niet durf tegen te spreken.
[..]
Al kun je natuurlijk beter zonuren opmeten dan gevallen regen. Een halve tropische regenbui in Italie staat gelijk aan maanden van donkere wolken met hier en daar wat miezeren in Engeland.
Al klopt het wel dat Schotland nog veel erger is. Wat niet wegneemt dat ik er graag weer eens naartoe zou gaan. De natuur is daar echt schitterend
okie darrrrrling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef Cosmo. het volgende:
Flips weg gaan over een uurtje weg ok neem je bikini mee.
En vergeet je benen niet scheren.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En vergeet je benen niet scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |